voor Loth

daar ben ik!!!! terug uit den haag!!! was erg gezellie, loth, geloof onderhand eens dat het raak is lieverd hahahahaha!!! test morgen nog eens!!!weet zeker dat het goed komt met je!!

lotje, jij ook lekker zwanger he!! jullie laten me toch niet alleen hier he???komen tch nog wel eens kletsen met mij???

hoest verder met jullie??? leuke dag gehad ondanks de zenuwen hahahhaah

kussssssssssss

Natuurlijk gaan we (ik athans niet) je niet verlaten! Zal je veel te veel missen! We blijven hier gewoon lekker kletsen toch? Ik heb vanmorgen even wat in huis gedaan en vanmiddag heerlijk   grey's anatomy zitten kijken hahaha. Van zenuwen niet echt last gelukkig. Ik wil van het weekend weer testen als er dan nog niets is. Kijk het nog wel even aan en val jullie gewoon lastig met mijn onzekerheden hahahaha

gelukkig meid...pf zag mezelf hier alleen weer in mijn eentje zitten, twas net zo gezellie.... spannedn hoor ben zo benieuwd!!!

He sweety, jij had trouwens de eer om het 300ste berichtje te typen   op het wij gaan voor een tweede topic! hahaha.
Wel raar dat het bloeden bij jou niet doorzet! Zou het ook niet weten wat je daar mee moet. Mijn ongi begint ook vaak met bruinverlies maar niet al 5 dagen voor NOD en dan zet het vaak de volgende dag wel door.

Kussss

Ja zo makkelijk kom je niet van me af!!!! haha. Ben ook erg benieuwd weet het gewoon niet. Mijn gevoel is er ook nog niet zeker van zeg maar ach ik moet ziet zo zeuren we zien het wel en anders gaan we gezellig samen verder ja toch? Zou ook leuk zijn om tegelijk zwanger te zijn!!!!

Ik ga even mijn tante bellen mijn oom ligt namelijk in het ziekenhuis (hersentumor) ben zo terug!!!!

YES!!! 300....mooi, op naar de 500 hahahaha redden we makkelijk...tja ik weet het ook niet, snap er echt niks van...alleen beetje bruin bij afvegen meer niet, niks op tampon, bijna niks tenminste, alleen heel klein beetje bruin, dus nu maar weer ff niks in gedaan heeft niet veel nut...en idd zet niks door, ik had vandaag dus meer verwacht maar niks dus...kijk het wel ff aan, wie weet morgen wel...maar idd 5 dagen voor NOD, nog nooit gehad. altijd keurig 14 dagen na mij n ei

Terug
Bovenaan