voor Loth

Hey meiden, ff snel tussen het ramen lappen door, ik ben echt helemaal zenuwachtig................IK WIL TESTEN maar moet echt nog even wachten...

Lotje

Ik wil erg graag morgenvroeg testen, hopelijk wil manlief dat ook want vindt het wel leuk om dat deze keer wel met zijn tweetjes te doen. Maar manlief heeft meer zoiets van: wacht nog maar een paar dagen, want je weet maar nooit hahaha. Hopelijk kan ik hem overtuigen

Oh mannen! die van mij is net zo haha! Maar ja zij voelen ook niet wat wij voelen he? nou ik hoop dat je hem kan overtuigen want dan heb je maar zekerheid!

Van het weekend als ik het zolang vol weet te houden tenminste. Bij de eerste had ik ook pas een paar dagen na NOD een echt duidelijke streep (En zelfs toen moest mijn ex 2 keer kijken) dus als ik niet ongi wordt ga ik er van het weekend wel weer een test tegenaan gooien. Ben nu nog te bang dat ie weer negatief zal zijn en daar vind ik die dingen toch echt te duur voor haha. Wil namelijk een digitale test doen want dat gedoe met die streepjes

lieverdsssssssss

spannendddddd voor jullie zeg!!! pfffffffff zenuw helemaal met jullie mee!!! maar mijn gevoel zegt dat jullie zwanger zijn hoor en dat ik hier heel alleen achterblijf.....bloeden bij mij zet nog niet echt door, maar is wel aanwezig..hopelijk zet het vandaag verder door dan weet ik waar ik aan toe ben, maar ben gister met dag 1 weer begonnen met tellen dus dit is dag 2 van nieuwe cyclus...balen maar ja niks aan te doen..

tot vanaaf schatjesss

sweety

Hoi forumvriendinnetjes!!!!

Hier nog steeds niets hoor. Heb af en toe een beetje ongi gevoel en steekjes in aan de linkerkant, me borsten voel ik dus weer en een beetje misselijk. Heb al 3 dagen niet meer knap avond gegeten. De hele dag kan ik eten maar warm eten staat me niet echt aan momenteel en dat had ik bij Thijmen dus ook. Het rare is dat ik ergens wel het gevoel heb dat ik ongi   moet worden maar dat ik me toch anders voel dan anders. Normaal loop ik giga te snaaien en nu haast niet en meestal (Lach niet dames) is mijn ongi week niet de beste week voor mijn zelfvertrouwen. Voel me dik en lelijk dan totdat het eerste druppeltje bloed "eruit' is. Ook dat heb ik nu niet dus vaag vaag vaag!!!!
Nou ik spreek jullie zo hoop ik! Tenzij vriendlief het zo zat wordt dat ik al avonden lang achter de laptop zit hahaha.

Kusssssss

Terug
Bovenaan