voor Loth

ja hoor loth!! maar het ging al goed met me hoor ben erg nuchter gelukkig hahahahahah
maar nog steeds geen ongi hahahahahaha hopelijk zet het morgen door dan kan ik weer met dag 1 beginnen en op dag 14 ovutesten gebruiken en dan zien we wel weer verder!! bij justin was het in ronde 3 raak

ik ga zo slapen schatjes!!! het was me zeer aangenaam en hopelijk tot morgen want loth ik duim voor je meid en lotje, jij gewoon nog een test doen!!! maar ff ui eigen belang...baal ik wel want dan blijf ik hier heel alleen...boejhoeeeeeeeeeeee snik, snotter, huil, brul....wehhhhhhhhhhhhh

oke weer klaar!! dames, dikke knuffel en morgenavond benk er weer!!!! zit morgen in den haag dus ben pas rond half 9 nier en jullie????

kusssssssssssss

Slaap lekker lotje!
Laat je het weten als je weer getest hebt?
Vind het ook erg gezellig!
Liefs Loth

Sweety ben jij er nog wel?

uhm...wij wonen in een semi vrijstaand huis met 5 slaapkamers...en ik heb 2 konijnen ahhahahahahah

byeeeeeeeeeeee

Sweety, jeeeeezus, een kast van een huis dus, jij kruikezeiker hahaha

Ga ook me bedje in zal er morgen ook weer zijn rond een uurtje 21.00 gezellig!

Slaap lekker!

Kussss

tja....werkte heel veel he....en heb een werkster...en 2 zaken hahahahah dus dan maak je het ook niet op..

slaap lekker meiden en droom maar van jullie beebjes in wording!!!

xxxx

Jezus jij hebt het goed voor elkaar! wil ik ook een werkster haha!

Nou tot morgen!

Dag dames,

Hoe is het bij jullie? Lotje al meer zekerheid? En jij sweety heeft het bloeden doorgezet? Hier blijft het nog even spannend nog geen rd's te bekennen terwijl toen ik vanmorgen wakker werd ik zou kunnen zweren dat het eraan zat te komen echt zo een typisch ongesteld gevoel maar nu is dat nagenoeg weg en doen me borsten zomaar weer zeer?! dus afwachten maar.....
Nou tot vanavond waarschijnlijk dan kunnen we nog even bijkletsen haha!

Liefs Loth

Terug
Bovenaan