A Anoniem Guest jan 10, 2008 #219 truste lotje, slaap lekker en tot morgen!! succes morgen ookal weten we de uitslag al!!! kusssssssssss
truste lotje, slaap lekker en tot morgen!! succes morgen ookal weten we de uitslag al!!! kusssssssssss
A Anoniem Guest jan 10, 2008 #220 Lotje succes morgen! Ben de hele dag vrij dus ik zal het in de gate houden! Slaap lekker meid! Ik ga ook zo met vrienlief mee denk ik
Lotje succes morgen! Ben de hele dag vrij dus ik zal het in de gate houden! Slaap lekker meid! Ik ga ook zo met vrienlief mee denk ik
A Anoniem Guest jan 10, 2008 #221 ja lekker ding he hahahaahha helemaal verliefd lol maar bedankt hoor nu ken je me beetje he, weet je met wie je typt
ja lekker ding he hahahaahha helemaal verliefd lol maar bedankt hoor nu ken je me beetje he, weet je met wie je typt
A Anoniem Guest jan 10, 2008 #222 nahhh lotje gaat en meteen weg lothhhhhhhhhh hahahha nee hoor meis, ga maar lekker mee, ik ga ook zo lieverd!!! kussieee en tot morgen
nahhh lotje gaat en meteen weg lothhhhhhhhhh hahahha nee hoor meis, ga maar lekker mee, ik ga ook zo lieverd!!! kussieee en tot morgen
A Anoniem Guest jan 10, 2008 #223 Ja vind ik wel leuk. Heb ik een beetje een beeld. Heb je mijn mannetje ook gezien? Ik weet niet hoe ik foto's hier moet krijgen
Ja vind ik wel leuk. Heb ik een beetje een beeld. Heb je mijn mannetje ook gezien? Ik weet niet hoe ik foto's hier moet krijgen