voor Loth

nope, gewoon op de foto gaan staan rechtermuis en kopieeren, dan hier weer rechter muis en plakken en voila

anders laat lekker joh, probeer het morgen anders!! slaap lekker lieverd!! tot morgen hoor!!!! spannenddddddddddd!!! geen rd!!! hier overigens ook niks meer!!!

Nou het lukt mooi niet stomme computer! Proeer het morgen nog wel even want het forum logt me elke keer uit om de een of ander vage reden. Ga ook slapen. Ben moe en klaar met dit forum voor vandaag heb me net 5! keer opnieuw in moeten loggen!

Slaap lekker tot morgen!

Kusssss

Lieve Meiden,

Vanochtend gelijk met plas nr.1 getest en.....een vaag streepje maar ja, een streep is een streep zegt manlief ook dus we kunnen eigenlijk wel zeggen dat ik ZWANGER ben.
Kan het allemaal nog niet geloven en heb dus nog maar een test gekocht zodat ik volgende week echt 2 dikke strepen zie hahahaha. OOhhh meiden, heel veel glitters voor jullie,hoewel ik denk dat Bibische het niet nodig heeft.
Meiden, we blijven wel gezellig kletsen hoor, want vindt het veel te leuk.

kus Lotje

OOh ja, en echt typisch mij, nu afwachten tot de echo want ja, pas als ik een hartje zie kloppen ben ik pas echt gerustgesteld.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa lotjeeeeeeeee!!!

we wisten het eigenlijk al he meid, maar nu echt definitief!!! gefeliciflapstaart!!!!
een hele fijne zwangerschap gewenst en een prachtige beeb in spetember!!!! tuurlijk blijf je hier!! je laat mij toch niet alleen???boehoeeeeeeee Loth ookal weg...nee hoor, die typte dat ze ook bleef hahahaha fijn, tis zo gezellie met zijn 3tjes!!!

nou meid, geniet er lekker van!! tot vanmiddag of vanaaf!!!

kussssssssssss

Hoi meiden,

Lotje GEFELICITEERD!!!!!! Oh wat zal jij blij zijn!!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap en natuurlijk een prachtige baby in september. Wel gezellig dat je nog even blijft kletsen hier!

Nou hier nog niets hoor. Vanmorgen toch maar stiekem een test gedaan maar die was zo negatief als maar zijn kon snik! Daar wordt je toch krankzinnig van?! Nou ja maar weer verder met afwachten maar dat is zo verdomd moeilijk! Ben nu wel even echt klaar met dat getest hoor steeds zo een negatieve test is niet goed voor mijn humeur haha.

Het is me niet gelukt om een foto van Thijmen hier neer te zetten dus als jullie die willen zien moet je maar op mijn hyves kijken. Als het goed is kun  je gewoon naar mijn foto boek en daar staan een heleboel foto's.

Kussss  

Terug
Bovenaan