voor Loth

Lieve schatten,

Ik moet even zeuren hoor sorry,

Ik kan er niet tegen dat ik geen zekerheid heb. Begin enorm aan mezelf en te twijfelen (Moet je mij nou horen)
De eerste keer na het verwijderen van mijn spiraaltje had ik een cyclus van 28 dagen die daarna 35 dagen. Ik voelde toen inderdaad me eisprong ook een week later. Nu zou ik zweren dat ik 15 dagen geleden mijn iesprong heb gevoeld maar omdat de krampjes aanhielden begin ik nu te twijfelen of ik het dan wel goed gevoeld heb want zo niet dan is het niet zo raar dat ik niet ongi ben en ook geen positieve test heb. Maar dan die gekke bloeding van een week geleden. Ik weet dat het vanalles kan zijn geweest maar omdat ik dat nooit eerder heb gehad dacht/denk ik echt aan een innestelingsbloeding maar dan zou ik toch een positieve test moeten hebben???!!!!
Jullie snappen het al ik heb veel te veel vrije tijd en ik zou me niet zo druk moeten maken ik bedoel de wereld vergaat niet ofzo maar toch zit het me enorm dwars dat ik geen hoogte van mijn lichaam kan krijgen. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik ongi ga worden (Nu ook weer echt typische ongikrampen) het andere moment denk ik zal ik dan toch zwanger zijn?????

Nou ja bedankt voor het lezen van iditote verhaal. Denk trouwens dat ik er vanavond niet ben. Ga even een avondje proberen niet aan zwanger zijn/worden etc te denken.

Moet je mij nou horen als je zou zeggen dat ik al een jaar bezig ben zou je het ook geloven zo erg als ik me aan zit te stellen hihi. Moest het gewoon even kwijt.

Kussssssss

Lieve Loth,

Je hebt gewoon te vroeg getest, ik ben vandaag 1 dag overtijd en nog maar een heel vaag streepje. Je moet idd gewoon even wachten en ik weet hoe moeilijk dat is. Positief blijven denken ook al wordt je er echt gek van af en toe. Vanavond gewoon ff lekker in bad met een goed boek om je gedachten even ergens anders op te richten.
Succes ermee en dan spreek ik je misschien morgen ofzo wel weer.

Kus Lotje

Dankje voor je reactie. Ben gewoon een beetje emotioneel in de war vandaag geloof ik. Het ene moment super vrolijk en het volgende moment kan ik wle janken! Lang leven de hormonen he? Maar goed. Ga jij maar lekker genieten van jullie geheimpje ik spreek je misschien vanavond en anders morgen

Kusssss

lieve meiden,

Hier ook een baalmadame...Loth, ik weet echt hoe je je voelt hoor...mijn bruin is helemaal weg!!! niet ongi niks meer geen bruin niks...snap er niks meer van...dus idd ook ff testje gedaan gewoon overdag maar negatief...oke geen ochtendurine en nog 2 dagen voor NOD maar toch...bij justin had ik 4 dagen voor NOD al een positieve test....baal dus ook enorm...blij met niks...dus ik wacht ook maar af totdat die verdomde rd komen, maar baal wel dat dat me al 2 dagen extra heeft gekorst, snap mijn hele lijf en cyclus ook niet. ben normaal ook keurig 14 dagen na ei sprong ongi dus zondag zal het waarschijnlijk toch wel weer komen...nah ja ronde 2 dan maar. en idd loth, niet het einde van de wereld maar toch he!! blif toch duimen voor je loth, dat je gewoon te vroeg hebt getest...maar je wil zekerheid he ik ook...ik vond het niet erg om ongi te worden, maar dan wilde ik ook echt ongi zijn en niet maar 2 dagen minimale bruinzooi...dus tja...ik kom vanaaf nog wel ff gluren...

succes lieverds

sweety

Lieve Sweety,

Ik leef helemaal met je mee. Vindt het erg klote voor je, het is of ongesteld worden of niet en niet iets daartussen in!!!!!   Hopelijk krijg je snel antwoord. Kop op meid.

Kus Lotje

He sweety,

Kut is het gewoon als je niet weet waar je aan toe bent. Ik vind het ook niet erg om ongesteld te worden als ik het dan ook maar wordt! En bij jou idem dito. Het is gewoon zo verdomd lastig als je niet weet waar je lichaam mee bezig is! Net alsof je lichaam niet kan beslissen ofzo zal ikwel of niet ongi worden?

Ik weet hoe je je voelt hoor schat. (Wie weet late innestelingsbloeding) Ik hoop voor je dat je of positief test of gewoon snel ongi wordt weet je tenminste waar je aan toe bent!

Liefs Loth

bedankt meiden!! maar hier nog steeds niks, ook geen bruin meer, niks dus...voel me ook niet zwanger trouwens, dus zal wel niet. hoop er ook eigenlijk niet meer op nu...had nl met justin al juist gevoel en 4 dagen voor nod positest, dan had ik dat nu ook wel gehad. dus op naar zondag dan weet ik het tenminste en kan ik verder. maar baal ook van die 2 dagen minimaal bruin dan krijg je idd hoop dat het late innesteling is, maar niet dus, geen idee wat het wel was, bloed nl tussendoor nooit in mijn cyclus.

oke genoeg zelfmedelijden en gezeur van mij!!! loth, hopelijk weet jij morgen ook meer of zondag wanneer je weer test, ik heb nog steeds de hoop dat jij zwanger bent hoor en gewoon laat hcg aanmaakt zoals bij thijmen. Als ik dat ook bij justin had gehad dan had ik nu voor mezelf ook ngo wel wat hoop maar ik had dus al heel snel een positest, dus hoop nu toch echt niet meer...

lotje, jij genieten he!!! en hou me op de hoogte van je pijntjes en kwaaltjes hahahah kei leuk!!

liefs sweety

Dilemma!!!!
Zal ik vanavond wel of niet een rosetje drinken. We hebben niets bijzonders ofzo maar gewoon even samen gezellig hangen en daar hoort een rosetje bij. Aan de ene kant denk ik gewoon doen 1 kan niet kwaad en voor hetzelfde geld ben ik niet zwanger maar aan de andere kant..... Hoe ga jij hier mee om Sweety en ging jij hier mee om Lotje? Nou ik lees het wel misschien vanavond anders morgen.

Kussss

Terug
Bovenaan