voor Loth

ik duim de hele dag al voor je meid!!! ben nooit gestopt nl...totdat je een positest hebt he..:) wanneer ga je weer testen?? morgenvroeg???das de sterkste plas he

Dat is ook wel zo maar aan de andere kant wist je daardoor wel datr je gevoel goed was anders had je dat nooit geweten en persoonlijk zou ik daar niet tegen kunnen. Snap je hem? Ben een beetje wazig op het moment

Nee wacht nu even 2 of 3 dagen athans dat is de bedoeling. Je leest overal dat als je test negatief is en je ook niet ongi wordt je pas na 3 dagen weer moet testen dussss dat gaan we nu eens proberen anders kost dat kind me straks al een fortuin tewijl het hartje nog niet eens klopt hahaha

hahahaha geeft niks joh!! doe jij maar lekker wazig he!! hoort bij zwanger zijn toch..:)
wil je een test bij bij komen halen hahahhha scheelt je er weer eentje en mag je hem gratis hebben ahhahahah

Kom ik met de trein oke? Hoef ik alleen het trein kaartje te betalen hihi Heb namelijk geen rijbewijs en om nou te lopen......?

met de trein...ja das goed, kom ik je van station halen!! kopje koffie drinken, kletsen, en dan testen totdat tie positief is hahahah de testen krijg je dan van mij kee!!!

Nou met mijn lichaam kan dat heel lang duren hahaha of we moeten die dingen omkopen? hahaha

ach ja, ik heb de tijd hahahaha maar dan moet je vanaf thuis niet meer plassen he, pas als je bij mij bent anders werkt het niet!!!

Terug
Bovenaan