voor Loth

Daar ben ik weer!

Ik wilde ook failliet haha. Geen idee waarom ik met mijn vriend nog monopoly speel want als ie wint is ie onuitstaanbaar maar als ie verliest ook! hahahahahah!
En wilde natuurlijk hier nog even kletsen sssst niet verder vertellen he? hihi

He edith leuk dat je mee leest en denkt!
Teste jij ook pas een paar dagen na je nod positief? Ik had namelijk donderdag al ongi moeten worden.

En lotje het is maar goed dat je blijft want zo gezellig als hier is het nergens hahaha.

Liefs

hee edith, welkom!!!
ik vind het zo wel gezellie hoor, we spreken gewoon een tijd af (meestal rond 21.00) en dan zijn we alledrie meestel hier hahahaha en kletsen joh, typ me suf!!!

tuurlijk blijf je lotje!! wil je niet kwijt hoor!!! en wil meemaken wat voor kwaaltjes enz. je krijgt en hoe je je voelt, benk toch ook beetje mee zwanger he!!!

we hebben een ontzettend fijn en gezellig clubje zo, lekker houden als het aan mij ligt!!!

knuffffffffff

liefies, ik ga WEER plassen en daarna sluit ik af, nog ff filmpje kijken. spreek jullie snel weer.

Kus Lotje

ps: welkom edith

thnx hahahahaa ziet er gezellie uit he, meeste hebben van brabbel.com dus ik wilde een andere hahahaha

plas ze!! hahaha
fijne avond joh en slaap lekker voor later!! droom maar fijn over je beeb in wording!!

xxx

Loth, ik heb me toen heel erg in weten te houden met testen (volgens anderen dan) Ik had m'n NOD op zaterdag en heb de woensdag daarop de test pas gedaan en die was dus positief. Het was pas mijn 2de ronde na de pil, dus ik was veel te bang dat mijn cyclus onregelmatig zou zijn en dat ik dan te snel, voor niks, zou testen. Het leuke was toen, dan iemand op het forum op dezelfde dag zou gaan testen, we hielpen elkaar met wachten! We waren toen allebei zwanger en op dezelfde dag uitgerekend.
Groetjes, Edith.

Terug
Bovenaan