voor Loth

Ja dat heb je als je zwanger bent he? WEER plassen hahaha. Nou ja als dat het ergste is?
Fijne avond lotje!

Kussss

He edith,

Ja dat had ik ook bij mijn eerste toen teste ik ook pas een dag of 4 na mijn nod. Nou ja zit niets anders op dan afwachten helaas, hoop wel dat ik snel duidelijkheid krijg ben iemand die alles altijd graag in de hand wil hebben dus dit is drie keer niks hahaha!

Liefssss

tja, ik kon me echt niet inhouden toe om te testen, alles in mijn lijf zei dak zwanger was ookal had ik totaal geen klachten...dus 4 dagen voor NOG positief al getest, weet dat dat best bijzonder is, mijn lichaam maakt blijkbaar snel hcg aan, vandaar dat ik nu dus ook wist dat ik niet zwanger was ookal had ik hele rare dingen...ach ja..

O ja dat wij ik er nog bij typen: ALs ik wel zwanger ben dan ben ik gelijk met lotje uitgerekend als het goed is dus dat zou wel grappig zijn hihi.
Welke ronde zit jij eigenlijk edith of heb ik daar over heen gelezen? Staat vast ook op het wij gaan voor een tweede forum maar ik weet het even niet.

Dat lijkt me echt zo fijn he voor je NOD testen en gewoon positief! Ik heb nu al een stuk of wat negatieve testen gezien maar er zit wel zo een stemmetje die zegt het zit wel goed maar ja die neg testen helpen dat stemmetje wel om zeep moet ik zeggen hahaha

ik zou ook tegelijk met lotje zijn uitgerekend ahahahah dat zou echt een mop geweest zijn toch...helaas niet dus hahahahha maar bij jou kan het nog he loth!!

tja dat kan ook heel fijn zijn ja loth, tenzij het een paar dagen na je nog alsnog mis gaat, zoals bij mij dus....toen had ik zoiets van had ik maar langer gewacht dat had toch wel wat ellende gescheelt want dan wist je niet dat je zwanger was ...alhoewel...ik VOELDE dat ik zwanger was...maar ja, toch...

Nou dan mag je je duimen er wel af gaan duimen want zo zeker ben ik daar niet van hoor! Of nou ja ik weet het niet

Terug
Bovenaan