voor Loth

Zo daar ben ik ook weer ff, moest nog ff wat telebankieren  

Mijn 1ste ronde gaat nu net beginnen eigenlijk...afgelopen woensdag is
de Mirena verwijderd en, tot mijn grote opluchting, werd ik gisteren
ongesteld. Maf is dat he...had ik na de pil ook. Ik had netjes de strip afgemaakt en daar werd ik nog ongesteld van. En toen ik 29 dagen later weer ongesteld werd, was ik ook zo opgelucht. Ik had al zoveel verhalen gelezen van onregelmatige cuclussen, menstruatie en/of eisprong die uitblijft na anticonceptie/gebruik, dat ik gewoon erg blij was dat mijn lichaam het op eigen kracht ook nog netjes kon regelen!
Maar nu ik dat weet, wil ik voorlopig geen menstruatie meer zien natuurlijk! Ik ben bang dat ik nu bij de 2de nog ongeduldiger zal zijn als bij de 1ste. Zo rond 26 zou mijn eisprong moeten zijn en ik heb nu al zoiets van `Dan pas...gaat het klussen dan pas beginnen!` Erg he....
Groetjes, Edith

jochem is ook leuk ja!! grappig!!

ow dus je wil me wel zien?? met testen zeker hahahahahaha komt goed meis!

wij vinden Jezz erg leuke naam en voor een meid Imme

Oh ja nu weet ik het weer! Had nog op je gereageerd op je berichtje op het wij gaan voor een tweede topic! Sorry voor de warrigheid! Maar spannend dus!!!!!

Een beetje aparte namen dus of hoor je ze bij jullie veel? Wij vinden Jochem dus een leuke naam en voor een meisje lotte. Dan is het hoe dan ook een beetje naar mij vernoemd hahaha. ik zou namelijk ook jochem geheette hebben als ik een jongen was en mijn eerste naam is Charlette maar iedereen zegt altijd Charlotte kort dat af en je krijgt Lotte hhahahaha maar we vinden het ook gewoon leuke namen hihi

ja als je eenmaal die keuze hebt gemaakt dat je een 2de wil, dan liefst nog gister he hahahaahaha heel herkenbaar, ik ga pas ronde 2 in en heb ook rond jou tijd mijn eitje hopelijk NOD heb ik dan rond 10 feb

Zie nou sweety blijf je toch niet alleen achter hahahaha we hebben edith erbij!

imme is wel apart idd, Jezz niet hoor! jusrin ook niet echt he...Vind julia ook mooi en anna...maar ik heb het gevoel dat ik gewoon nog een jongen krijg en geen meid!!! hoeveel kindjes zouden jullie willen mocht het allemaal lukken??? ikke 3, maar hubbie 2 dus ff zien

Terug
Bovenaan