voor Loth

Oke daar ben ik weer klote computer viel uit hij wilde stroom heel kinderachtig maar waar en vervolgens starte dat idiote ding niet meer op. Maar goed daar ben ik dus weer!
En ja wanneer kom ik jou kant op? Dat wordt een beetje lastig je woon t zo ver weg!!!!!

ach met de trein ben je der zo, kunnen we ergens halverwege afspreken dan neem ik de testen wel mee ahahhahahaha

Thijmen zou ik in ieder geval heel blij maken met zo een trein rit hahahaha. Weetje ik koop ze zelf en dan declareer ik ze gewoon bij jou hahahahahahahahahahahaha

neeeeheeeee das niet hetzelfdeeeeeeeeeeeeee ikke zien!!!! samen vieren ahahahhahahahahaha

johhhhhhhhh woehqahahahahaha maar oke, ik geef het op je wil niet komen hahahahahah ach heb het geprobeert nietwaar

Dit is grappig: Als wij een jongetje krijgen vinden we Jochem erg leuke naam. Nou zit me vriend Jochem meijer te kijken en weet niet precies waar het over gaat maar hij zegt op gegeven moment Ýk had het leuk gevonden om Jochem van Zweeden te heten"En laat ik nou van Zweeden heten hahahaha

He dat is niet waar! Lijkt me juist wel leuk om elkaar te ontmoeten! hahahaha

Terug
Bovenaan