voor Loth

Jazekers spannend, ik heb er zin an!
Gaat het al over namen....Leuk! De naam Bente had ik als kind al in m ´n hoofd voor een dochter. Voor een jongen vond ik het heel moeilijk en hadden we uiteindelijk `Brent` wat ik nu echt een vreselijke naam vind! En dan voor een 2de...ik hou van kort en stoer...voor een meisje vind ik bijv. Sam of Tess wel leuk. En voor een jongen Tygo/Tycho of euh.....ja veel verder kom ik voor een jongen dus al niet! En daarbij heb ik een neefje die Tycho heet. Dat maakt me op zich niks uit, maar zou het leuk vinden om een andere, net zo leuke naam, te vinden!

Ikke 3 en vriendje 2 maar zijn redenatie is dat komt goed uit want je hebt er al 1 dus samen er nog 2 bij hebben we alle twee onze zin. Maar hij ziet Thijmen ook wel een beetje als eigen hoor.
Justin hoor ik nog wel eens geloof dat er bij Thijmen op het kdv 1 of 2 jongetjes zitten die zo heten. Maar die andere namen hoor ik hier echt nooit.

Jippie, ik mag blijven  
Sweety, dit wordt onze maand hoor, dat moet gewoon!

Ja we lopen hier lekker op de zaken vooruit maar goed dat is ook zo lekker aan dit forum je kan alles zeggen hoe voorbarig ook hahaha. Leuke namen trouwens! Vind Tycho ook een leuke naam maar in combi met Thijmen weer niet zeg maar.
Verdorie nou ben ik weer vergeten wat ik wilde schrijven

mij lijkt 3 ook erg leuk, maar hubbie wil er maar 2...ach wie weet als ik er 2 heb dak het ook genoeg vind of andersom, als we er 2 hebben wil hubbie er toch nog eentje bij...plek hebben we wel en ook een grote volvo hahahahaa maar vind het wel duur als ze gaan studeren he, das echt jammer...anders had ik mischien wel meer kids gewilt...vind het zo super en bijzonder, maar dus niet te betalen en wil ze wel een goede studie mee kunnen geven natuurlijk

mwoah...Tessa vind ik net wat minder dan Tess...ondanks het ene lettertje!
Voor een jongen is Timo ook nog een optie...vind ik ook wel leuk. Ik had ooit een word/documentje aangemaakt waar ik namen inzette die ik tegenkwam en leuk vond. Maar ik krijg ´m niet meer geopend! Daar stonden meer namen in, maar ze zijn kennelijk niet erg blijven hangen bij me. Oh ja...Rowan stond er ook bij, voor een jongen. En teksten die ik tegenkwam voor op het geboortekaartje...tja, heb mezelf toch moeten bezig houden de afgelopen 4 jaar!

Terug
Bovenaan