voor Loth

Wel grappig dat je het niet bij een geboorte aankondiging vind passen want volgens mij is dat er toch echt aan vooraf gegaan hahaha

Oh en sweety als je refereert (wat een woord op dit tijdstip!)  aan de tekst. Ik zou hem zelf nooit gebruiken (Sorry edith) maar kan me voorstellen dat wanneer je zwanger bent je zoiets schrijft en ik vind het een mooi idee om zelf wat voor je kind te schrijven

Ja dat klopt natuurlijk ook wel Loth...maar toch...bij zoiets puurs en onschuldigs als een baby een gedicht over sex....ligt aan de kronkel in mijn kop hoor, want ik ben niet preuts ofzo hihihihi

woehahahahaah ja eerst was de kip toen het ei he of eerst het ei toen de kip??? tjaaaaaaaaa

vind je mijn gedichtje ook niet mooi dan he edith...verwijst erook naar! gelukkig maar dat ieder anders is, anders hadden we allemaal dezelfde gedichtjes hahahahhah das pas saai!!! lol

voor het kaartje voor de 2de vind ik dit een erg mooie onliner:

Vandaag houden we meer van je dan gisteren en minder dan we morgen zullen doen!

Dat vind ik inderdaad ook een mooie zin. Hoewel ik gedichtjes altijd ook erg leuk vind!

Sweety, jullie gedichtje vind ik best mooi. Daar wordt wat subtieler naar het begin van het leven verwezen  

Terug
Bovenaan