voor Loth

Laat maar even sweety zit het geloof ik allemaal niet helemaal goed te lezen hihi. Dus niet zo raar dat je me niet volgt. Ja ben op mijn goedst vanavond hahaha

Oh en sweety als je refereert (wat een woord op dit tijdstip!)  aan de tekst. Ik zou hem zelf nooit gebruiken (Sorry edith) maar kan me voorstellen dat wanneer je zwanger bent je zoiets schrijft en ik vind het een mooi idee om zelf wat voor je kind te schrijven

dit stukej bedoel ik he loth...weet niet welke tekst je bedoelt?? hahaha geeft niks hoor!
meestal volg ik je wel namelijk toch?

ow gelukkig maar edith, kan ik weer slapen vanacht hahahahahahahah

Ach wat betreft die gedichten ieder zijn ding toch? Ik zie het niet als gedichten over sex maar vind het juist humor en dat past bij mij maar goed zoals sweety al zei als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden zou het erg saai zijn toch!
Wat voor kaartje haaden jullie?

Wij hadden een knalgroen kunstof kaartje met daarin een papieren kaartje waar een giraffe opstond en met ijzerdraadbeentjes aan het groene kaartje vast zat. Snappen jullie hem een beetje?

Ik ben ongesteld, dus ik heb een excuus...zit me hier toch lekker te vreten! M ´n ultieme menstruatie snack...Bugles gevuld met kruidenkaas....Mjammie!!!

Ja ik weet wat jij bedoelt maar jij wist niet wat ik bedoelde ik wist het toen nog wel maar mijn korte geheugen is aangetast (Te veel geblowed hahah nee geintje nooit drugs gebruikt) Zoals ik vanaaf al zei ben erg warrig zit ook vanalles te gelijk te doen

wij hadden een zilvere kaart en daarop een getekend poppetje (blauw) geplakt
heel simpel maar daar houden we van...

ik heb juist minder honger als ik ongi ben!!

Sweety Ik weet het weer! Het was mijn reactie op jou reactie op mijn reactie op het stukje van edith waar haar gedicht in staat. Snap je hem?

Terug
Bovenaan