voor Loth

jaaajaaaaaa loth hahahahahahaah tuurlijk!!!

maareeeeeeeee ik ga zo slapen hoor, heb echt buikpijn helaas...morgen weer een dag!!!
en mijn ventje slaapt meestal snachts wel door maar nog niet altijd...dussssss tot morgen weer, ben er smiddags wel weer ff om te kijken naar je loth!!! en je mag nog steeds de testen komen halen he hahahahha

edith we houden elkaar op de hoogte he, gaan gelijk op!!

liefsssssssss

Mijn man rijdt motor en ik heb jarenlang koeien gespaard. We hebben een bord laten ontwerpen voor in de tuin, van een koe op een motot met in de zijspan de baby. Dezelfde tekening stond op de voorkant van het geboortekaartje, die hebben we zelf gemaakt. Zal eens kijken of ik er een foto van kan vinden....

Ik vind simpel vaak ook het mooist. Die van ons was ook heel simpel alleen moesten we hem zelf in elkaar zetten en dat was een rotklus!!! Met die stomme ijzerdraad beentje hahaha

Slaap lekker lieverd!!! Tot morgen hoop voor je dat ie door slaapt. Die van mij slaapt ondertuusen wel door maar is vaak vroeg wakker zo tussen 6 en 7.

En edith leuk ben benieuwd naar de foto!

Ik ga ook zo slapen

nee loth snap je echt niet maar lekker belangrijk he..geloog het allemaal wel hahahahahah

slaap lekker voor later meiden!!! loth, weer een avond voorbij he!!! zo gaat het lekker snel toch??

kussssssssss

Ik ga ook afsluiten.
Je hebt morgen heel wat bij te lezen lotje hahaha.
Tot morgen

Liefssssssss

Ik zal morgen minder wazig doen beloofd! En nee is ook niet belangrijk als je me maar het grootste deel van de tijd snapt hahaha

Nou lieverds nu echt tot morgen!!!!!

Ik moest m'n pc ff opnieuw opstarten, die had kuren, dus bij deze alsnog: Welterusten dames!

Dit was zowel ons bord in de tuin als het plaatje op de voorkant van het geboortekaartje:

Terug
Bovenaan