voor Loth

jaaaaaaaa lotje!!!
zonder jou zijn we niet compleet he muts!! zwanger of niet, jij hoort erbij he!!!

ja ik was enorm trotse mama hahhaahhhaa leuk hoor!

tja lotje, kind is pas 18...pffffff maar oke ieder voor zich maar kon me ff niet inhouden!
ach ze vraagt maar hoor ik kijk wel of ik antwoord geef hahaha vond het idd wel grappig, maar waarschijnlijk bedoelt ze het echt heel serieus dus daar mag ik natuurlijk niet mee spotten he

Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen, hopelijk vind je iets anders wat beter is.

Ja sweety dat klopt wel hoor, maar serieus, als je graag een kleine wilt op de 18e!! dan moet je niet met zo'n rare vraag komen hoor. Sorry

Sorrrrrrryyy, heel erg slecht van me. Iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten wanneer ze willen gaan voor een kleine. Zo bedoel ik het ook niet, maar meer van, joh, je bent net bezig en dan ga je vragen wat je verkeerd doet???

tja ik ken er wel een paar die ook zo jong mama zijn geworden, maar die kwamen niet met dit soort vragen, die waren er wel echt serieus mee bezig en die wisten ook waar ze mee bezig waren...maar ik geef haar wel een kans hoor!! wens haar het beste!!

Jaaaaa sweety daar mag je niet mee spotten haha maar moest wel erg lachen dat ik het las hihi

Hoop inderdaad dat ik iets anders vind maar net als met zwanger worden we wachten rustig af of er wat leuks op mijn pad komt maar liever vandaag dan morgen he?

Terug
Bovenaan