voor Loth

Bij mij reageerde het forum niet ook heel vervelend!!

Hier gaat alles z'n gangetje. Thijmen is zo een heerlijk mannetje en zo veel aan het leren op het moment! Die fantasie van hem geweldig!!!! Hij wil elke keer in z'n boxershort voetballen. Ben er vandaag achter gekomen dat ie dat afkijkt van de tv daar voetballen ze ook niet met lange broek hahaha! Ik heb zo gelachen!
En hoe is het bij jullie????

ook hier erg lekker en genieten van justin! ging vandaag uitzichzelf staan!!!knap he!!! trok zich helemaal op aan mij, hij kan het natuurlijk nog niet zelf, maar hij is pas 10 mnd!! ben helemaal troste mam nu!!

en lotje ben je er ook nog???

Jajaja, ik ben er ook nog, was vast even eten aan het voorbereiden voor morgen, dan hoef ik me niet zo te haasten hahaha

Ooooh wat goed!!! Heerlijk he als ze weer allemaal nieuwe dingen gaan doen en ontdekken! En elke keer zo ontzettend trots dat je dan bent!

dus....loth, op zoek naar iets anders.....vindt je juist de weekenden verschrikkelijk of die slaapdiensten??? Ik zelf werk altijd 1 dag in het weekend en dat vind ik prima. tuurlijk ook 1 keer in de maand een weekend vrij.

Hahaha, sweety, net even je commentaar gelezen bij Vraagje??? van Niki. Erg grappig.

Op zich heb ik geen hekel aan weekenden maar doordat Thijmen doordeweeks 2 dagen bij zijn vader is zie ik hem zo weinig als ik er in het weekend niet ben en daar baal ik van. Ik werk namelijk 2 keer per maand een heel weekend. Dan ben ik thuis is Thijmen er niet en is hij er ben ik er niet. Dan moet ik op zondag weer oppas regelen want vriendje voetbalt...... Vind het wel moeilijk hoor want opzich vind ik mijn baan super

Terug
Bovenaan