voor Loth

ik snap dat jij wat meer haast hebt edith, na je verhaal te hebben gelezen bij hij wil echt niet en ik wel..pffffffffff das heavy hoor meid!! wel fijn dat het toch nog oke is gekomen maar wat heb jij het lastig gehad he!! hopelijk ben je snel zwanger meid, gun het je van harte!!! ik heb wat minder haast idd mijn zoontje is pas 9,5 mnd en ik weet zeker dat mijn man een 2de kindje wil, dus das al een hele zorg minder he! dus daarom kan ik het me veroorloven om in maart te zeggen, nu ff niet...maar snap dat jij dat een gemiste kans vindt!! succes hoor en hopelijk heb je snel je ei!!

loth, ik was ook 5,5 dag ongi hahaha beetje hetzelfde als jij dan he!! ik heb nog een paar testjes liggen dus ik denk dat ik die ga gebruiken als ik beetje denk van nu zou het ongeveer wel eens kunnen...vorige keer had ik op dag 18 mijn ei pas en 9 dagen later alweer ongi...dus ik denk dat ik vanaf dag 13-14 ga testen ofzo...en dan kijk ik wel o mijn mannetje zin heeft ja/nee, anders op naar de volgende maand, vind het niet erg tenminste, nog niet hahahahaah maar wij willen wel dit jaar nog zwanger worden als het lukt hoor!! bij justin telde ik snel aan dus hopelijk als we echt er voor gaan dat het ook weer snel gaat, nu rommelen we nog maar wat hahahahah

latersssssssss xxxx

Ja loth, ik ben er. Heb net gesport en lig echt helemaal kapot op de bank. Het was een zware training maar wel erg lekker. Morgen denk ik echt spierpijn  hahhaa.
Verder alles goed hierzo. Ik heb besloten dat ik toch deze week mijn oude verloskundigepraktijk ga bellen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen. Ik vind toch echt dat de dames die hier in de praktijk werken erg jong, hoewel 28 valt wel mee maar 22!! vindt ik echt heel erg jong. Dus hopelijk kan ik toch bij die andere praktijk terecht en anders heb ik pech.

Lotje

Hallooooooo

Spannend lotje! We horen het wel he wat het geworden is. Of je daar terecht kan.

Net een tijdje vacatures zitten kijken. Wil graag van baan veranderen zodat ik geen weekenden en slaapdiensten heb maar het is erg moeilijk iets te vinden. Wel een leuke vacature gezien in een kinderkleding winkel maar ja dan ga ik er qua salaris waarschijnlijk flink op achteruit  en dat wil ik ook niet.

kussss

joehoeee bibischjeeeeeeee

ik ben ook aan het kijken gewoon op ut gemakje...receptioniste of zoiets...we zien wel.
paar daagjes, rest heb ik toch nog mijn werk voor de beijenkorf (verschillende verstigingen en merken) en mijn salon dus de tijd kom ik ook nog wel door...host verder?? en met thijmen??

grrrrrrrrrr werd van het forum af gegooid....

joehoeee bibischjeeeeeeee

ik ben ook aan het kijken gewoon op ut gemakje...receptioniste of zoiets...we zien wel.
paar daagjes, rest heb ik toch nog mijn werk voor de beijenkorf (verschillende verstigingen en merken) en mijn salon dus de tijd kom ik ook nog wel door...host verder?? en met thijmen??

Terug
Bovenaan