voor Loth

of vakantie???
babynamen??? vind ik nl een lastige, mijn man vind hele andere namen mooi dan ik..pffffffffff justin werd pas gekozen toen hij op mijn buik lag...over last nute gesproken he...de zuster vroeg en hoe heet hij en toen zeiden we..tja dat weten we nog niet, vraag het zo nog eens hahahaha erg he

Huisdieren: 1 zwaar gestoorde kat. Waren er 3 maar door scheiding en wraakzuchtige ex heb ik er 2 weg moeten doen. Heb ook altrijd ratten gehad. De laatste 2 zijn nu een half jaar ofzo dood en dat waren nummer 8 en 9 haha. Maar die wil ik nu niet meer

tjee loth, das erg, mishandelt...oke dan kan ik ook wel ff...

gescheiden (is nu wel mijn beste vriend)
aangerand
zelfmoord in familie
kanker in familie
alcoholisme in familie
auto-ongeluk
miskraam
zus heeft kindje verloren...

tja..wordt je ook niet vrolijk van he

Vakantie dit jaar,...geen idee. We blijven wel in nederland. Geen vliegvakantie. We gaan ook nog een weekendje naar Belgie en natuurlijk naar plopsaland.

Sorry voor de schok hihi was niet de bedoeling. Mijn ex heeft me nooit wat gedaan (Lichamelijk dan psychisch wel) maar toen ik aankondigde te wilen scheiden werd ie erg onhandelbaar en daardoor heb ik een gekneusde hand en rug op gelopen. Van me rug heb ik nog steeds veel last

he sweety jij wint haha (Sorry)

Ik heb er nog een 2 maal verkracht/ aangerand. (Wilde ik er net niet mbij zetten maar als jij het ook doet dan ik ook) haha lijkt wel een wedstrijdje

Jezus meiden, wat lees ik toch. Gelukkig zijn jullie nu helemaal happy hoor. Maar ook dingen in de familie. Nee, dat heb ik niet. Allemaal wel ok

Terug
Bovenaan