voor Loth

ja ze is geboren met 38 weken, ze is overleden aan een wiegedood in de buik omdat ze geen oorzaak konden vinden! mijn zus moest toen bevallen van een dood kindje wat een drama!! zo ontzettend triest en ze was echt prachtig

Wat erg sweety.
Nou meiden, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Spreek jullie snel weer.

Lotje

Meiden ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gesolliciteerd bij een kinderkledingzaak. Voor 3 a 4 dagen in de week! Spannend!!!! Duimen jullie voor me????

Om met Thijmen zijn woorden te spreken: 'ah dat is lief van je."

He meiden even een vraagje,

Ik zat net te kijken waare de ovutesten het goedkoopst zijn bij sensitest of testjezelf.nu, nu zijn die van testjezelf.nu een fractie goedkoper (maar pas eind januari weer leverbaar) maar goed wat ik vragen wilde: Op test jezelf.nu wordt gezegd dat je voor het bepalen van je ovu geen midstream testen moet gebruiken omdat deze niet geschikt zouden zijn voor thuisgebruik, hetzelfde geld voor dipsticks. Alleen testen met een pipet en dus een vast aantal druppels urine zou een betrouwbaar resultaat kunnen geven aldus de site. Hebben jullie er ervaring mee? Zijn die midstream testen echt minder te vertrouwen?
Wat denken jullie?????

hee loth,

ook ik ga duimen voor je meis!! zet um op!!!

en ik gebruik ze ook van testjezelf.nu omdat ik gewoonweg een pipet hygienischer vind, maar of het ook daadwerkelijk betrouwbaarder zijn...geen idee...lijkt me niet altijd het geval anders mochten die andere sites en geen info over opzetten...maar mijn gevoel is gewoon beter bij testjezelf.nu omdat die een dokterachtergrond hebben, maar ieder voor zich...ik ben der tevreden mee en ze werken prima bij me!

succes!!

moest werken dus ben pas net thuis, morgen benk er wel weer savonds!!

xxx

Terug
Bovenaan