voor Loth

Vakantie wij gaan waarschijnlijk naar een camping in nederland hangt er een beetje van af wanneer ik zwanger wordt. ALs het wel deze maand raak is heb ik wienig zin om met een dikke buik in een caravan te bivakeren in aug. (We kunnen niet eerder op vakantie)

Iedereen die trouwens nu binnen valt die gaat nog vreemde dingen over ons denken met al die schokkende berichten hier hihi

nou als ik dan mag kiezen, toen het dochtertje van mijn zus overleed, dat was echt verreweg het zwaarst...Anniek heette ze..prachtige baby...is nu 3 jaar geleden

Ik ga zo lekker naar bed. Vriendje is al naar boven en ik vind het altijd prettig om tegelijk in bed te liggen dan kan ik nog even kletsen. (Nog zo een tic ik slaap gewoon beter als ik eerst nog even de oren van mark zijn kop heb kunnen kletsen hihi)

Dat lijkt me inderdaad heel heftig. Mijn neefje is geboren met een waterhoofdje, open ruggetje en een aorta die niet verder liep dan z'n navel. Hij had dus geen benen enzo. Is wel al heel lang geleden jaar of 15 maar toch dat vergeet je nooit. Zie zo de foto voor me

kuss loth welterusten meis, ik ga ook slapen!! tot morgen lieverds!!!

Terug
Bovenaan