A
Anoniem
Guest
Ja voel me gewoon anders dan anders. Het zal aan het deprimerende weer enzo liggen. Ja weer een begrafenis van de moeder van mijn oude buurvrouw. Kende haar niet zo heel erg goed maar met de buuf hadden we altijd goed contact das ja dan ga je wel heen he? Nog 1 te gaan want ze zeggen dat het in 3en komt en wat wil nou? Een oud client van me die ik 6 jaar heb begeleid heeft ook kanker en is opgegeven dusssss op naar de volgende. Dat zijn er dan 3 die niet echt heel dichtbij stonden en alle 3 aan kanker!
Affijn maar niet te lang over na denken.
Thijmen is vandaag toch van zijn fiets afgevallen! Zo hrad dat ik eerst dag dat ie wel een gat in zijn hoofd zou hebben! Dat viel gelukkig mee maar hij heeft een flinke bult onder zijn haartjes en die is helemaal blauw en geschaafd. (Zijn haren zijn net geknipt dus je ziet het erg goed.) Maar ja hij stapte daarna weer vrolijk op zijn fiets dus gelukkig maar.
Kusssss
Affijn maar niet te lang over na denken.
Thijmen is vandaag toch van zijn fiets afgevallen! Zo hrad dat ik eerst dag dat ie wel een gat in zijn hoofd zou hebben! Dat viel gelukkig mee maar hij heeft een flinke bult onder zijn haartjes en die is helemaal blauw en geschaafd. (Zijn haren zijn net geknipt dus je ziet het erg goed.) Maar ja hij stapte daarna weer vrolijk op zijn fiets dus gelukkig maar.
Kusssss