voor Loth

Ja voel me gewoon anders dan anders. Het zal aan het deprimerende weer enzo liggen. Ja weer een begrafenis van de moeder van mijn oude buurvrouw. Kende haar niet zo heel erg goed maar met de buuf hadden we altijd goed contact das ja dan ga je wel heen he? Nog 1 te gaan want ze zeggen dat het in 3en komt en wat wil nou? Een oud client van me die ik 6 jaar heb begeleid heeft ook kanker en is opgegeven dusssss op naar de volgende. Dat zijn er dan 3 die niet echt heel dichtbij stonden  en alle 3 aan kanker!  

Affijn maar niet te lang over na denken.

Thijmen is vandaag toch van zijn fiets afgevallen! Zo hrad dat ik eerst dag dat ie wel een gat in zijn hoofd zou hebben! Dat viel gelukkig mee maar hij heeft een flinke bult onder zijn haartjes en die is helemaal blauw en geschaafd. (Zijn haren zijn net geknipt dus je ziet het erg goed.) Maar ja hij stapte daarna weer vrolijk op zijn fiets dus gelukkig maar.

Kusssss  

O ja, ik heb niet echt een idee of ik nou al mijn eisprong gehad heb. Had de afgelopen 2 dagen wel van die steekjes onderin en vooral links (Dat kan kloppen want vorige maand rechts en het schijnt om en om te gaan) Maar ja vorige maand zei dat achteraf ook niets dusss vanaar het klussen tot in den eeuwigheid hahaha

he getsie...nare ziekte is dat toch he..pffffff succes ermee hoor, hopelijk heb je het dan voor lange tijd weer gehad!
tja, raar gevoel...geen idee. ja heb ook gelezen dat vaak eisprong wisselt...afwachten maar meid, anders ff homeopatisch halen is goed voor je en helpt tegen je stemmingen!!

xx

Ach ja we zien het wel. Ben ook altijd wel gevoelig voor slecht weer en ik weet niet hoe het bij julllie is maar bij ons heeft volgens mij al een maand de zon niet geschenen en dat is niet goed voor mijn stemming. Ben meer een zomer mens zeg maar

Hi Meiden!
Ik ben ook weer een van de partij!

Sweety, ik moet bekennen dat het gebruiken van ovulatietesten wel erg verleidelijk is! Verstandelijk gezien zou ik dat erg ongeduldig en onnodig vinden, maar gevoelsmatig...je wilt gewoon weten waar je aan toe bent hè! Ik heb nu in ieder geval al 2 dagen geen gekleurde afscheiding meer (om het maar een naam te geven). Wel nog steeds die steken. Ik dacht al aan een schimmelinfectie ofzo...heb ik nog nooit gehad dus weet niet hoe dat voelt. Nou ja, mocht ik er langer last van blijven houden, dan maar ff langs de huisarts hè.

Loth, 2 weken lang om de dag...?? Knap als je dat volhoudt hoor! ;-) Ik hoop in ieder geval dat je koortslip snel over is, want zoenen hoort er idd wel bij hè! Wat stoer dat Thijmen kan fietsen. Wij komen nu juist in de periode om onze dochter langzaamaan zonder zijwieltjes te gaan leren fietsen! Het gaat allemaal ook zo snel!

Lotje, wat jammer dat je niet naar je oude VK terug kan. Kan me best voorstellen dat dat even emotioneel is, daar heb je toch iets heel bijzonders mee gedeeld! Ik hoop dat je nieuwe VK net zo fijn is. En je kindje voor het eerst zien op Valentijnsdag...dat is wel de ultieme dag van de liefde dan voor jullie!!

Ik heb me voorgenomen om op Valentijnsdag te testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Dan zit ik +/- op dag 34, dus dan mag het toch wel hè! ;-) Wat zou het toch mooi zijn als het meteen raak was hè....zucht....
Liefs, Edith.

heeeeeeee edith!!! hoe gaat het meid?? spannend weer he totaan je NOD!! duim voor je hoor!! succes met wachten want ik wacht beetje met je mee aangezien we rond dezelfde tijd NOD hebben he!!!

loth, ik heb dat ook!!! het heet winterdepressie hahahaha en ik heb dus wel homeopatisch spulletje ervoor hahahah ben echt een lente mens, bij ons komen nu al de narcissen naar boven en de krokussen dus ikke al weer blij!!! hahahaha heel herkenbaar dus...voor de zoveelste keer lol moet niet gekker worden he....welke ouders heb je woehahahahha

Hi edith,

Ja dat zou toch eens een mooi kadootje zijn he??? Op valentijnsdag een positieve test! Nou ik zal voor je duimen hoor!

He sweety al naar bed?

Ik ga wel zo. Ben bekaf!

Kusssss

Jaaaaa sweety wie weet ben je wel mijn grote zus hahaha hebben ze 1 van ons twee afgstaan omdat we teveel op elkaar leken en ze 1 blaag wel voldoende vonden hihihi!

Terug
Bovenaan