voor Loth

achhhhhhh Loth..das balen joh!! nee dan kun je idd niet zoenen...pfffffff mischien toch keertje zonder zoenen?? of alleen beetje rondom zoenen??hopelijk is tie snel over! hoe lang duurt zon koorstlip dan??

toch om de dag klussen hahahahaa nou dan moet het wel lukken dacht ik zo hahahaha kom ik aan...maar sporadisch deze mnd geen tijd en moe hahahah kortom, op naar februari hahahha

tot vanaaf meis!
xx

Dag meiden!

Wat worden die kleine kinderen toch groot haha. Vanmiddag een fietsje met zijwieltjes gekocht voor Thijmen en fietsen dat ie doet! Geweldig!

En jaja ik heb 7 februari een sollicitatiegesprek yesyesyes! Bij een kinderdagverblijf in Almaar voor 27 uur per week!

Ja toch maar een beetje om de dag klussen haha! Kan het niet laten. Die koortslip duurt meestal een paar dagen tot een week dus echt balen maar ja.

Ik sta de computer even af want vriendje wil ook ben er vanavond nog wel hoor maar pas rond 21.45 denk ik. Zijn jullie er dan ook????

Kusssss

wat leuk!!! fietsen!! Justin trekt zichzelf helemaal op totdat tie staat nu hahahaha ook heeeeel trots hahahah lief he! knap van thijmen hoor!!

hahahah ja dacht ookal niet dat je het op zou geven hoor! succes!!

ik ben der dan denk ik niet meer, ga slapen zometeen ben echt moe. kijk nog wel ff. hoe was verder je dag?? ben je al het klussen hahahaha

xxxx

Oooooh dat is ook leuk dat ie gaat staan!

Ja toch maar klussen op dag 12 begonnen dus vanavond gaan we er weer voor hahaha! En dan maar gewoon tot dag 20 ofzo want ik heb geen idee wanneer mijn ei komt. Heb nu wel een ongi gevoel en steekjes afwisseld links en rechts maar ja dat zei vorige maand ook niets. ALs het deze maand niet lukt dan wachten wel wel even hoor, want net als jij zie ik december niet zo zitten.

Net even campings gekeken, misschien gaan we in mei een weekje naar luxemburg. Hele leuke camping gezien, in mei en juni super goedkoop en speciaal annimatie programma voor peuters dus super voor Thijmen. In de zomer kunnen we waarschijnlijk niet weg i.v.m werk van mark dus nu in het voorjaar een week en in het najaar een weekje dan houdt vriendje ook nog dagen over mocht er nog een beeb komen dit jaar hahaha. Ja waar je allemaal al niet rekening mee moet houden hihi.

Nou het is alweer een heel verhaal.

Kussssss

O ja moeten we niet ook een leuke naam bedenken voor de opening van een volgend topic als deze vol is? Klusbabes en forumjunkies bestaat natuurlijk al. maar hebben jullie niet nog een leuk idee????

zow dan heb je nog ff te klussen ahahahha tot dag 20!!! pfffffffffff zou ik niet kunnen hoor, de zin is er dan echt niet meer!! succes hoor!!

ow lekker naar de camping, wij gaan in juni lang weekend weg, ook een huis vol met programma's voor de kleintjes en zwambad enz erbij met eten en al!!

stiekum lijken wij wel erg op elkaar he...hahahaha wel leuk! Heb het idee dat we echt elkaar begrijpen en op 1 lijn zitten!!

uhmmmmmm wannebeebmums??? offeeeee   2debeebmums??
mum2beeb?? ach verzin ook maar wat...zal nog wel ff denken hahahaha

knuffffff

ps had je nog niet gefeliciteerd met je sollicitatiegesprek!! knap hoor!! zet um op he!!!

xxx

Ja hallo kletsmajoooooooren,

Moest weer ff bijlezen hoor.....
Vandaag te horen gekregen dat ik niet terecht kan bij mijn oude vlk. Had dat wel verwacht hoor maar wat denk je.....ik hang op zit ik gewoon een potje te janken. Jezus die hormonen ook hahahahha. Gelijk maar even contact gehad met de vlk hier en heb op valentijnsdag mijn eerste afspraak. Wanneer ik dan een echo heb weet ik nog niet, ik moet dan daarna een afspraak maken bij het ziekenhuis voor een echo. Daar moest ik ook ff aan wennen want bij mijn oude vlk kreeg je meteen een inwendige echo maar hier hebben ze zo'n ding niet....
Toch heb ik er nu eigenlijk wel een goed gevoel over terwijl ik die dames nog helemaal niet gezien heb.
Voel me nog steeds niet echt zwanger. Wel veel honger en een beetje pijnlijke borsten maar ja, dat hartje horen kloppen he, dat is wat ik wil horen.

Lotje

Helloooooo

Lotje wat vervelend dat je niet bij je oude verloskundige terecht kan! Maar op valentijsdag je eerste afspraak dat heeft wel wat!!!

Sweety ja we hebben inderdaad wel veel gemeen erg leuk!!! Jammer dat je zo ver weg woont!
En tot dag 20 weet ik ook nog niet of ik het volhou maar ja je moet een doel hebben toch hahahaha! Nou ja we zien wel.

Dames ik voel me de laatste 2 dagen zo raaaaar! Normaal ben ik rond mijn eisprong altijd super vrolijk en zit ik goed in me vel. Maar nu? Ik weet het niet maar het is anders, niet dat ik super chaggie ben maar zit niet zo goed in me vel dan anders. (Vind me zelf weer eens te dik en daar heb ik normaal alleen tijdens mijn ongi last van hihi) Het zal vast komen door het op zoek zijn naar een andere baan en die 2 begrafenissen. (Dat had ik nog niet verteld, vandaag weer een begrafenis)

Kussssss

joehoeeeeeeeee,

lotje, fijn dat je toch een beetje beter gevoel hebt nu bij je nieuwe VK. succes met je echo, kan me voorstellen dat je dan pas gaat genieten als je het hartje hebt gehoord!

loth, ja he, vink ook jammer hahahaha komt goed, lang leven email hahahaha...je voelt je raar??? emotioneel ofzo?? en heb je al je eisprong dan??goh weer een begrafenis?? das deprimerend zeg!!

Terug
Bovenaan