voor Loth

ow en nee, edith ik herken die steken niet..sorry, mischien iemand anders???

ik had trouwens wat raars vandaag...druppel bloed bij afvegen na plassen, verder niks, mischien adertje gesprongen??? maar niet meer dan 1 druppel..wel helderrood..heb ik nog niet gehad? nouja, we zien wel weer!

xxxx

Hoi hoi!

Sorry Edith ik kan je ook niet helpen geloof ik. Heb het welleens als ik ongi wordt maar dan ben ik dat ook dezelfde dag.

Hoe was jou dag Sweety? 1 druppel bloed. Vreemd! had ik vorige maand ook maar wat dat nou geweest is?

Kussss

Haha ik had niet goed gekeken je had al neergezet hoe jou dag was! Lekker blond weer!
We zijn wel rustig de laatste tijd met kletsen de teller gaat een stuk minder hard omhoog hihi

jah geen idee, herken het ook niet, vast een adertje ofzo, maar we hebben niet gesext dus tja....maar oke we zien wel!!

ga zo slapen lieverd, tot morgen weer?kletsen we wat langer ben nu zo moe!

dat geeft niet, we zijn ook al zo lang aan het kletsen hahahaah komt wel weer goed als we weer in de spannende week zitten voor NOD toch? hahah

Ja dat zit er dik in dan moeten we natuurlijk al onze onzekerheden weer van ons afschrijven hahaha! Nou meid duik lekker je bed in!

Kusssss

Hoe vinden jullie deze trouwens? Ik heb besloten dat ik deze maand welliswaar geen ovu testen ga gebruiken maar dat we wel regelmatig willen klussen en dan zien we wel, nu breken die dagen aan (vandaag dag 13) en omdat ik niet zo goed weet wanneer mijn eisprong is dus maar even 2 weken braaf om de dag ofzo. Maar nu krijg ik een koortslip!!!! Het is toch niet te geloven???? Baal wel want nu mag ik niet zoenen en ja dat hoort er toch wel bij als je het mij vraagt!

Nou ook ik ga slapen
kussssss

Terug
Bovenaan