voor Loth

Oh lieverd ik hoop ook dat het snel over is hoe hard dat ook klinkt maar alles beter dan een lange lijdensweg toch? En met morfine kan het heel snel gaan weet ik uit ervaring. Lieverd ik ben er voor je hoor!

Kussss

nou, ze is vanochtend overleden...pffffffffff....beter voor haar..eindelijk rust.
ze lag er zeer vredig bij, beter dan vrijdag, toen lag ze echt in haar doodsstrijd en te rochelen, echt heel erg triest...ben blij dat ze er nu goed bijlag...waarschijnlijk paar zware dagen nu, woensdag begrafenis...mijn moeder viel flauw, is nl erg ziek en wilde toch gaan...kortom echt geen leuk weekend...sorry meiden ben nu echt ff niet zo vrolijk, maar dat snappen jullie wel!!

Loth, bedankt lieverd, hoe gaat het met jou?? ben alleen maar nu over mezelf aan het typen, lekker ego he. Hopelijk is het raak voor je deze mnd moet wel he na al dat klussen!!! duim toch voor je hoor!

edith, hoe gaat tie?? al klachten???hahaha spannend hoor!!

lotje, hoe voel je je?? wanneer heb je 1ste echo??? spannend hoor!! wel leuk, zon hartje weer zien kloppen!!

liefs tot gauw weer!!
xxx

Hi lieverd.

Gecondoleerd meid. Het zullen inderdaad zware dagen worden voor je. Wel fijn dat ze er zo vredig bij lag dat doet je dan toch wel weer goed he? En je moeder ook erg ziek? Toch niets ernstigs ofwel? Nou meid heel veel sterkte!
(En zo ego is het niet hoor vind het meer dan logisch dat je hier veel over praat. Het is niet niets!)

Liefs Loth

Sweety. gecondoleerd met het overlijden van je oma en heel veel sterkte de komende tijd!

De dood is niet braaf
en de dood is niet stout
De dood is niet jong
en de dood is niet oud

De dood is geen warmte
geen ijzige kilte
de dood is een veilige
heilige stilte

Liefs, Edith

ps: Ik voel vanalles, maar op zwangerschap lijkt het toch niet! Ik roep altijd heel hard dat ik nooit ziek ben en al van kinds af aan geen griep meer heb gehad, maar het begint er nu toch op te lijken! Nog steeds hoofdpijn, vooral als ik ff opsta bonkt het flink, spierpijn  en nu ook nog diarree erbij! Bah...dit ben ik niet gewend hoor! Ik heb écht nooit iets! Maar we gaan gewoon vrolijk door, het is tenslotte carnaval! Dus dalijk gaan we op naar het clownenbal!
Liefs, Edith.

Bedankt meiden!! Das een echte steun!! Mijn ma heeft echt zwaar de griep en diarree, gewoon de stress die op haar buik is geslagen denk ik...echt zielig...maar komt wel weer goed!!
edith, mooi gedicht!! Toon Hermans?? Houd ik ook erg van! heb al zijn bundels!! bedankt hoot!! dus je wordt beetje ziekies?? hopelijk zet het niet door, maar ja met al dat gecarnaval..hihihi, ik ga dit jaar niet. echt niet in de stemming. maar dag logisch he! volgend jaar weer een carnaval. maar jij veel plezier hoor! Ik voel ook niks trouwens hoor, nergens last van hahahah ach nog een week dan word ik weer ongi, jij hopelijk niet!!
loth, bedankt lieverd!!! denk dat ik er vanaaf wel weer ff ben. lekker mijn zinnen beetje verzetten! hopelijk zie ik je dan??

kusssssss

Hoi hoi

Edith wat vervelend dat je ziek word/ bent maar je hebt gelijk hoor! Lekker te carnavallen zou ik ook doen (Als we dat hier hadden tenminste hihi) Veel plezier!

Even een vraagje aan jullie willen jullie alsjeblieft stemmen op Jesse? Mijn vriendin heeft hem opgegeven voor de baby van de maand verkiezing op babyenkind.nl en ik heb beloofd zoveel mogelijk stemmen te ronselen haha. Vandaar ook dat ik even een nieuw topic geopend heb. Als je naar babyenkind.nl/bvdm/index.php gaat zit je meteen goed. Hij is de de eerste baby op de 2de pagina. Namens mijn vriendin dank je wel!!!!

En dan nog een vraagje, ben gewoon nieuwsschierig hoe jullie het klussen en in jou geval lotje het zwanger zijn van een tweede ervaren. Wij zouden namelijk heel graag over een paar jaar ook voor een 3de aan de klus gaan  maar we hebben ook zoiets van het moet wel kunnen fanicieel enzo.  (Even daargelaten dat de natuur er misschien anders over denkt maar daar gaan we niet van uit) Dus voor hetzelfde geld is dit voor mij de laatste keer dat ik deze periode van spanning etc. bewust mee mag maken. Dat realiseerde ik me vanmiddag en ik heb promt besloten om volop te genieten van alle zenuwen, kwaaltjes en alles wat er bij komt kijken voor en tijdens een zwangerschap. Vind het ergens een heel raar dat dit misschien de laatste keer is in mijn leven dat ik hier mee bezig ben want als je het mij vraagt is zwanger zijn 1 van de mooiste dingen in het leven. Je hoort vaak dat een tweede zwangerschap sneller gaat en dat vrouwen minder bewust met hun 'buik' bezig zijn omdat je het gewoon drukker hebt met de oudste enzo. Mijn voornemen is dus omdat niet te laten gebeuren. Als ik weer zwanger wordt wil ik er net zoveel van genieten als de eerste keer! Tot zo ver mijn verhaal want het is alweer een heel eind!

Kussss

Terug
Bovenaan