voor Loth

lieverd, je hoeft je tov mij niet te verdedigen...ik veroordeel je niet! je moet doen waar jij je oke bij voelt en niet een ander.
ikzelf ben al 5 jaar niet meer op vakantie geweest...gewoon echt het geld niet voor. geeft niks, maar mis het wel. wie weet volgend jaar als de zaak gaat lopen! maar ik ben een verwend kreng...mijn kids krijgen van opa en oma een studiefonds om te studeren, autolessen en een autootje te kopen....dus tja, ik weet dat mijn kids later het goed hebben...verwend he...maar anders zou ik hetzelfde denken als jij, liever 2 kids en goed ervoor zijn dan 3 kids en veel moeten laten!

Oh ja dan is het inderdaad beter als iemand overlijd he? Geen pijn meer en eindelijk rust inderdaad maar ja blijft moeilijk, mijn oma is 4 jaar geleden overleden onverwacht maar achteraf was iedereen blij dat ze zo gegeaan is. Ze werd namelijk al flink dement en moest verhuizen naar een verzorgingshuis maar oma zag dat niet zitten ze zei dat ze dan liever dood was en nou ja.... dat is dus gelukt.
Maar goed moet er inderdaad ook nog niet aan denken om zonder moeder verder te moeten! Hoe oud was je oma?

En ja volgens mij krijgen we echt pas op het eind de ontknoping hoe bedoel je publiciteitsstunt!!!!! En wat betreft die Patrick ja link is ie wel door hem te verraden aan de andere kant als ik die moeder was gewwest had ik maar wat graag gewild dat ie dat zou doen anders heb je zelf geen leven meer! Je kind is dood en niemand kan je vertellen hoe of wat! Dat lijkt me het ergste op de wereld!

Was ook niet om me te verdedigen hoor las het zelf terug en vond het zo stom staan hihi lekkere muts ben ik ook he?

Jij bent inderdaad wel een verwend kreng hihi en dan heb je ook nog een schoonmaakster! nee hoor grapje! Wel lekker dat opa en oma zoveel betalen later! Nou mag ik ook niet klagen met mark zijn ouders want die zo gek op hun kleinkinderen of ze nou 'echt'of 'niet'zijn zeg maar. Als je de berg kadoos met sinterklaas enzo ziet pfffff stelletje verwende kids! Maar ja dat mag als je opa en oma bent he?

Wat is die Joran trouwens een verwend en irritant mannetje zeg!

mijn oma zou 7 maart 79 zijn geworden, dus das wel mooi qua leeftijd...tis maar goed dat ze dit niet meer wist anders had ze er zelf een eind aan gemaakt...vreselijke ziekte he dementie!   mijn moeder zegt, als ik dit krijg (want het kan erfelijk zijn) maak ik er een eind aan voordat ik niks meer weet, dit ga ik jullie niet aandoen. ik zou dit ook niet willen goor pffffffffffffff

Dat is inderdaad een mooi leeftijd. Zou ook niet aan dementie willen lijden athans vooral de beginfase lijkt me vreselijk want dan besef je dat je het allemaal niet meer weet in een verder stadium realiseren ze zich dat niet meer en dan wordt het minder triest voor de persoon in kwestie maar des te erger voor de familie he?

Ik zit zo sloom te typen doordat ik ook half tv zit te kijken hihi. En ik wilde nog wel optijd te bed omdat ik weer zo moe ben maar ja wil dit ook graag zien en ik weet al wat er wint! (de tv haha)

hahahhaa ja he idd zeer irritant en gewoon een klein kind, zeg ik net tegen mij vriend ahahhaha triest figuur, dit alles was gewoon een spel voor hem!

ja verwend he...maar die werkster betalen we zelf hoor hahahahahha ze komt 2 keer in de maand, dus om de week zegt maar! ach ja, ik vind het heerlijk, ze doet die grote rotdingen hahahah

hahahahha ja het duurt tot half 12 lieverd...wat een sukkel zeg!

de oceaan is groot he woehahahahah wat een eikel,,,,

nee tis idd erg voor de familie, mijn moeder ging 2 keer in de week naar toe, wassen enz. heel zwaar!

Terug
Bovenaan