voor Loth

Ik ga even peter r de vries kijken mocht je nog online komen dan zie ik het wel laat de computer wel even aan staan

ik   kijk ook pr de vries hahahah volgens mij heel nederland!! hij is al gevraagd voor oprah he, dus die is binnen.

mischien tot later anders reageer ik morgen op je verhaal lieverd!!
xxx

hahahahhaa ja idd. ach ja, hij doet dit ookal heel lang he.

en ik ben nu nog niet bewust bezig zoals je weet he meis, maar als ik er echt voor ga, dan maak ik dat ook bewust mee, want voor mij zal dit waarschijnlijk wel de laatste keer zwanger zijn worden!! ik wil er heel graag 3 mocht dit gegunt zijn, maar mijn vriend wil er maar 2. dus tja...dus ook ik ga alles bewust meemaken en lekker genieten ookal heb ik justin om me heen! maar moet ook zeggen dat ik de 1ste zwangerschap ook zo wie zo super heb genoren, meer kan niet. dus ik doe gewoon weer hetzelfde!!!
en mijn mening is als er 2 zijn, kunnen er ook 3 leven...en tuurlijk kost school geld en moet het kunnen, maar als je beetje kunt sparen enz, kom je al een heel eind! maar goed, ben het met je eens dat het natuurlijk wel moet kunnen, je wil alle kids het beste geven nietwaar?

xxx

Ja je wil je kinderen het beste geven en dan liever 2 kinderen die ik alles kan geven dan 3 kinderen en niet meer op vakantie kunnen zeg maar.

Hoe is het met je trouwens? Heb je er wel vrede mee?

volgens mij krijgen we 1,5 uur gelul en 15 min onthulling pffffffffffff wat een slap gezeik zeg...die peter van der aa is ook een lul zeg, lekker je vriend verraden....ik vind het niet kunnen, wat hij doet. maar aan de andere kant, die moeder van dat meisje...pfffffff het zou je kind maar wezen he, dus wel fijn dat het nu duidelijk is en zij rust heeft...maar blijf die peter een lul vinden...sorry..

jawel, ze was al 4 jaar dement en had maagkanker...zo triest hoopje mens, alleen maar botten...voor haar beter zo, eindelijk rust! vind ook iedereen, maar tis en blijft toch de moeder van mijn moeder he...zou echt nog niet zonder mijn moeder kunnen..pfffffff zwaar wel hoor dat wel, donderdag is de begrafenis

bedankt voor het vragen zusje xxx

Oke dat van die vakantie is een beetje vreemd voorbeeld maar ik zal het even uitleggen: Wij hadden het vroeger niet zo breed, altijd 2de hands kleding en nagenoeg nooit op vakantie terwijl alle buurtkinderen en vriendjes wel weg waren en ik kan je vertellen dat ik daar zoooo van baalde! Dat ik een jaar of 12 was ging mijn moeder weer werken en kregen wij het beter maar daar tegenover stond dat we mam heeeel weinig zagen en ik al snel leerde om eten te maken voor mij en me zusje. Niets mis mee natuurlijk om taken te doen in huis maar 5 dagen in de week op je 12de is niet leuk. Ik heb me dus echt voorgenomen liever 2 kinderen in nieuwe kleren en elk jaar op vakantie etc. dan 3 kinderen en de extra dingen moeten laten want ik weet van vroeger dat ik dat zo erg vond.

Terug
Bovenaan