voor Loth

Das wel een mooi streven toch? Vond jou op de foto trouwens ook niet echt dik hoor! het staat je gewoon wel

Das wel een mooi streven toch? Vond jou op de foto trouwens ook niet echt dik hoor! het staat je gewoon wel

ik ga me ook aanmelden bij hyves volgende week, kom er nu niet meer onderuit hahahaha mijn andere vriendin zeurt me ook aan de kop hahahahah dus...ik laat het je weten wanneer ik me heb aangemeld.dus ik ga zeker kijken hahahahaha nu ga ik slapen schat tot morgen weer lieverd! slaap lekker en scheer ze woehahahha
xxxxx ik ga ff mijn tampon wisselen ahhahahahahahah leuk he

quote: Loth reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2008 16:00:17'));

He waar is me banner nou?????? Ik zit me te vervelen en dacht ga ook eens een banner neerzetten maar lukt dus niet snik

Hi dames!
Ik ben het helemaal eens met "one2bemams", leuke naam!
Hier is alles rustig, ook baarmoedergewijs ;-) Ik zit nu op dag 30 en nog geen menstruatie-achtige klachten! Maar ook niet echt iets dat op zwangerschap kan wijzen...dus, gewoon afwachten! Ik vind het steeds spannender worden hoor, m.n. als ik naar de wc ga!
Liefs, Edith.

En nog maar ff m'n banner...gewoon ff alles selecteren, kopiëren en plakken!

tadaaaaaaaa hahahahaha Loth, oefenen meid!!

Edith, spannend hoor!! duim me suf hoor!! zowel voor jou als voor Loth!!!
Hier nog niks, ongi zet nog niet door, kan een hele dag met een tampon doen, beetje bruinige zooi (sorry) streep rood als ik goed kijk hahahaha maar verder niks, geen buikpijn of wat dan ook, soms ongigevoel maar ja das normaal...wist niet dat een MK ook gepaard kon gaan met weinig bloed, zal wel dan he. Ook wel eens lekker toch, mischien komt het nog, maar dat denk ik al dagen en er komt niks hahahaha we zien wel wanneer we klaar zijn. Dan doet nog voor de zekerheid een goedkope test, zodat ik zeker weet dat HCG uit mijn lichaam is...Had ik bij de vorige MK ook gedaan. Meteen 30 dagen daarna testte ik wederom positief. Dus duimen jullie voor me??? Hopelijk herhaald de geschiedenis zich he! Alhoewel de MK wel achterwege had mogen blijven hoor....
Fijn dat je de naam ook leuk vindt Edith!! Hopelijk wordt het die naam ook als Lotje hem ook leuk vindt!!

Succes met wachten en Loth, zie ik je nog vanaaf??

xxxxx

Terug
Bovenaan