voor Loth

ow scheren...ik hars vaak, maar scheer wel de schaamstreek want das te pijnlijk harsen...lekker glad he...ow we zijn der bijna ja....ik ben een ochtend mens, altijd meteen opstaan en nooit een ochtendhumeur maar mijn man des te meer ahahhaha die leeft ook snachts

ja je bent toch harstikke slank???wat weeg je en hoe lang ben je??

Ik ben gezegend met een gevoelig huidje en harsen levert bij mij heel veel irritatie op helaas anders had ik het ook gedaan dat scheren vind ik ook niet alles maar ja minste uitslag haha. Ik heb trouwens ook geen ochtendhumeur hoor maar duurt wel lang voor ik echt wakker ben maar als ik dan wakker ben begin ik te kletsen en hou ik ook niet meer op hahaha

ja kletsen kun je zeker lieverd hahahhahaha gezellie hoor!
en tegen een teer huidje is heel veel te doen hoor....maar ik scheer ook nog wel eens hoor

Ik weeg 71 kilo ben iets van 1,73 (weet ik niet helemaal precies) en heb maat 38 ben wel tevreden hoor met mezelf maar bij slanke dennen denk ik altijd aan maatje 36 en 60 kilo hahaha

nou ik zag je op de foto bij hyves en ik vond je echt niet dik hoor!!
ik weeg nu nog begin 80 en ben maar 1.68 dus tja...maat 42 nu.
wil naar de 75 kilo en maat 40

Lieve schat ondanks dat ik het heeeeel gezellig vind ga ik nu echt even douchen en scheren want anders wordt het weer zo laat en ik heb de laatste nachten al weinig slaap gehad dus heb het wel even nodig (anders krijg ik vanzelf een ochtendhumeur hahaha)
Ik spreek je morgen vast wel weer, ik duim voor je dat je ongi doorzet zodat je weer verder kan!

Dikke kusssss

Ik heb trouwens mijn fotoboek op hyves aangepast zodat iedereen ze kan zien mocht je het leuk vinden om nog even te spieken hoe mijn mannen eruit zien hahaha

Terug
Bovenaan