voor Loth

We willen natuurlijk wel een unaniem aanvaarding van onze nieuwe naam hahaha!
Ja erg he dat gejank dat zeg ik ik zat te janken bij de gouden kooi! ALs dat niet het toppunt is weet ik het ook niet meer. En inderdaad kinderen die ziek zijn kan ik niet aanzien, gespeeld of niet de tranen lopen over me wangen

We staan onder elkaar haha voor loth en voor sweety alsof we de enige zijn op het forum want meer krijg ik niet in beeld dan moet ik naar beneden scrollen

tuuurlijk ookal typen wij volgens mij het meest hahahahahha
de gouden kooi is echt heeeel triest zusje hahahahhha mijn vriend vindt het ook leuk ik vind het werkelijk de meest vreselijkste serie die er momenteel is woehahahaha

ja ik zag ut, billie had dat voor mij getypt wel heel lief van der!

Ik kijk ook nooit naar die serie vind het vreselijk maar ik zapte per ongeluk langs.
Volgens mij zijn wij inderdaad de grootste kletskouzen hahaha maar ach wel erg gezellig
Aaaaah ik heb zo een trek!!!! Ik loop al dagen te snaaien en werkelijk alles gaat naar binnen hihi erg slecht vaak een teken van naderende ongi maar zou wat vroeg zijn, heb trouwens ook iets met aardbeien momenteel, vind aardbeienjam en kwark zo lekker opeens. Heb jij dat ook? Ik kan maanden bijv. alleen maar chocopasta eten en dan opeens smaakt dat niet meer en komt daar wat nieuws voor in de plaats. De aardbeienjam en kwark dus

Ja erg lief nu ben je net zo stoer als je kleine zusje haha met een eigen topic. ALs we zo doorgaan hebben lotje en edith niets meer te zeggen over de naam want dan zijn we de 700 al gepasseerd.
Moet eigenlijk gaan douchen en me benen scheren (Ga morgen zwemmen met Thijmen dus is wel zo prettig) Maar heb gewoon geen zin terwijl ik me zo viir had genomen op tijd in bed te liggen hihi. Dat kan ik gewoon   niet ben een echt avondmens, en dat is morgenochtend waarschijnlijk weer goed te merken haha

ach je kunt het hebben he slanke den...als ik dat zou doen word ik een tonnetje....en ja ik heb dat ook, momenteel eet ik pindakaas en boterhammenworst hahahhhaha ach ja ik ben gelukkig goed bezig met afvallen

Ik slanke den???? Dank je dat stukje ga ik opslaan voor mijn dip buitjes hahaha

Terug
Bovenaan