voor maagd en barbara

A

Anoniem

Guest
Hoi maagd en barbara!

Tis inderdaad spannend hè? maagd, die "draden" waar je het over had kan inderdaad een goed teken zijn. Wie weet...Ik had  voor mijn vorige zwangerschap hele witte afscheiding, dus daar probeer ik nu op te letten. Wie weet wordt dat nu ook weer een teken... Ik heb trouwens nog reactie gekregen op mijn bezorgde mail over die ovulatietest. Een meid zei dat haar gyneacoloog had gezegd dat het kan zijn dat die testen tot 5 dagen na de ovulatie nog "positief" aangeven, dus dat is normaal. Sterker nog, het kan ook een teken zijn dat je zwanger bent!!
Trouwens maagd, ik kom uit Venlo. En jij?
En barbara, het forum is inderdaad heel verslavend. Soms merk ik dat ik heel gespannen wordt als ik een tijdje op het forum zit, gewoon van alle opwinding. Maar dan toch doorgaan met typen hè? hihihi..

Ik hoop nog veel typ-plezier met jullie te beleven, en wie weet gaan we aan het eind van de maand wel samen over naar het november-forum.. Zou echt gezellie zijn!!
Nou, duimen maar voor ons alle 3 !!!

LiefsJen

Hoi,
Ja mijn computer staat standbye vanaf dat ik s,morgens klaar ben met mijn werk het heeft 1 voordeel je leert al sneller typen ik heb er zelfs al aan gedacht een typcursus te gaan doen ( ik heb het niet nodig voor mijn werk ik werk n.l. bij de thuiszorg maar het is altijd handig om te kunnen).
Heb jij al kinderen en in de hoeveelste ronde zit je??
Ik zit in mijn 2e ronde het is erg spannend zo.
Groeten Barbara

hoi   jen en   barbara,

ik   kom uit   zoetermeer om   je   vraag   te   beantwoorden!

en tja druk   aan   he t klussen(hihi) geweest..dus   maa r weer   afwachten   de   28ste..pfff
dat   vind   iik   zo   vervelend   he   dat wachten..
werken   julie   ook..of   hebben   jullie   nog of   al   kids??

ik heb zelf   4 kids..jaja ...
en ik   wil nu   samen met   mn   vriend nog samen   een kindje...

ik zit nu   in de  derde   ronde   en jullie??
liefs   maagd xxx

Hoi meiden!!

Bennik weer..Mijn pc staat ook van 's morgens tot 's avonds op stand by, kzet 'm alleen 's nachts uit.
Zelf heb ik nog geen kids en we zijn dus bezig voor de eerste. (eigenlijk de 2e, want ik ben eind vorig jaar zwanger geweest, maar kreeg 27 december een miskraam met 6 weken)
Na de miskraam hebben we een cyclus afgewacht, dat werd geadviseerd door de vk, en ook om goed afscheid te kunnen nemen. Vorige keer werd ik binnen 2 cycli zwanger (en dat is erg snel, al helemaal als je je bedenkt dat ik pas net was gestopt met de pil) en nu zitten we weer in ronde 1. Ik hoop zooooo dat het nu weer gelijk raak is, maar de eerste tekenen krijg je pas  echt vanaf een week na de eisprong. Bij mij  was dat bij mijn vorige zwangerschap alleen een klein beetje rozig bloed bij afvegen (is waarschijnlijk de innesteling geweest) en daarna een hele witte afscheiding. Dus dat is waar ik nu weer op ga letten volgende week.

Spannend spannend spannend voor ons allemaal!!

Khoop weer snel iets van jullie te horen.

Liefs Jen

PS maagd om je vraag te beantwoorden; ik werk momenteel nog niet, ben een hele tijd uit de running geweest vanwege psychische klachten. Maar nu heb ik weer een paar dagelijkse bezigheden en over een paar maanden ga ik (als het goed is) langzaam aan reïntegreren. Bennik heel blij om, want als je met je kinderwens alleen maar steeds op de bank hangt, word je helemaal gek van het wachten op een zwangerschap en gaat de tijd ook niet voorbij..xx

Ik zet dit berichtje bij deze weer effe bovenaan de lijst, dan  kunnen jullie 'm misschien wat sneller zien.

xxxJen

hoii jen,

hey   daar   was   ik   weer   eventjes..
echt   wel   verslavend   hoor   dit   gedoe op   he t forum   vind   je   ook   niet??

maarre   vervelend   wa t je   hebt   meegemaakt   zeg..dat   lijkt   m     heel   wat zo!
Ik   was   14 weken zwanger en   kreeg   afgelopen   november te   horen   da t he t nie t meer   leefde..poeh   ik   dacht   dat de   grond   onde r me   weg     gleed..en   toen   aan   mn   vriend   vertellen   want   die   was   ne t nie t mee   toen   naa r d e verloskundige..maar   ja nu   zijn   we   dus   weer   lekker   bezig...hihi

ja   ik   let   ook op   als ik   deze   week dingen   ga   merken   aan   me   lichaam..want mn   eisprong   voelde   ik   13   februari dus   flink   geklust..hihi maa r ja ik   zie   het allemaal   wel.

alleen   dat wachten   word ik   een   beetje   sjachie   van..

fijne   avond   maa r weer!!
ik   hoor   weer   van je!

liefs   maagd

Hoi dames,

Jen en maagd wat vervelend zeg wat julie allemaal mee hebben gemaakt,
Als ik dit zo lees mag ik niet klagen.
Ik ben pas in ronde 2 maar heb het gevoel dat het nu al zo lang duurt.
Je denkt dat als je stopt met de pil dat je dan zo zwanger bent maar zo werkthet niet en als je dan zwanger bent is het maar de vraag of het ook goed zal blijven gaan.
Hebben jullie al tekenen bemerkt die duiden op een eventuele zwangerschap?? het zou gaaf zijn als we alledrie over kunnen naar het andere forum.
ik heb zelf geen tekenen die kunnen duiden op een zwangerschap (ik ben wel moe maar heb de griep te pakken)
In de1e ronde voelde ik veel meer maar dit is verbeelding geweest.
Ben wel heel slim ongi geweest maarja dan is de baarmoeder in elk geval goed schoon.(weet niet of dit uitmaakt)
Zo dames ik hoor wel weer   van jullie hoe het gaat.
Groeten en een prettig weekend Barbara

Terug
Bovenaan