voor maagd en barbara

Hee maagd,

Msnnen lijkt me leuk!! Mijn adres is jenny_rossel@hotmail.com
Wat is die van jou?

xxJen

Ha Barbara,

Ja, de kans zit er inderdaad in dat je blij gemaakt wordt met een dode mus als je te vroeg test, maar dat risico wil ik wel nemen, mijn spanning neemt ondertussen de overhand!!

xxJen

hoi   hoi..

alles   goed   met jullie??
wa t doen   jullie   eigenlijk   zo   heel   de   dag,al kids   of   werken??!!

maarre   weet   je   ik   voel   net of   ik ongi moet   worden   bah..weeke   knieeen...
hele   kleine   steken   in   mn   buik...nee   nee   geen   misselijk   gevoel..maar   ja   even   geduld   hebben   ...

maar   weltrusten,spreken   we     elkaar morgen   weer.

liefs   maagd

Hee meiden,

Zoals jullie misschien ook al bij mijn andere topic gezien hebben, is mijn temperatuur nu ineens aan het dalen (anderhalve week na mijn eisprong) terwijl hij al die tijd constant hoog is geweest!! Hoe kan dat?? Ik snap er niks meer van, hebben jullie hier toevallig ook ervaring mee?
Hier word ik nog eens extra wanhopig van...

Jen

Hoi mensen,
Ik heb vanmorgen gewerkt maar ben sinds gisteravond steeds misselijk ik hoef niet over te geven maar wel steeds misselijk.
Als je zwanger bent ben je toch alleen s,morgens misselijk toch??
Ik ben de laatste dagen ook steeds moe maar dit kan ook aan het donkere weer liggen.
Hoe gaat het met jullie kunnen jullie de spanning nog aan??
Bij mij wordt het steeds moeilijker heb maar een afspraak bij de kapper gemaakt en laat me lekker even verwennen misschien een beetje alleiding??
Als ik zo misselijk blijf ga ik ook eerder testen.
Groeten Barbara

Hee women,

Barbara, er wordt inderdaad vaker over "ochtendmisselijkheid" gesproken, maar je kunt het beter gewoon "zwangerschapsmisselijkheid" noemen, want dat dat persé   's morgens moet zijn, is dus echt niet waar! Je kunt de hele dag door last hebben van die misselijkheid, dus het kan wel degelijk een teken zijn! Ik hoop het echt voor je meid!

En wat de spanning betreft; nee, ik kan het eigenlijk niet meer aan. Kzit de helft van de tijd te janken van de spanning, ik voel me zoooooo overstesst!! Ik wou dat ik me er wat minder op kon fixeren, maar ik krijg het niet uit mijn hoofd, wat ik ook doe....

Maagd, heb jij me toevallig vanmorgen op msn toegevoegd? Ik kreeg een bericht van een e-mail adres dat ik niet kende met de vraag of ik die persoon ook toe wou voegen. Heb ik maar gedaan, ik ging ervan uit dat jij dat was. Zo ja, zit je strakjes ook op msn? Ik laat 'm gewoon open staan op online, kijk maar wat je ermee doet.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan