Hey girls!!
Hier geen nieuwe ontwikkelingen, sterker nog; mijn witte afscheiding heb ik niet meer en ik voel niet meer zo veel gebeuren in mijn lijf dan een paar dagen geleden... Zal ik mezelf dan toch voor de gek aan het houden zijn met mijn voorgevoel..? Is het dan toch nog niet zover?? Ik word helemaal ziek van dat wachten!!!! Vorige keer had ik een klein innestelingsbloedinkje, maar nu ook nog niks gezien.... Ik kan er geen peil meer op trekken..
Maagd, een trekkerig gevoel in je lies kan een symptoom zijn, spannend...
Barbara, ik weet precies wat je bedoelt met het zien van de mail van al die zwangere meiden.. Het is bij mij zelfs zo erg, dat als ik weer zo'n happy mailtje zie, ik er bijna van kan janken, dat het bij mij misschien nog niet zo ver is... Ik wil niks liever dan zwanger zijn nu !!
Ik ben van plan om zondag al een keer te testen, al weet ik dat de kans er inzit dat de test dan nog helemaal niet betrouwbaar is. Bij mijn vorige zwangerschap zag ik echt pas een streepje op mijn nod, een dag eerder zag ik nog niks... Maar ik ga het nu zondag toch proberen, en als de test negatief is probeer ik het 2 dagen later nog eens..
En, gaan jullie eerder testen?
Liefs Jen