voor maagd en barbara

hey   halloooo,

daa r ben ik weer,
nee geen   nieuwe ontwikkelingen..bij jou wel??

maarre   van   de   week   wel   trekkerig   gevoel   in mn lies??huh??

maa r ik hoor   van   je..liefs   maagd xx

Hoi meiden,

Hier geen nieuwe ontwikkelingen te melden ik begin wel zenuwachtig te worden.
Vooral als er weer mensen zwanger zijn op het forum dan denk ik dat wil ik ook.
maar het is te vroeg om te testen.
Gaan jullie al eerder testen?
Groeten Barbara

Hey girls!!

Hier geen nieuwe ontwikkelingen, sterker nog; mijn witte afscheiding heb ik niet meer en ik voel niet meer zo veel gebeuren in mijn lijf dan een  paar dagen  geleden...   Zal ik mezelf dan toch voor de gek aan het houden zijn met mijn voorgevoel..? Is het dan toch nog niet zover?? Ik word helemaal ziek van dat wachten!!!!   Vorige keer had ik een klein innestelingsbloedinkje, maar nu ook nog niks gezien.... Ik kan er geen peil meer op trekken..

Maagd, een trekkerig gevoel in je lies kan een symptoom zijn, spannend...

Barbara, ik weet precies wat je bedoelt met het zien van de mail van al die zwangere meiden.. Het is bij mij zelfs zo erg, dat als ik weer zo'n happy mailtje zie, ik er bijna van kan janken, dat het bij mij misschien nog niet zo ver is... Ik wil niks liever dan zwanger zijn nu !!

Ik ben van plan om zondag al een keer te testen, al weet ik dat de kans er inzit dat de test dan nog helemaal niet betrouwbaar is. Bij mijn vorige zwangerschap zag ik echt pas een streepje op mijn nod, een dag eerder zag ik nog niks... Maar ik ga het nu zondag toch proberen, en als de test negatief is probeer ik het 2 dagen later nog eens..

En, gaan jullie eerder testen?

Liefs Jen

hoi   hoi..

heb   jij   daarvaker   van   gehoord   jenny dat   je   pijn   in lies kan   hebben ??
ik   had   maar   2   daagjes   hoor??

En   nog   een   vraagje..
als   je   zondag   test dan   is   dat   toch   3   dagen   eerder...welke   test   gebruik   je dan?

En   jij   barbara   al nerveus aan   het   worden?

liefs   maagd

Hoi maagd,

Ik gebruik kruidvat-testen, en die kan je officieel pas gebruiken op je nod, en waarschijnlijk zie ik eerder ook niks.. Maar ik heb er 3 gekocht, het valt allicht zondag al te proberen. En bij mij is het effe de vraag of mijn nod de 27e of de 28e is, afgelopen maand heb ik met ovulatietesten gewerkt maar die bleven een paar dagen "positief", vanaf maandag de 13e feb, 's avonds. Dan is mijn ovulatie dus geweest in de nacht van 13 op 14 februari, of de dag erna. Dus mijn nod is effe niet helemaal duidelijk. Vandaar dat ik zondag al wil testen. Is die negatief, dan moet ik de 2 dagen daarna nog effe testen. Maar god wat ben ik zenuwachtig nu!! Kan nergens anders meer aan denken, kword helemaal gek van mezelf!!! Hebben jullie je nagels nog niet tot op het bot afgebeten?

Jen

hey   jen,

ik   heb   alleen   maar last   van eetbuien???raar   toch   of   juist normaal ..ik   dacht dat da t juist   normaal   was   als   je   ongi   moet   worden......zucht

maar   inderdaad   irritant dat lange   wachten,ik wou   eigenlijk   zondag ook een   test   doen..zie het wel.

werk   je   ook   of   niet?ik   wel   2 dagen   per   week dus   wel   wat afleiding maar   toch   wachten   eigenlijk tot   volgende   week   dinsdag..

fijne   middag   en   ik denk   aan je!!

misschien   msnnen?idee??

Hoi meiden,
Hoe gaat ie??
Ik heb vannacht haast niet geslapen lag te woelen en er aan te denken hoe het is als je zwanger bent.
Het wordt steeds spannender gelukkig moet ik s,morgens werken anders ben ik helemaal op van de zenuwen.
Ik heb een beetje een hangerig gevoel in mijn onderbuik net alsof ik ongi moet worden ik weet niet of dit positief of negatief is.
Ik wil graag pas gaan testen op mijn nod dag anders weet je niet of de test wel klopt en ik wil niet blij of bedroeft zijn met een dode mus.
Groeten Barbara

Terug
Bovenaan