Ja, het gaat inderdaad heel snel. In de woonkamer hangt een foto van Binck toen hij 8 weken was en nu is hij al 2 1/2. Ik kan me deze dag nog zo goed herinneren. Toen kon hij alleen zijn hoofdje rechtop houden nu kan hij al lopen, rennen, klimmen, klauteren, praten, kleuren noem maar op. Het gaat zo snel. Dubbel genieten, dus.
Hoe zie jij dat bij Bowen?
Ik ga dit keer weer in het ziekenhuis bevallen. Bij Binck ben ik met 42 weken in het ziekenhuis bevallen. Het was een vrij pittige bevalling die erg lang duurde, hij wilde nl. niet komen. Met 9 cm. kreeg ik persdrang maar mocht uiteraard niet meepersen. Na een uur heb ik een weeenopwekkend infuus gekregen en werd er mee gemasseerd. Een uur later had ik 10 cm ontsluiting en mocht ik eindelijk actief meedoen. Al snel zag de verloskundige dat dit zo niet ging. De gyn. werd opgepiept en toen zij kwam werd er een knip gezet en kwam de vacuumpomp te pas. Na drie pogingen werd ons zoontje geboren. 54 cm en 4855 gram. Gelukkig ging het snel goed met hem en kon ik hem eindelijk vasthouden. Heel heftig dus, maar eenmaal geboren o zo mooi. Een goede kraamtijd gehad en een heerlijke tijd samen genoten. Ruim een half jaar borstvoeding gegeven en toen de overstap naar andere voeding.
Hoe is het bij jouw gegaan en waar wil jij nu graag bevallen?
Ja, jongens en voertuigen is volgens mij wel 1. Auto's, vliegtuigen, boten, onze uk is er helemaal wild van.
Een heerlijke avond nog en welterusten.
Liefs mamabinck en tot snel.