Voor mamabinck

A

Anoniem

Guest
Heee!!

Ik zie dat we tegelijk aan het forummen zijn!
Hoe gaat het met je? Voel je je goed? Leuk weekend gehad?

Ben gewoon even benieuwd!

Liefs, Marielle

hey mariel,

Hier alles goed, op  misselijkheid en zware vermoeidheid na!!!
Druk klusweekend achter de rug. (nieuwe slaapkamer voor zoonlief). Volgende week moet ik af zijn, dus we kunnen nog even. ( hij krijgt een voertuigenkamer, gaaf he ).

Morgen alweer 9 weken in verwachting en woensdag mag ik voor de tweede echo. Altijd spannend.

Hoe is het met jou? Vorige week heb jij toch je echo gehad? Of ben ik nu al vergeetachtig aan het worden.

Liefs mamabinck.

Klus weekend... hihi, dan moet ik weer even denken aan het zwanger worden forum!

Spannend, hoe laat mag je komen woensdag?

Wij hebben afgelopen woensdag de echo gehad en ik vond het super.. Alles zat erop en eraan en het was 4,5 cm..

Wat voor voertuigen komen op je zoontjes kamer?
Die van ons heeft een soort bouw kamer gekregen. (hij gaat er over twee weken in slapen als onze slaapkamer klaar is)
2 muren zijn beschildert met een traktor en graafmachine en een grote hijkraam en vrachtauto.. enz..

Vandaag een mooi dekbed overtrek gekocht ook met traktors..

Wanneer is jouw zoontje geboren?? Onze Bowen is van 20-11 2004. denk dat onze jongens zowat even oud zijn.

Liefs

Haha, ja klussen, wat een tijd was dat!!! Nu kunnen we lekker genieten!!!

Woensdag heb ik om 15.40 uur een afspraak. Ben nu alweer zenuwachtig aan het worden. Hoort er allemaal bij. Vindt het wel weer mooi om de kleine baby te zien. Heerlijk weer even stiekum kijken.

Had ik toch gelijk dat jij vorige week de echo hebt gehad. Wat geweldig om te zien, he. Om zwaar emotioneel van te worden. Wanneer heb jij je volgende afspraak?

Ons zoontje heeft een sterrenplafond met lampjes die aan en uit kunnen en ook kunnen flikkeren. Het bovenste gedeelte van de muren wordt "wolken" behang. Het onderste gedeelte wordt in een zandkleur gesausd. Daartussen komt een baan van tractors, graafmachines en nog meer voertuigerij. Echt geweldig wordt het. Tenminste, dat vinden wij!!!

Ons zoontje Binck is van 08-09-2004. Dit scheelt dus 2 maanden met jullie peutertje.

Heerlijk he, om al zón kleine spruit rond te hebben lopen.

Ik geniet er iedere dag van en vind het echt super, genieten dus!!!

Liefs mamabinck.

Ja, ik  vind het ook zo geweldig om al een kleine manneke te hebben rondlopen..
Vind jij het niet snel gegaan allemaal als je naar je zoontje kijkt?
Ik bedoel, de geboorte kan ik me herinneren alsof het gisteren was en kijk eens wat ze nu al kunnen en doen??

Denk jij al welleens na over de bevalling?? Wil je thuis of in het ziekenhuis?? Had je bij Binck een snelle makkelijke bevalling of was het pittig?

Gave kamer lijkt mij, een beetje in de stijl die wij voor Bowen hebben!
Voertuigen doen het altijd goed bij de jongens!

Ik ga weer aan je denken hoor woensdag! Leuk hoor, om je hummel weer te mogen bekijken! Ben benieuwd of dan alles er ook op en aan zit, ik was namelijk 10 weken en 4 dagen..

Liefs

Ja, het gaat inderdaad heel snel. In de woonkamer hangt een foto van Binck toen hij 8 weken was en nu is hij al 2 1/2. Ik kan me deze dag nog zo goed herinneren. Toen kon hij alleen zijn hoofdje rechtop houden nu kan hij al lopen, rennen, klimmen, klauteren, praten, kleuren noem maar op. Het gaat zo snel. Dubbel genieten, dus.

Hoe zie jij dat bij Bowen?

Ik ga dit keer weer in het ziekenhuis bevallen. Bij Binck ben ik met 42 weken in het ziekenhuis bevallen. Het was een vrij pittige bevalling die erg lang duurde, hij wilde nl. niet komen. Met 9 cm. kreeg ik persdrang maar mocht uiteraard niet meepersen. Na een uur heb ik een weeenopwekkend infuus gekregen en werd er mee gemasseerd. Een uur later had ik 10 cm ontsluiting en mocht ik eindelijk actief meedoen. Al snel zag de verloskundige dat dit zo niet ging. De gyn. werd opgepiept en toen zij kwam werd er een knip gezet en kwam de vacuumpomp te pas. Na drie pogingen werd ons zoontje geboren. 54 cm en 4855 gram. Gelukkig ging het snel goed met hem en kon ik hem eindelijk vasthouden. Heel heftig dus, maar eenmaal geboren o zo mooi. Een goede kraamtijd gehad en een heerlijke tijd samen genoten. Ruim een half jaar borstvoeding gegeven en toen de overstap naar andere voeding.

Hoe is het bij jouw gegaan en waar wil jij nu graag bevallen?

Ja, jongens en voertuigen is volgens mij wel 1. Auto's, vliegtuigen, boten, onze uk is er helemaal wild van.

Een heerlijke avond nog en welterusten.

Liefs mamabinck en tot snel.

Mijn man is weer een week op oefening, vandaar dat ik zo ongeveer heel de avond achter de pc zit!!

Jullie kregen een echte Binck dus!!
Ik vind het trouwens een erg leuke naam.

Ik vind ook echt alles heel snel gaan met de ontwikkeling. bowen was op zijn tweede verjaardag al zindelijk en daar was en ben ik natuurlijk heel trots op, maar soms heb ik ook zoiets van, he verdorie, die luiertijd is voor ons alweer voorbij...

Mijn bevalling was ook wel pittig. Ik wilde graag thuis bevallen. Met 38(vrijdag ochtend)  weken verloor ik de slijmprop en begonnen de weeen. Na een paar uur waren die weg. 's avonds begonnen ze weer en werden steeds heftiger. ' s ochtends om 7.30  had ik nog maar 6 cm en kreeg ik persdrang. Dat vond ik  best wel zwaar want ik moest ze weg pufen. De verloskundige bleef er vanaf dat moment ook bij.
Toen ik om 12.15  EINDELIJK mocht gaan persen ging het hartje van Bowen erg slecht en moest ik met spoed naar het ziekenhuis. (dat ritje bij de vk in de auto  vergeet ik nooit meer, wat moeten die mensen wel gedachtr hebben  die in  auto naast me hebben gestaan en mij weeen op hebben zien vangen!)
Daar hebben ze met spoed een knip gezet en de vacuum pomp ingebracht en vertelden ze dat als hij met drie persweeen niet geboren zou zijn, het een keizersnee zou worden.
Gelukkig werd Bowen geboren met de derde perswee. Met Bowen ging het meteen heel goed, wrs heeft hij ergens klem gezeten waardoor hij het benauwd heeft gehad.
Doordat de vacuum pomp er met geweld (waar ik niks van gevoeld heb door de verdoving) hebben ze mijn blaas geraakt waardoor ik  twee weken niet heb kunnen plassen. In de kraamweek op en neer naar het ziekenhuis en zelfs nog opgenomen. Maar gelukkig na twee weken kwam het vanzelf weer terug. Alle zenuwen in mijn blaas hebben gewoon plat gelegen.

Ik weet nog niet niet of ik weer voor een thuiusbevalling ga of dat ik dit keer toch voor het ziekenhuis kies. Eerlijk gezegd vond ik het heel prettig dat toen Bowen geboren werd, wij nog 24 uur in het ziekenhuis moesten blijven. Ik kon toen echt even bijkomen.

Oja,Ik heb tot een jaar borstvoeding gegeven. Heerlijk vond ik dat!

Nu is het een heerlijke peuter puber en doet het geweldig!

Welterusten, we spreken elkaar snel weer!

hoi mariel,

Jee, jij hebt ook echt een heftige bevalling gehad, zeg!!! En dan continue op en neer naar het ziekenhuis. Lijkt me erg pittig. Zijn je blaasproblemen inmiddels weer over of heb je er nog steeds last van?

Dat Bowen op 2 jarige leeftijd zindelijk is, is echt goed van dat knulletje. Gaf hij het zelf aan of was jij al bezig met stimuleren? Binck is nu dus 2 1/2 en sinds kort gaat hij naar de wc en op het potje. Maar als ik er niets van zeg dan vindt hij het ook prima. Deze zomer lijkt het me heerlijk om hem zindelijk te krijgen. Scheelt voor hem ook, elke keer dat gemier met die luiers.

Een thuisbevalling lijkt me aan de ene kant wel relaxed, maar in het ziekenhuis geeft mij denk ik meer zekerheid. Toen ik van Binck bevallen was, vond ik het heerlijk om nog een nachtje te mogen blijven. Even lekker bijkomen en met de andere net bevallen moeders kletsen. Ach, we zien wel hoe het loopt. We moeten nu nog even dus dat komt nog wel.

Hebben jullie al ideeen voor een eventuele nieuwe babykamer of zijn jullie daar nog niet mee bezig? Zelf hebben we een naturel babykamer en zodra we weten of het een jongetje of meisje wordt, willen we er nog een kleurtje bij doen om het nog mooier aan te kleden. Heerlijk lijkt me dat, om al die kleine babykleertjes weer te voorschijn te toveren en mooi in de kast te leggen. Genieten!!!

Liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan