Heeey mariel,
Natuurlijk wel. Had ondertussen al een andere topic geopend met als titel:
voor de mama van Bowen en Danique.
Maar volgens mij staat ie al op de volgende pagina.
Hoe gaat het met je? En met de ukken. Want ja, Bowen is misschien wel de grote broer van Danique maar hij is ook nog maar een klein peutertje.
Hoe gaat het met Danique? Ik vind de foto's die je hier plaatst echt geweldig, hoor. Wat een plaatje. Heb je al een beetje een ritme weten te vinden betreffende de aandacht voor Bowen en Danique? Lijkt me echt een beetje stoeien in het begin.
En hoe gaat het met jou? Ben je alweer een beetje bijgekomen van de bevalling? En vind je overdag wel de rust die je kan gebruiken?
Wat een vragen allemaal, he! Ja, ik ben nog een onervaren moeder wat betreft een peuter + baby dus alles wat bij mij naar boven komt, vuur ik gewoon op jouw af.
Ik loop onderhand al 3 weken met voorweeen maar daar blijft het ook bij. Ben af en toe flink chagrijnig en hoop zo graag dat het een keer doorzet. Aanstaande vrijdag mag ik weer terugkomen voor controle bij de gyn en ben erg benieuwd wat hij zegt. Ik hoop echt dat er een actieplan wordt opgesteld zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Duim je voor me?!
Binck wordt zo langzamerhand ook erg ongeduldig en vraagt iedere dag wanneer baby nu eindelijk eens tevoorschijn komt. Kan me dit erg goed voorstellen.
Zucht. We wachten gewoon af, maar................wanneer het zover is dan hoor je het snel genoeg hoor, meissie.
Dikke knuffel van mamabinck en tot snel.