Voor mamabinck

Hey mariel en dave,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Lieve Bowen,

Gefeliciteerd met je zusje. Je bent nu een echte grote broer. Stoer he!!!!

Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling achter de rug hebt en dat alles goed met jullie gaat. Ik heb heel de dag aan jullie gedacht en gehoopt dat je je dochter al in je armen mocht houden.

Hoe gaat het nu met je en natuurlijk met Dave en Bowen?

Hoe gaat het met je dochtertje? Hoe ziet ze eruit en hoe vind Bowen het?

En....hoe is de bevalling gegaan?

Zoveel vragen van mijn kant, maar ik leef gewoon ontzettend met je mee.

Een heeeeeeele dikke knuffel van mamabinck en geniet van deze prille tijd.

xxxx

Hee lieve mamabinck!

Ik heb mijn verhaal in een topic getypt!!

Ik ga je morgen nog even mailen want nu ga ik lekker proberen te slapen. Danique slaapt nu heerlijk dus daar moet ik nog even van profiteren!!

Bowen doet het super. vertel morgen meer over Bowen.

dikke kus, Mar

Hey mariel,

Wat fijn om te horen dat jullie nu heerlijk met z'n viertjes thuis zijn.

Best wel weer een pittige bevalling, als ik het zo lees. Gelukkig is alles goed gekomen en ben je nu weer heerlijk thuis.

Hoe gaat het met Danique? Best een flinke baby, lekker mollig!!!! Hoe zijn de eerste dagen gegaan?

Lijkt me heel erg wennen om nu met z'n viertjes te zijn, of valt dat juist mee!

Heb je al veel bezoek gehad of doen jullie het rustig aan?

Wat een vragen, he.

Hier gaat alles goed. Vanaf zaterdag flinke harde buiken en gisteren mijn eerste voorweeen gehad. Dacht echt dat het zou gaan beginnen, niet dus.

We mogen dus nog even wachten. Volgende week vrijdag ben ik 40 weken en mag ik weer bij de gyn komen. Ik vraag dan of ik gestript kan worden. Dit hebben ze bij Binck ook gedaan, tot tweemaal toe. Het heeft niets geholpen maar mijn gevoel zegt dat het nu wel eens anders kan zijn.

Ach, misschien is het wel helemaal niet nodig en houd ik tzt ook mijn meisje dicht tegen me aan.

Geniet van een heerlijke kraamtijd en laat je flink verwennen.

Tot snel en een dikke knuffel van mamabinck.

Hey mamabinck!

Hier ze dan, onze inderdaad mollige meid!!

We hebben al heel wat visite gehad, maar wel 's ochtends tussen 10.30 en 11.30 en 's middags tussen 15.30 en 17.00. " s avonds willen we lekker voor onze eigen gezin houden. We vinden dat zelf heerlijk en ook beter voor Bowen.

Meid, het valt helemaal niet tegen om met zn vieren te zijn. Ik kan je zeggen dat het zo enorm compleet voelt vooral omdat dit ons laatste kindje is. (voor jullie ook!)
Het is zo ontzettend goed zo... Ik denk dat jij je precies zo gaat voelen. Ik heb ook nergens last van. Voel me enorm goed. Vandaag wel wat kraamtranen gehad, maar niet van verdriet maar echt van geluk. Net zat ik op de bank naar Dave en Bowen te kijken en Danique lag erbij in de kinderwagen... Wow, wat een rijkdom zeg... Daar begon ik weer om te huilen...

Ik ga nu zo weer lekker naar boven. Bowen zit nu in bad en ik ga zo Danique voeden. (Bv loopt als een trein!!) Bowen maag dan lekker even bij ons in bed komen liggen. Hij reageert echt super op "ZIJN ZUSJE" Hij wil ze veel aanraken en oppakken en aangeven. Als ze een beetje huilt wil hij haar troosten...
Danique doet het ook heel goed. Ze is een heel tevreden meisje. Ik zal nog een paar foto's erbij zetten. Mischien dat je dat leuk vind!

Meid, ik hoop echt dat je dit snel mee mag gaan maken en dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!

Dikke kus!

Mar

Hey Mariel,

Een tijdje niet gereageerd, maar ik ben weer terug!!!!
Een aantal dagen flinke harde buiken gehad en een ongi gevoel, maar iedere keer zakt het weer weg...balen.

Gelukkig bestaat dit forum nog en mag ik lezen dat ik echt niet de enige ben met deze voorweeen.

Wat een prachtige foto's heb je op de site gezet van jullie vieren. En wat een plaatje is jullie ukkepuk. Heerlijk om te zien. Je glundert helemaal op de foto's. Schitterend. Wat lijkt Bowen trouwens veel op zijn papa. Als ik het tenminste allemaal goed zie!!!!

Hoe gaat het nu met je? Ben je langzaam aan weer een beetje aan het herstellen van de bevalling? Hoe gaat de BV bij Danique en hoe is de kraamhulp voor Bowen? Allemaal vragen die mijzelf ook flink bezig houden vandaar dat ik ze ook aan jouw stel. Misschien heb je nog enkele tips voor mij?!

Kwam jou BV trouwens sneller op gang dan toen met Bowen? Met Binck ben ik nl een goede twee weken aan het klungelen geweest eer het een beetje ging lopen. Ben erg benieuwd hoe het bij jou is?

Aanstaande vrijdag mag ik weer naar de gyn. Ik ga vragen of ze dan wil proberen om te strippen. Misschien heeft baby net dat laatste zetje nodig om de bevalling op gang te brengen. Hopelijk is ze voor die tijd al geboren.

Ik hou je op de hoogte.

Dikke knuffel voor Bowen en Danique en tot snel.

Groetjes van mamabinck.

Hee meissie!

Vervelend zeg,,, Jij ook aan de voorweeen... Hopenlijk zetten ze snel door!!!
Goed zeggen vrijdag hoor, dat je daar zo'n last van hebt, mischien dat ze dan net ff wat sneller willen helpen. (desnoods overdrijf je het nog een beetje!!)

Met mij gaat het helemaal super. Ik herstel erg goed. Gisteren lekker voor de eerste keer naar buiten geweest met Danique. (en Bowen, papa en de hond Bailey!!!)
Vandaag natuurlijk weer met dit heerlijke weer!

Onze kraamverzorgster is geweldig!!! Die verwend me enorm. Ontbijt op bed, hoef helemaal niks te doen. Als ik wil mag ik naar beneden, maar ze zegt ook dat ik nog maar even lekker moet genieten en bijkomen op bed nu ze er nog is. Bowen reageert ook heel erg goed op haar. Ze is heel lief voor Bowen en betrekt hem overal bij. Ook doet ze gewoon alle was (zelfs de handdoeken van de salon!!) Bed van Bowen verschoond ze ook. Maakt fruit en eten voor mij, maar ook tegelijk voor Dave en Bowen....

Kortom, we hebben het getroffen!!!

De BV loopt ook als een trein. Dat was bij Bowen ook zo.. Ik mag zelfs al een beetje afkolven omdat mijn borsten gewoon te vol zitten. Als ik dan een beetje afkolf, kan Danique wat beter en rustiger drinken. Ze drinkt maximaal 10 minuten aan een borst en heeft dan echt genoeg...
Wat ik je kan zeggen.... Een tweede kindje krijgen is veel meer ontspannender als de eerste. Als Danique nu eerder honger heeft als dat ze eigenlijk zou moeten hebben, leg ik ze gewoon aan en denk ik.... Ach, straks zien we wel hoe laat dat ze dan komt!!

Dat is met meer dingen zo.. Ik ervaar het echt als ontspannender.

Waar ik me van te voren echt druk om kon maken was de reactie van Bowen... Dat zal jij mischien nu ook hebben met Binck..
Betrek hem zoveel mogelijk overal bij..(vasthouden, luier aangeven, troosten dmv over het hoofdje laten aaien, in bad laten wij bowen water over het buikje spetteren)
En ook lekker enthousiast tegen Binck reageren.. Zo van.. "leuk he schat, om nu de grote broer te zijn!! of Wat kun jij je zusje goed troosten zeg!!!"

We merken dat Bowen  dan helemaal geniet (ik druk op een knopje en ik weet niet welke, nu dus vetgedrukt verder typen!) Als Bowen een keer geen zin heeft in zijn zusje laten we dat ook zo...
Wat een minder puntje is, is dat Bowen nu vaker in zijn onderbroek plast.. Een beetje maar, maar toch... Dat is toch een reactie op alles denk ik..

Maar 1 ding... Niet te druk maken, het gaat vanzelf lopen. Je lieve gezin past zich zo snel weer aan denieuwe situatie...

Meid, heel veel succes en hou vol he!!! Ik kan nu wel zeggen.. Nog efkes.. maar daar heb je helemaal niks aan.... Je wil ze NU..!!

(Mijn kraamweek zit er na morgen alweer op....Dus als het zover is... GENIET ERVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vorige week om deze tijd was ik bijna in het kraamhotel en had ik 3cm ontsluiting.... 1 week geleden al....)

Liefs, en een hele dikke knuffel!!

Mar

Hey Mariel,

Geweldig om te lezen hoe super alles bij jullie loopt. En zo te lezen hebben jullie echt een fantastische kraamhulp. Geniet van jullie saampjes en jullie prille nieuwe babygeluk.

Mooi ook om te lezen dat Bowen het helemaal geweldig vindt en met alles meehelpt. Ja, dat doen onze kleine ukken toch het liefst. Bowen is toch ook snel alweer jarig of vergis ik me nu?

En met jouw gaat het ook weer een stuk beter, heerlijk. Wat voel je je dan sterk he, als alles zo supergoed verloopt.

Vrijdag mag ik weer naar de gyn. Ben erg benieuwd wat ik te horen krijg. In het land der voorweeen is het nu erg rustig. Misschien stilte voor de storm?! Laten we het hopen. Binck begint zelfs een beetje ongeduldig te worden.

Momenteel ligt mijn kleine peuterpubertje heerlijk te slapen op de bank. Vanochtend is hij naar de PSZ geweest en daarna snel een boterham gegeten en naar de speeltuin. Na twee uur fanatiek spelen is hij nu flink gesloopt. Kan ik even rustig achter de laptop kruipen.

Hier is het verder helemaal rustig. Alles loopt gewoon door en Binck en ik vermaken ons prima overdag. 'sAvonds ben ik wel helemaal op maar dan kruip ik gewoon een stuk vroeger onder de wol.

Heb vorige week bij de Prenatal nog een paar mooie voedingshesjes gekocht voor tijdens de borstvoeding. Misschien ook iets voor jou? Ik baalde er altijd zo van als ik bij Binck alles "bloot" moest leggen en dit is echt superhandig. Een tip van mij voor jou.

Ga zometeen nog vlug een strijkwas wegwerken en dan voor het eten zorgen.

Tot snel meissie en een dikke knuffel van mamabinck.

Hee Meissie!

Hmmm, dat Binck ongeduldig wordt is mischien wel een voorteken??!!
Ben zooo benieuwd hoe hij gaat reageren op zijn zusje!! Heb je hem voorbereid met een boek? Ik dacht van wel...
Mocht je nog een titel willen hebben.. "kaatje en mama's buik" hebben wij gebruikt als voorbereiding...

Ben zo benieuwd wanneer jou bevalling gaat beginnen.. Ik vond vandaag eigenlijk wel een hele leuke datum...10-10-2007. Dus ik hoop vd week op goede berichten van jou!!!

Hier gaat het nog steeds super. Aan de ene kant jammer dat mijn kraamweek erop zit, heb er zo ontzettend van genoten, aan de andere kant is het ook wel weer lekker om alles weer in eigen hand te hebben. Kraamhulp deed Danique 's ochtends in bad (met ons!) Wij doen dat meteen 's avonds.. We kunnen naar buiten wanneer en hoe lang we willen en dat is ook wel weer lekker!

Maandag moet Dave weer werken en dat zal wel even moeilijk zijn... Al is het maar voor drie dagen...

Danique heeft wel wat last van darmkrampjes... Dave heeft net bij de apotheek Cinababy druppels gehaald van VSM. Dat is tegen darnkrampjes, die gaan we vanaf nu iedere dag geven. Dit heeft goed geholpen bij Bowen.

Prenatal zit niet bij ons in de stad helaas. We moeten dan naar Tilburg of Den bosch.. Daar zijn we nog niet aan toe... Mischien over een paar weekjes... Wel heb ik twee voedings shirts zonder mouwen in huis. (wit en zwart).
Gisteren lekker nieuwe kleren gekocht!!! en nieuwe laarzen!!!

Dit heb jij nog lekker voor de boeg meid!!

Krijgen zo visite, dus ik ga me aankleden en naar beneden!!

Succes meid!!!! xxx Mar

Terug
Bovenaan