Hee meissie!
Vervelend zeg,,, Jij ook aan de voorweeen... Hopenlijk zetten ze snel door!!!
Goed zeggen vrijdag hoor, dat je daar zo'n last van hebt, mischien dat ze dan net ff wat sneller willen helpen. (desnoods overdrijf je het nog een beetje!!)
Met mij gaat het helemaal super. Ik herstel erg goed. Gisteren lekker voor de eerste keer naar buiten geweest met Danique. (en Bowen, papa en de hond Bailey!!!)
Vandaag natuurlijk weer met dit heerlijke weer!
Onze kraamverzorgster is geweldig!!! Die verwend me enorm. Ontbijt op bed, hoef helemaal niks te doen. Als ik wil mag ik naar beneden, maar ze zegt ook dat ik nog maar even lekker moet genieten en bijkomen op bed nu ze er nog is. Bowen reageert ook heel erg goed op haar. Ze is heel lief voor Bowen en betrekt hem overal bij. Ook doet ze gewoon alle was (zelfs de handdoeken van de salon!!) Bed van Bowen verschoond ze ook. Maakt fruit en eten voor mij, maar ook tegelijk voor Dave en Bowen....
Kortom, we hebben het getroffen!!!
De BV loopt ook als een trein. Dat was bij Bowen ook zo.. Ik mag zelfs al een beetje afkolven omdat mijn borsten gewoon te vol zitten. Als ik dan een beetje afkolf, kan Danique wat beter en rustiger drinken. Ze drinkt maximaal 10 minuten aan een borst en heeft dan echt genoeg...
Wat ik je kan zeggen.... Een tweede kindje krijgen is veel meer ontspannender als de eerste. Als Danique nu eerder honger heeft als dat ze eigenlijk zou moeten hebben, leg ik ze gewoon aan en denk ik.... Ach, straks zien we wel hoe laat dat ze dan komt!!
Dat is met meer dingen zo.. Ik ervaar het echt als ontspannender.
Waar ik me van te voren echt druk om kon maken was de reactie van Bowen... Dat zal jij mischien nu ook hebben met Binck..
Betrek hem zoveel mogelijk overal bij..(vasthouden, luier aangeven, troosten dmv over het hoofdje laten aaien, in bad laten wij bowen water over het buikje spetteren)
En ook lekker enthousiast tegen Binck reageren.. Zo van.. "leuk he schat, om nu de grote broer te zijn!! of Wat kun jij je zusje goed troosten zeg!!!"
We merken dat Bowen dan helemaal geniet (ik druk op een knopje en ik weet niet welke, nu dus vetgedrukt verder typen!) Als Bowen een keer geen zin heeft in zijn zusje laten we dat ook zo...
Wat een minder puntje is, is dat Bowen nu vaker in zijn onderbroek plast.. Een beetje maar, maar toch... Dat is toch een reactie op alles denk ik..
Maar 1 ding... Niet te druk maken, het gaat vanzelf lopen. Je lieve gezin past zich zo snel weer aan denieuwe situatie...
Meid, heel veel succes en hou vol he!!! Ik kan nu wel zeggen.. Nog efkes.. maar daar heb je helemaal niks aan.... Je wil ze NU..!!
(Mijn kraamweek zit er na morgen alweer op....Dus als het zover is... GENIET ERVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vorige week om deze tijd was ik bijna in het kraamhotel en had ik 3cm ontsluiting.... 1 week geleden al....)
Liefs, en een hele dikke knuffel!!
Mar