voor Mariska

Even verder op je berichtje op het zwanger forum!

LEkker dat je een halve dag vrij kon nemen.

Ik merk ook wel dat het zwaarder is. De eerste keer maakte het niet veel uit ik hoefde niks, eten maakte ook niet veel uit.
Nu moet ik zowieso voor mn zoon iets klaarmaken en dat kost me wel wat moeite. Eten geven (potjes) is helemaal een ramp. Ik probeer hem nu voor zover mogelijk lekker zelf te laten eten, is een groot succes!

Hoop dat we ons allebei snel beter voelen!

Groetjes

Ja wel echt heel zwaar. En ik mag niet klagen hoor, want ik ben zwanger!! Maar ze heeft weer de hele tijd gehuild vanavond. Ik heb eerst zelf wat eten gegeven en daarna zelf laten rommelen.
Ik had liever de eerste zwangerschap zwaar gehad en nu wat minder, maar helaas hhahaa

Hoe oud is je zoontje?

groetjes Maris

Joris is nu 9 maanden, nog piepjong dus.
Maar kan zelf wel lekker van zn groente happen (geef m nog maar geen potjes om zelf te eten!) Vind het wel een leuke leeftijd, hij begint ook steeds beter te luisteren hahah!
Nu nog weer wat meer slapen en dan ben ik helemaal tevreden!

Ik wil ook niet teveel klagen hoor! Maar hier moet t wel kunnen vind ik. Iedereen weet wel wat je ongeveer bedoeld, dat is wel lekker. Sommige mensen (vooral die nog nooit zwanger zijn geweest of nooit klachten hadden) die kijken je aan van zeur niet...je bent toch zwanger! Dat vind ik wel eens vervelend. Maar goed, nu nog niks verteld, dus ik kan in mn omgeving ook niet klagen.

Groetjes

Inderdaad nog een jonkie vergeleken met Feline
Feline wil zelf eten en als dat niet mag draait ze haar hoofd weg en haar lippen stijf op elkaar. Ze begint nu een eigen willetje te krijgen.
En vandaag gaan het overdag met slapen beter, dus ik heb goede hoop voor vanavond. Er is niks terecht gekomen om naar de boot te gaan, dus moet morgen nadat ik op kraamvisite ben geweest.
Was zo moe.

Het is zo stom, maar omdat je zwanger bent mag je niet klagen omdat je blij moet zijn dat het lukt. Zo reageren sommige mensen vind ik.

Wacht maar tot hun zwanger zijn, krijgen ze toch een hoop kwaaltjes.
Zodra ik het bekend het gemaakt en ik ben nog zo moe, dan vraag ik of moeder of schoonmoeder af en toe kan helpen schoonmaken. Best aso misschien, maar kan geen interieurverzorgster veroorloven.

groetjes Maris

helemaal niet aso!
Was ook superblij dat mn   ouders terug kwamen van vakantie. Kunnen ze me lekker helpen! Logisch toch.
Ik ben nu weer bijna net zo moe als toen ik zwanger was van Joris. Toen heeft het 9 maanden geduurt, hoop dat het nu wel eerder over is (of in ieder geval tijdelijk!)

Mooie naam trouwens Feline! Staat ook op mijn lijstje.

HEb je al een gevoel of je een jongen of een meid gaat krijgen?

Ik denk weer een jongen, zou ik ook wel leuk vinden, 2 jongens met weinig leeftijdsverschil,  al lijkt een meisje me ook te gek. Kortom deze keer maakt het me niet uit. (vorige keer wilde ik erg graag een meisje!)

Voel me trouwens vanochten iets beter. Heb ook heerlijk geslapen en op een weeïg gevoel na eigenlijk geen klachten. Ben benieuwd, van mij mag dat zo blijven.

Wanneer heb jij je echo? en wanneer ga je op vakantie?

Ik heb 6 aug. een echo en ga 10 augustus op vakantie naar Frankrijk met onze tent. Hoop dat ik dan niet meer beroerd ben!

Groetjes

Ik heb gewoon geen puf om veel in huis te doen. En manlief ook niet zo haha
Bij Feline was ik alleen de eerste 14 weken doodmoe en op het einde ook wel.

Leuk dat Feline op jouw lijstje staat. Had je dat al of door mijn dochter hihi

Ik denk weer een meisje. Alhoewel ik wel anders zwanger ben, qua misselijk zijn. Ik hoop stiekum een jongetje, maar gezond blijft het belangrijkst hoor!
De meesten willen trouwens een meisje (vrouwen bedoel ik). Was net op kraamvisite bij mijn achterneef en zijn vrouw en zij dacht dat het een jongetje zou zijn en ze zei net nog dat ze stiekum heel erg hoopte een meisje. En toen het geboren was juichte ze omdat het een meisje was! hahahaha

Ik heb de hele nacht geslapen, Feline ook jeeeeee goed he!

Ik heb 7 augustus de echo en ik ga 9 of 10 augustus weg (zaterdags).
Wij gaan lekker met de boot weg, jullie lekker kamperen!! Voor het eerst met Joris of al eens geweest?

groetjes Maris

Leuk zeg, weer een berichtje..!

Feline had ik al staan, samen met nog een andere rij namen. Mn man heeft het er wel moeilijk mee, we hebben een beetje verschillende smaak, maar we komen er wel uit hoor!

Ik heb erg zin om met de tent weggegaan. We zijn een weekendje wezen proefdraaien. Was een enorm succes. Duurt wel lang voor Joris gewend is. Eerst wat lastig met slapen enzo. Maar goed, we zullen het zien!
Met de boot is heel leuk ook zeg! Hebben jullie zelf een boot? En blijf je in nederland?

MEt de kwaaltjes gaat het redelijk. Vanochtend wel weer erg misselijk... maar overdag gaat het wel.
Morgen een dagje weg met vriendinnen en kids, dus vroeg op. BEn benieuwd hoe dat gaat!

Jij ook rustig aan he!

Als ik jou was zou ik Feline kiezen! hihi. Maar even serieus: we hebben heel veel leuke reacties gekregen en niet geheel onbelangrijk er zijn niet veel meisjes die zo heten. Lisa was altijd favoriet (vanaf mijn 15de) maar in de top 10, dus geen optie.
Het is ook wel moeilijk, maar wij hebben gelukkig best dezelfde smaak. En je moet de naam vaak zeggen (ook in combi met de achternaam) dan weet je of het DE naam is
Feline was op de boot zo snel gewend vorig jaar. Hopelijk gaat het nu weer goed, ze is ten slotte al wat groter. Ze slaapt trouwens in een deryan tentje, gaat echt heel goed!
We hebben inderdaad de luxe dat we zelf een boot hebben met een hoop ruimte.
We gaan naar Friesland en Overijssel dit jaar. Vorig jaar maar een ruime week geweest in Noord-Holland en Utrecht, maar dat vonden we niet zo leuk.

Ik ben ook veel misselijk en ik moet heel veel plassen. En ik ben al vergeetachtig.
Ik moet morgen ook vroeg op, want ze komen van de kringloop mijn oude nog goede bank halen. En verder ga ik bij een kinderdagverblijf kijken hier in de buurt. We zijn na de verhuizing overgegaan naar een ander en absoluut niet tevreden.

Veel plezier morgen, hoop dat je een leuke dag hebt!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan