Ik had al een topic geopend, maar nog even hier: Ik heb een kloppend hartje gezien!
Mijn datum is verschoven van 16 maart naar 23 maart. En 28 augustus krijg ik nog een echo en dan kan ze het pas echt zeggen hoe lang ik ben.
Wel grappig, we hebben eind maart echt heel veel verjaardagen.
Konden ze nu geen exacte datum geven? Bij ons kan dat na 8 weken, dan weten ze het zeker?
Ik heb nu geen twijfel meer. Er bestaat altijd een kleine kans dat het nog misgaat maar ik heb een kloppend hartje gezien!
Wij vertellen het echt pas na de vakantie, dan ben ik 9 weken en 6 dagen.
En misschien zelfs pas na de echo van 28 augustus.
Ik heb pas een keer een shirtje besteld en inderdaad bij Simply colors. Echt goed, hij was heel snel binnen en heel erg leuk.
Ik heb Feline's tas al helemaal klaar. Onze tassen moeten alleen nog toilettassen in. En boodschappen ook al klaar in de auto.
Nu moet mijn man alles in de boot gaan leggen. Hopelijk wordt het weer beter. Misschien gaan we pas maandag weg, omdat het zondag heel slecht wordt..
Mijn schoonmoeder heeft vandaag geholpen met strijken, echt zo lief. Die draait daar haar hand niet voor om! Echt een lieverd!
Mijn man die pakt niks in..... Ik doe het liever anders propt hij heel veel in zijn tas zonder te kijken wat en hoe ahhahaha
Je moet eigenlijk een tasje hebben waar wat speeltjes inzitten en aan vast zitten die je aan de stoel voor hem doet. Dan kan hij daar mee spelen.
En verder weet ik het niet zo goed?
We gaan 2 weken varen, helaas door de verhuizing niet genoeg dagen.....
Volgend jaar beter, dan met 2 kindjes!
groetjes Maris