voor Mariska

Echo gehad, was allemaal goed. Alleen veel korter zwanger dan ik dacht.
Nu 8w 3d. En dan te bedenken dat ik het al een maand weet (4 juli getest!) Wel vreemd, maar we zullen zien, het hartje klopte prima.
Mag over 3 weken weer voor een echo. Dat is dan wel een voordeel he...nog een keer spieken.

WIj gaan zaterdag met vakantie, vandaag nog even wat spullen halen en naar de bieb. Morgen schoonmaken en vrijdag inpakken. Zaterdag dan nog lekker uitslapen en dan wegrijden. Ik kan niet wachten hoor. Hoop dat de misselijkheid een beetje beter gaat, maar heb er alle vertrouwen in. ZOlang ik rustig aan doe gaat het ook allemaal wel redelijk.

Ik ga even snel verder! Groetjes

Super dat de echo goed was!!
Hoe lang dacht je dat je zwanger was en wat is nu de uitgerekende datum?

Ben benieuwd of ik ook over 3 weken weer een echo krijg? Als morgen alles goed is!
Vandaag het t-shirtje binnen gekregen lichtroze met donkerroze fluortekst waar op staat HOERA ik word GROTE ZUS!
Druk he voorbereiden voor de vakantie. Gelukkig morgen de hele dag vrij, Feline naar de creche en mijn schoonmoeder komt ook helpen.

Morgen post ik nog wel even een berichtje hoe het was bij de VK.

ps heb jij ook zo'n last van zware benen?

Ik dacht dat ik vandaag ongeveer 10 weken zwanger was. Ze hebben er even 10 dagen afgesnoept..maar ben allang blij dat alles goed is. Nu is de datum 15 maart.
Misschien zeggen ze over 3 weken wel weer heel wat anders.
Ben benieuwd naar je echo! Toch wel heel spannend he! Ik had er wel een goed gevoel over, maar toch blijf je altijd twijfelen denk ik.

Wat leuk zo'n shirtje..Ik heb er ook over gedacht dat te bestellen, maar heb het mijn ouders gewoon verteld. Misschien doe ik het alsnog wel, wel erg schattig natuurlijk.
Waar bestel jij die shirtjes? Ik heb al een paar van simply colors. Vind de kwaliteit wel goed. En leuke plaatjes hebben ze daar.

Voorbereiden voor de vakantie is wel druk ja...helemaal als je bedenkt dat we eigenlijk nog niet zijn begonnen (oeps) kan me er nog niet toe zetten. Maar gelukkig kunnen we alles met zn tweeën doen. Straks begin ik met wassen en dan de boel in huis schoonmaken en morgen inpakken en boodschappen doen. Zaterdag dan alles in de auto en wegrijden. Moet goed komen! Krijg er in ieder geval steeds meer zin in!

Nog even wat leuke dingen halen voor Joris om zich te vermaken in de auto.. (nog tips??)

Succes met je echo.,..en de voorbereidingen.. hoe lang ga je trouwens varen?

Groetjes Annemiek

en owja...geen zware benen, wel zware oogleden hahaha!

Ik had al een topic geopend, maar nog even hier: Ik heb een kloppend hartje gezien!
Mijn datum is verschoven van 16 maart naar 23 maart. En 28 augustus krijg ik nog een echo en dan kan ze het pas echt zeggen hoe lang ik ben.
Wel grappig, we hebben eind maart echt heel veel verjaardagen.

Konden ze nu geen exacte datum geven? Bij ons kan dat na 8 weken, dan weten ze het zeker?
Ik heb nu geen twijfel meer. Er bestaat altijd een kleine kans dat het nog misgaat maar ik heb een kloppend hartje gezien!
Wij vertellen het echt pas na de vakantie, dan ben ik 9 weken en 6 dagen.
En misschien zelfs pas na de echo van 28 augustus.

Ik heb pas een keer een shirtje besteld en inderdaad bij Simply colors. Echt goed, hij was heel snel binnen en heel erg leuk.

Ik heb Feline's tas al helemaal klaar. Onze tassen moeten alleen nog toilettassen in. En boodschappen ook al klaar in de auto.
Nu moet mijn man alles in de boot gaan leggen. Hopelijk wordt het weer beter. Misschien gaan we pas maandag weg, omdat het zondag heel slecht wordt..
Mijn schoonmoeder heeft vandaag geholpen met strijken, echt zo lief. Die draait daar haar hand niet voor om! Echt een lieverd!
Mijn man die pakt niks in..... Ik doe het liever anders propt hij heel veel in zijn tas zonder te kijken wat en hoe ahhahaha

Je moet eigenlijk een tasje hebben waar wat speeltjes inzitten en aan vast zitten die je aan de stoel voor hem doet. Dan kan hij daar mee spelen.
En verder weet ik het niet zo goed?

We gaan 2 weken varen, helaas door de verhuizing niet genoeg dagen.....
Volgend jaar beter, dan met 2 kindjes!

groetjes Maris

Gefeliciteerd met je kloppende hartje, had het al gelezen! Dus ook een stukkie korter.
Vind het wel vreemd, maar had het bij Joris ook. TOen viel me dat enorm tegen, maar nu maakt t me niet zoveel uit!
Lekker dat jij ook nog een echo krijgt, en weer een dag na mij, grappig!
De gyn zei tegen mij dat ze de uitgerekende datum de volgende keer zouden bepalen. Hij noemde nu wel 15 maart, maar zei dat het ook wel anders kon zijn.

Goed dat je al een tas hebt ingepakt. Ik ben nog niet zover. Vandaag alle was gedaan en schoongemaakt, wat een pokkeklus...maar we moeten er wat voor over hebben he!
Heb Joris nu alvast in zn slaaptentje gelegd zodat ie kan wennen. Duurt bij hem altijd wel even en hoop dat hij gewend is als we er eenmaal zijn.   Nu huilt hij nog erg hard, maar we zien wel. Anders halverwege maar overpakken in zn ledikant.

Morgen nog boodschappen halen en alles inpakken, wel zin in komt nu echt dichtbij he!

Nou geniet nog even na van je mooie echo!

Groetjes

Ik was bij Feline toen ook korter, toen vond ik het ook erg. Nu had ik er al op gerekend in mijn achterhoofd.

Inderdaad grappig dat het weer een dag na elkaar is die echo...

Feline was natuurlijk naar de creche, dus ik kon heerlijk alle dingen doen zonder rekening met haar te houden.

Schoonmaken, ik heb er een hekel aan.....   Is het uiteindelijk goed gegaan met slapen in de tent?

Als ik je niet meer spreek op het forum: Hele fijne vakantie!  

Lekker dat Feline naar de creche was, kun je lekker je gang gaan he!
Hier staan de tassen gepakt. Heerlijk gevoel.
Merk wel dat ik niet veel kan doen, ben meteen moe, misselijk en aan het overgeven, niet echt lekker.
Dus nu moet mn man het maar verder doen en blijf ik er bij zitten.

Mijn moeder kwam langs om nog even te helpen met schoonmaken...heerlijk dus! Is zo'n schat!

Joris heeft lekker in zn tent, was iets vroeger wakker dan normaal, maar dat konden we verwachten. Vannacht maar weer en dan moet ie wel he! Ben blij dat het nu bijna zover is. De hele tijd tegen de vakantie aanhikken geeft toch wel wat stress he. Maar we doen rustig aan!

Wens jou ook een geweldige vakantie toe en spreek je over een week of twee weer!!

Groetjes

Terug
Bovenaan