voor Mariska

Schier was erg leuk gisteren. Heel gezellig en heel vermoeiend ook!
En vandaag weer de hele dag weg...! Kan nu  nog he...met 2 kids wel lastiger!
Merk ook wel dat Joris er nu wel klaar mee is. Morgen alleen naar consultatiebureau en verder thuis blijven... prima!

Heerlijk dat jullie een boot hebben. Lijkt me ook heerlijk. Friesland op de boot is erg leuk he! Maar mijn man vaart voor zn werk, dus die wil in zn vakantie niet weer hahaha!
Lekker dat Feline zo snel went.
Ik heb toevallig vanochtend een slaaptentje van Deryan gekocht. Echt beter. Joris sliep er heerlijk in en normaal slaapt ie nooit als we weg zijn. Hoop dat dit niet eenmalig is neem mn campingbed ook niet meer mee op vakantie. Dat scheelt een hoop ruimte.. als er nu wel ruimte is proppen we m erbij. maar denk dat we ruimte tekort komen.

Dat slaaptentje is ook wel handig als je met vliegtuig reist denk ik. Misschien dat we in oktober nog een weekje gaan.

Groetjes

Ja kinderen zijn het op een gegeven moment wel zat als je te veel doet! Ik doe meestal ook maar 1 ding per dag. Anders zit ik 's avonds met een ontroostbaar kind.

Morgen ga ik voor mijn intake naar de VK en Feline gaat mee. Ik hoop dat ik geen bekende tegenkom....

Verder ga ik even op iedereen reageren en vroeg naar bed. Nou ja het is eigenlijk al weer te laat.

groetjes Maris

ps wat doet je man precies voor werk?

Hey!

Joris heeft zich aardig gedragen vandaag...viel me mee. Vaak is ie helemaal van slag na al die drukte, maar gelukkig!

Hoe was je intake vandaag? Stelt vaak niet veel voor he? Bij Joris duurde het wel heel lang...pffff....al die vragen. Maar deze keer vroeg ze alleen of er veranderingen waren, dus snel klaar haha!
Volgende week echo..ik ben wel heel benieuwd. Denk nog altijd dat ze zo kan zeggen...zwanger? hoezo....? je bent helemaal niet zwanger! Maar het beroerde gevoel en de vermoeidheid vertellen me iets anders...dat is het enige voordeel eraan!
Maar baal er wel van helemaal met die warmte. Maar rustig aan doen dat helpt wel!

Mijn man vaart op een sleepboot als stuurman. Is altijd 4 weken weg en dan 4 weken thuis. zaterdag komt ie lekker weer thuis voor 4 weken. De 4 weken weg zijn zwaar. Maar thuis is errrug leuk en gezellig, ook voor Joris!

K ga nog even tv kijken en dan lekker op tijd mn bed in!

Groetjes

De intake was wel nuttig moet ik zeggen. De eerste keer bij Feline duurde het heel lang en was ik niks wijzer (had geen fijne VK namelijk)
Ik had de VK die ik bij de bevalling heb gehad (zie mijn topic over intake gehad) en dat was wel fijn, een heel plan van aanpak opgesteld.

Heb je ook aankomende week de echo? Ik heb ook nog steeds het idee in mijn achterhoofd dat er een vruchtje zit die al weken dood is. Beetje rot om zo op te schrijven, maar na die miskramen geloof ik het pas als ik het zie.

Ik slaap super slecht nu, en nog eens extra door het weer. Wat een vies benauwd weer he! Ik ga volgende week op vakantie en hoop dat het dan wat lekkerder is.

Sleepboot in een haven of om schepen vanuit zee de haven in de loodsen?
En waar als ik zo'n brutale vraag mag stellen?
Wel leuk 4 weken thuis, alleen het nadeel dat je ook 4 weken alleen bent. Pfff zou er denk niet tegen kunnen.
Mijn man heeft op de zeevaartschool gezeten, maar heeft het niet afgemaakt, dus nu in de ICT. Ben ik wel blij mee!

groetjes Maris

Had je berichtje over de intake al gelezen.

Die angst die jij hebt over dat het vruchtje gestopt is met groeien heb ik ook wel. Maar nog vaker denk ik dat ze gaan zeggen: Mevrouw u bent helemaal niet zwanger, hoe komt u erbij! Normaal ben ik helemaal niet onzeker aangelegd, maar tijdens zwangerschappen wel. Bij Joris had ik dat ook heel erg. Ook aan het einde. Ik haalde me van alles in mn hoofd over een niet meer functionerende placenta enzo. Helemaal toen ik 1,5 week over tijd ging lopen..niet leuk meer!

Ik heb voor Joris ook een miskraam gehad. MEt een week of 6 begon ik te bloeden en toen konden ze nog net zien dat ik zwanger was geweest. Dus waarschijnlijk al heel pril niet goed gegaan.
Nu voel ik me dusdanig beroerd dat het eigenlijk wel goed moet zijn denk ik!

Mijn man die sleept momenteel geen schepen maar onderdelen van windmolens. Nu in Denemarken. Hij werkt eigenlijk nooit binnen de haven maar sleept van haven naar haven. Die 4 weken weg zijn inderdaad niet altijd leuk, maar ik kan er goed mee leven. Ben al lang bl;ij dat min of meer vast staat wanneer hij vertrekt en wanneer hij weer thuis komt! (al heeft ie vandaag net verteld dat ie een dagje later komt!)

Hoop dat we volgende week allebei een goede echo hebben en natuurlijk een hele leuke vakantie!

Groetjes!

Erg he die constante onzekerheid....
En dat van mevrouw u bent niet zwanger heb ik ook al eens gedacht. Kan niet wachten tot ik donderdag een goede echo heb gehad. Ik ben nu niet meer zo misselijk, dus denk meteen weer dat het niet goed zit.
Ja kan jezelf helemaal gek maken.... hahaha

Ik heb het ook gehad op het einde van de zwangerschap. Zeker omdat er in mijn omgeving 2 keer iets fout is gegaan op het eind...
Ik het 2 keer aan de monitor gelegen en 1 keer dacht ik dat ik vruchtwater had verloren, bleek heel veel dunne afscheiding te zijn.
Ik heb ook 9 dagen overtijd gelopen, heel irritant!

Wel gaaf werk wat je man doet! We duimen samen dat we beide een goede echo hebben!

fijne dag vandaag!

Dit is geloof ik de 4de keer dat ik aan dit berichtje begin. Steeds ging er iets mis gisteren, stroom uitval..netwerk weg en op sluiten drukken ipv plaatsen haha..lekker slim!
Nu gaat t goed komen hoop ik!

Mijn man is lekker weer thuis gekomen, hij zorgt heel goed voor me...echt heerlijk! Ik hoef niet veel meer te doen..en dat is maar goed ook, voel me beroerd en ben veel aan het spugen.
Zie daardoor best op tegen de vakantie, lang in de auto en op een camping staan is niet ideaal in deze toestand! Maar ga er nog steeds vanuit dat het wel goed komt en ik me straks gewoon beter voel. Nu rustig aan doen zodat ik in ieder geval goed uitgerust aan vakantie begin!
Hoe gaat het met jou? Druk aan het voorbereiden voor vakantie?
Ik denk dat ik morgenmiddag eraan ga beginnen. Moet toch nog aardig wat gebeuren. Boodschappen enzo en wat kleine dingen halen, maar dat komt vast wel in orde!

Morgen eerst echo...spannend, ben zoooo benieuwd. Zal het wel goed zijn? zijn het er niet stiekem 2? maar vooral hoe lang zou ik zwanger zijn? Denk zelf een week of tien, maar zou ook goed langer of korter kunnen zijn...ben erg benieuwd! Jij moet donderdag toch? Wel lekker om voor de vakantie nog heen te gaan. Ik heb daar speciaal om gevraagd, eerst had ze n datum ergens half augustus voor me..dat duurde me dus te lang. Nadeel is nu dat ik naar een gyn moet voor een echo en niet naar de echografiste, die nemen denk ik toch meer tijd voor je..maar misschien valt dat ook wel mee. In ieder geval zie ik er erg naar uit om bevestiging te krijgen. Weet je toch weer beter waar je het voor doet he!

Hoop dat alles goed met je gaat!

Groetjes Annemiek

Irritant he als het steeds misgaat....

Heerlijk dat je man zo goed helpt! Ik ben bijna niet meer misselijk, wel heel erg moe en al uitgeput als ik de trap oploop.
Vanmorgen bloed laten prikken. Feline was mee en die zat op mijn schoot.
Toen ze de spuit zag ging ze heel erg huilen, ze heeft natuurlijk pas de BMR gehad.... hahaha Dus ik zei meteen: Nee stil maar ze gaat mama prikken niet jou.... Stiekem moest ik wel lachen hoor.
Wanneer ga je nou op vakantie?
Ik ben vandaag in de tuin bezig geweest, even netjes maken voor we weg gaan. En ik heb een paar wassen gedraaid. Morgen nog wel een was draaien en dan donderdag strijken, boodschappen doen, boeken halen bij de bieb (gezien het weer dat niet veel goeds voorspelt) tassen pakken en het huis aan kant maken

Oh je hebt vandaag de echo gehad of morgen, weet even niet meer wanneer je je berichtje had gepost......
Ik kan donderdag, hoop zo dat het goed zit. Ik kan gewoon bij de VK,   3 minuten fietsen hier vandaan. Ik ga ook speciaal zo vroeg voor de vakantie en omdat het al eens mis is gegaan.
Ik laat nog wel weten hoe het bij de VK was, jij ook?

Terug
Bovenaan