voor Mariska

Had vanmiddag een heeeeel verhaal voor je getypt...ging er iets mis...alles weg....baaaaaalen!

Fijn dat Dennis het naar zn zin heeft gehad op zn werk! Scheelt weer een hoop! Echt super dat ie zo snel weer aan de slag is!

Hier gaat alles nog (te) goed. Niet meer weeën dan normaal en voel me op een enorme hoofdpijn na wel goed! Morgen dus gewoon naar de gyn. Had ik vorige week niet gedacht. Moet heel vroeg. 8.15u aan de ctg. Eerst Joris wegbrengen naar mn moeder, dus we moeten vroeg op. Gelukkig kan Joris evt een broodje eten bij mn moeder als hij nog slaapt morgenvroeg. Normaal staan we tegen 8 uur/ half negen op. Dus nu even wekker zetten! Maar dan zijn we wel lekker vroeg en hoeven we hoop ik niet heel lang te wachten en heeft de gyn de tijd voor me. Heb me voorgenomen van alles te vragen..maar of ik dat ook ga doen? Meestal vraag ik niet veel daar.

Ik heb het nog nooit over pijnbestrijding gehad terwijl ik bijna een trauma heb over gehouden aan mn vorige ruggenprik. Wat een ramp was dat. En ik ben nu toch wel een beetje bang dat het precies zo gaat worden als bij Joris. Op zich niet erg. Maar dan wil ik niet meer zo lang wachten hoor. Ik wil dus eigenlijk morgen even vragen hoe groot de kans is dat het weer net zo gaat als toen. Ben een beetje bang dat het allemaal niet past (of had ik dat al verteld)

Jij hebt het met je gyn al wel gehad over keizersnede toch? Hoe zat dat ook alweer? Dat je snel een keizersnede krijgt als het niet lijkt te gaan?

Ben ook wel benieuwd hoe groot deze hummel in me is. Heb het idee dat ie nog flink groeit! Nou we zien wel morgen. Hoop dan toch iets meer te weten. Zal ook vragen hoe het verder gaat als ik binnenkort niet spontaan beval.

Nou ik ga verder tv kijken!

Liefs

Oh irritant he als je net klaar bent en je kunt weer opnieuw beginnen...
Balen zeg dat het nog niet heeft doorgezet. Ik hoop dat de gyn je kan strippen.
Misschien ben je inmiddels gewoon aan het bevallen, ik hoop t zo!

En ik vergeet ook altijd om dingen te vragen. Bedenk ik van te voren iets en dan achteraf ben ik t vergeten.

Heb je inmiddels over pijnbestrijding gesproken? Je hebt nog niet verteld dat t niet past? Heb jij ook een smal bekken?

Als de bevalling niet snel genoeg vordert en bij het persen duurt t te lang dan wordt t een keizersnee. Ik ga het wel eerst proberen op de natuurlijke manier te doen, eventueel met vaccuumpomp.

Ik ben zelf nu 21 kilo aangekomen! Hij groeit nog flink volgens mij, dus straks weer een megababy denk ik.

Nou ik spreek je snel weer!

Ik heb je een mailtje gestuurd trouwens naar je hyves.

groetjes Maris

Niet gestript, de gyn wilde nog afwachten omdat ik weeën had om de 5 minuten! Ze waren nog veel te kort en ook niet echt heel pijnlijk, maar duidelijk aanwezig.
Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis om 7.15u. Hij had het ook over eventueel inleiden en dan kijken of er al ontsluiting is.  
BEN benieuwd.
De voorweeën (of eigenlijk nu ook wel echte weeën) heb ik al vanaf 6.45u. Dus dat is al 10,5 uur. Je weet het nooit natuurlijk, maar denk dat het wel door gaat zetten nu!

De gyn zei dat het hem sterk leek dat hij me niet zou zien voor morgenochtend. We moeten afwachten, maar hoop dat ie gelijk heeft.
mOET DE weeën nu ook wel wegpuffen.

Hoop dat het bij jou ook goed gaat! En dat we allebei snel onze kleine kunnen bewonderen.

Trouwens we hebben er vandaag ook een overbuurmeisje bijgekregen. Heel leuk dus!

Groetjes

Oeh spannend! Ik hoop dat je nu gewoon al onderweg bent naar het ziekenhuis!      

Ik krijg nu ook weer weeen, dus ik heb goede hoop voor vannacht! Ze zijn ook best pijnlijk jippie!
We spreken af dat we morgen allebei ons kleintje in de armen hebben!

Oh leuk zeg ook weer een kleintje in de straat! Hopelijk slaat t over!

Nou ik ga even forummen msnen en dan rustig tv kijken en hopen hopen hopen!
liefs Maris

ben vannacht nog in het ziekenhuis geweest. Had regelmatige weeën. Had niet het idee dat ik elk moment kon bevallen, maar toch wilden ze me wel even zien. Heen gegaan en had dus (na 3 weken voorweeën) nog geen millimeter ontsluiting en ook de baarmoedermond was nog helemaal niet verstreken.
Vanochtend weer naar huis (je weet hoe tactisch de gyn dit bracht hahaha!) Maar ben nu wel blij lekker weer thuis te zijn en niet in het ziekenhuis. Wat liggen die bedden beroerd zeg! Hou toch van een hard bed (helemaal met mn bekken wel fijn. En dat bed daar was alles behalve hard. Kreeg een slaappil, maar desondanks misschien 2 keer 10 minuutjes geslapen. Vanochtend weer een half uurtje en tussen de middag toch een uurtje. De weeën stoppen dan denk ik, want de weeën die ik nu heb, daar slaap je volgens mij niet doorheen hoor!

Maar ze zijn er dus nog steeds die weeën. Toch regelmatig vanaf gisterochten kwart voor 7. Dat is al wel een heel eind dacht ik. Vanaf vannacht zijn ze zo heftig als nu. Sindsdien komen ze ook niet meer zo vaak, dus hoop dat dat wel ontsluiting geeft!
Net ook slijmprop verloren en sindsdien heb ik er weer zin in...zag het helemaal niet meer zitten en wilde het liefst een keizersnede, maar nu heb ik weer nieuwe moed. Voordat ik weer naaar het ziekenhuis ga moet er trouwens nog heel wat gebeuren hoor. Ga daar zeker niet nog een keer weg zonder baby, dan moet het wel heel raar lopen!

Jasper is boodschappen aan het halen met Joris ik zei dat ie maar hele lekkere dingen moest halen om me te verwennen, dus ik ben benieuwd.

Hoop dat het bij jou ook snel zover is. Nog een paar dagen tot de datum he! (al zegt dat ook niks natuurlijk!)

Hou je hier of op hyves wel op de hoogte!

Liefs

Balen balen balen voor jou. Maar je hebt nu wel ontsluiting had ik gelezen toch?
Het is gewoon zo vervelend als je overtijd gaat. Ik denk ook wel dat ik weer over tijd ga, maar ja in ieder geval is hij er over 2 weken.
En jouw gyn is geen aardig iemand... Balen zeg. Die ik de laatste keer had en aankomende woensdag weer heb die was gelukkig heel aardig.
Rot he slapen in het ziekenhuis... Vond ik ook niks hoor toen met Feline. Alhoewel het bed wel erg lekker lag. Maar er kwamen de 2 nachten dat ik er was   steeds 1 bij liggen midden in de nacht en dat is niet zo fijn. Wel lekker dat je je slijmprop kwijt bent! Zegt toch ook wel wat hoor, zeker als je al zo lang weeen hebt!
Volgende keer dat je er heen gaat kom je inderdaad terug met een baby! Ik hoop dat je straks nog bevalt, een prachtig lentekindje!
Heb je trouwens wat lekkers te eten gekregen van Jasper? haha
Dat heb je gewoon af en toe nodig he!  
Ik heb morgen een verjaardag ´s middags, maar ik hoop dan lekker bezig te zijn of al bevallen te zijn. Maar ja ijdele hoop weer haha.

Liefs Maris

jaaaaaaaaa hij is er!!!!! op pagina 9!
Jij wist het natuurlijk allang...maar toch moet het hier ook wel even bij worden geplaatst het..anders is ons verhaal niet compleet.

Elias is een heerlijk ventje! Hij slaapt hele lange stukken en is daarna ook hele lange stukken wakker. Erg gezellig. Als hij slaapt heb ik lekker tijd voor Joris en daarna is hij weer aan de beurt.

Iets minder is het dat Jasper volgende week alweer weg moet, maar dan komt mijn moeder waarschijnlijk logeren. Heb ik dag en nacht toch hulp. Want het dan alleen doen...

Mijn bevallingsverhaal zal ik straks even plaatsen hier en staat ook al op de hyve. Heb er even over gedaan om alles op een rijtje te krijgen. Het liep allemaal zo doorelkaar! Wanneer wat allemaal was, geen idee. Maar met hulp van berichtjes die ik hier en op hyves heb geplaatst ben ik er aardig uitgekomen,
Ben nu echt aan het bijkomen. Heb een super kraamhulp en wordt bijtijds op bed gestuurd.

Nou jij nog...maar dat zal vast niet heel lang meer gaan duren!

Ik ga even een ander geboorteberichtje en mijn bevallingsverhaal plaatsen!

Liefs

Terug
Bovenaan