voor Mariska

auto alweer gerepareerd? Hoop het. Altijd van die tegenvallers. Nu viel het mee met de kosten gelukkig. Maar ik hou altijd mn hart vast als de auto ermee op dreigt te houden!

Hier alles goed. Heb nu meer vertrouwen dat de baby toch nog uit zichzelf komt dan gisteren.
Vanochtend eerst ctg. DIe kreeg ik vanwege de vele voorweeën en omdat ik nu over tijd ben. Was echt enorm aan het rommelen. Baarmoeder was geen moment in rust zeg maar. Maar omdat het al een tijd zo is zegt dat volgens de gyn niet zoveel. En volgens mij komt de baby nu nog niet. Denk misschien toch zondag of anders zaterdag over een week. Hoe ik erbij kom geen idee hoor!
De gyn begon nog even over inleiden, maar dat vind ik nog te vroeg hoor. Heb liever dat het spontaan komt. Hij zei ook dat dan de kans dat ik weer een keizersnede zou krijgen het kleinst is. Heb nog wel een weekje geduld.
Moet donderdag weer heen. Weer eerst een ctg en dan voor controle. (controle stelt trouwens niks voor hoor! ik was na 2 min. weer buiten! Niet gevoeld of gekeken ofzo!)
Als beeb er dan nog niet is dan gaan we maar eens denken over inleiden, nu nog niet.
Maar als ik mijn buik nu voel komen we zover niet aaaaaaaaaaauuuuuwwwwwww....!
pufpuf..over gelukkig. Kijken of er snel weer een komt! Toch altijd weer spannend hoor, ook al weet je dat het niet veel zegt, je hoopt toch een beetje op he!

Joris is vandaag heerlijk bij mn moeder, dus we hebben t rijk alleen. Vanmiddag naar een woonbeurs en dan vanavond bij mn ouders eten. Scheelt ook alweer een hoop.

Ik ga even verder...naar buiten, genieten van het heerlijke zonnetje!

De auto is voor 2 euro gerepareerd! Echt super! Dennis heeft op de sloop iets onder een andere auto vandaan gehaald (onder 6 auto's gelegen) en dat onderdeel kostte dus 2 euro. En 's middags samen met een oom gemaakt, die moeten we nog iets geven.
We moeten wel de koppelingsplaten vervangen, dus zodra we belastingcenten hebben in juni dan gaan we dat vervangen. Is namelijk iets van 700 euro....
Ik heb nu regelmatig weeen, zo begon het bij Feline ook, dus ik heb goede hoop! Zou wel grappig zijn, Feline was 9 dagen te laat en deze dan 9 dagen te vroeg, want ik verwacht dat het wel tot morgen duurt, maar vrijdag de 13e is ook goed hahaha.

Ik hoop voor jou dat het snel doorzet, de hele tijd voorweeen is ook niks... Ik heb de hele tijd last gehad dat mijn buik continue hard is, terwijl ik wel rust nam. Ach dan is er toch al iets gebeurd.
En ik heb hele erge last van mijn botten bij mijn vagina (zijn dat je bekken??)
Hij is ook al helemaal goed ingedaald, dus dat duwt erg denk ik.
Ik zou eerst de gyn vragen om je met 41 weken te strippen, heeft bij mij toen geholpen het begon diezelfde avond.
Goed dat je nog geduld hebt, dat van mij is nog steeds op hahaha.
Bij mij duurde de controle ook niet lang. Wel heeft hij gevoeld hoe hij lag en een korte echo en hartje geluisterd. Trouwens voor het eerst deze gyn gehad, erg aardige man!

Ik denk dat je nu bezig bent en dat we tegelijk een kindje krijgen! Hopelijk ben je dus niet naar de woonbeurs geweest!

Volgende berichtje verwacht ik een geboorteberichtje!

liefs Maris

ps en mijn volgende berichtje is hopelijk ook een geboorteberichtje

Hey!

Weet het niet meer hoor...ene moment denk ik dat het nu wel echt door gaat zetten, maar volgende moment weer helemaal niet.
Nog geen douche gepakt..zo maar even doen. Maar toch bang dat het komt doordat ik me heel druk heb gemaakt vandaag. Ochtend ziekenhuis. Tussen de middag lekker geluncht en vanmiddag wezen winkelen (de woonbeurs was zooooo druk had geen zin om half uur in de rij te staan voor een kaartje)
Daar kan het natuurlijk ook doorkomen. Maar aan de andere kant...als je het maar gewoon weet he, dat scheelt al!

Je waagt het niet om eerder te bevallen dan ik he! Wordt ik echt moedeloos..hahaha...neej hoor zou je van harte gegund zijn. Mijn man kan geen berichtjes plaatsten op mn hyves...helaas. Maar als   ik een dag niet reageer kun je er wel vanuit gaan dat het zover is hoor. Kan echt geen dag meer zonder dit forum hahahaah!

Nou ik ga toch maar even douchen. Hou je op de hoogte hier of op hyves...

pfffffff.....weeer een enorme wee auuuuuuw!

Liefs Annemiek

Irritant he.... Ik ben t nog steeds zo zat.. Lig nu op bed met laptop. Beetje tv kijken tussendoor. Jammer dat je naar de niet naar de woonbeurs bent geweest, maar winkelen is ook leuk!, maar het had leuker geweest om de kleine op je buik te hebben liggen!

Haha, je moet het maar snel leren dan aan Jasper! Nee hoor, rustig aan doen met hyven en zo.

Buurmeisje heeft vanavond feestje omdat ze 16 is geworden. Ik hoop dat ze de bas hard aanzetten en de kleine man er uit trilt haha!

Ik wens je een weeige nacht met goede weeen die doorzetten!

liefs Maris

ps waarschijnlijk morgen weer gewoon tegen elkaar kletsen.... haha

Ja hoor! We kletsen gewoon door. We halen vast pagina 10 nog wel zonder baby!
De gyn zei vrijdag nog maximaal 3 weken...nou dan kunnen we nog wel tot pagina 11 komen hahaha...laten we hopen dat het voor mij geen 3 weken meer duurt. 2 weken zou al wel lang genoeg zijn.
Moet zeggen dat ik me toch moeilijk kan voorstellen dat het bijna zover is. En ik kan me geen voorstelling maken van het leven met 2 kleine kinderen. Zal wel zwaar worden denk ik, vooral als Jas aan het werk is. Maar ook wel heel erg leuk! En heb er toch wel heel veel zin in hoor! Gelukkig woont mn moeder vlak bij en die wil altijd wel helpen!

Heb echt veel zin in hoor! Vooral de eerste tijd. heerlijk rustig aan. Dat onzekere gedoe ook weer en lekker een kleintje aan de borst (ga ervan uit dat dat gewoon lukt!) lekker luieren en genieten.

Nog even volhouden voor ons allebei. Jasper had voorspeld dat de baby vandaag zou komen, maar vrees dat dat niet gebeurt hoor! Wie weet komt mijn voorspelling (a.s. zaterdag) uit!

Geniet maar even van je dagje en wens Dennis maar succes met zn nieuwe baan morgen (spannend hoor!!)

Groetjes

Haha, nou mijn humeur is weer erg rot vandaag.... Nichtje was 18 maart uitgerekend en mijn moeder belt net met het heugelijke nieuws dat ze een zoontje heeft genaamd Tristan.
Erg leuk voor haar, maar oh wat wil ik ook graag bevallen.
Bij mij nu ook nog maximaal 3 weken gelukkig.
Het zal zeker druk zijn met 2 kleintjes, maar oh zo leuk!
Mijn schoonmoeder wil de eerste tijd af en toe 's middags komen helpen, echt super! Mijn moeder ook wel, maar die kan niet goed aanpakken, dus dan wordt het alleen koffie drinken en daar irriteer ik me aan. Ze zou nog de keuken komen doen, daar hoor ik haar niet over. Wel wil ze oppassen en dat soort dingen, ja dat hoeft van mij dan ook niet.

Ja hopelijk lukt de borstvoeding nu wel, maar we gaan gewoon ons best doen.
Ik zal Dennis succes wensen, dank je wel!

Fijne zondag!

heeeeey!

Hoe heeft Dennis het gehad op zn werk? Eerste dagen zijn wel altijd zwaar he!
Hoop dat ie zich daar lekker op zn plek voelt!

Hier gaat het beroerd. HEb erg weinig geslapen. Jasper lag te ronken en ik kon op een of andere manier echt niet in slaap komen. Eerst nog door we enorme portie weeën, maar later had ik daar ook geen last meer van. Heel irritant. Lag tot een uur of 2 wakker en toen een uurtje slaap. en toen weer tot half 5 wakker en weer slapen tot half 7. Flink brak nu. Enorme hoofdpijn..
Gelukkig had Jasper vanochtend een heerlijk ontbijtje voor me gemaakt. Lekker veel gegeten...was heerlijk. Eitje..sapje..warme broodjes...smullen dus!
Vannacht kon ik voor het eerst wel janken omdat die baby er nu nog niet is. HEb het maar niet gedaan...helpt toch ook niet hahaha! We gaan maar rustig afwachten.

Begin steeds meer te rekenen op weer een keizersnede. Op zich niet erg. Maar wel jammer dat je zo'n groot deel van je kraamtijd in het ziekenhuis ligt en ook dat je dan niet meteen je kindje bij je krijgt na de bevalling. Dat lijkt me zo heerlijk. Maar goed als het niet anders is.... Maar dan heb ik liever wel dat het snel gebeurt hahaha!

Vanochtend even boodschap doen en dan lekker beetje bijslapen. Vanmiddag flinke wandeling en dan is de dag ook alweer om!

Spreek je snel!

Liefs

Dennis heeft het erg leuk gehad op zijn werk. Inderdaad wel pittig, de hele dag luisteren, meekijken en dingen opschrijven.
Maar het ging goed! En als het goed is elke woensdag vrij, volgens mij de hele dag. Maar dat wist hij nou niet zeker.
Balen he die rotweeen..... laat het dan maar doorzetten! En laat Jasper maar op de bank slapen ;-)
Oh nee ik lees net dat je een heerlijk ontbijtje op hebt, dus dan heb je niet te klagen hahaha.
Hoeveel weken ben jij nu? Volgens mij al 1 week overtijd toch? Ik vind het nu al erg en ik moet gewoon nog een paar dagen tot de uitgerekende datum...
Ik hoop echt dat het gewoon spontaan gaat gebeuren voor je! Dat je meteen je kleintje op je buik krijgt!
Ik ben toen bij Feline gestript met 41 en 1 dag, ik hoop dat het nu gewoon spontaan begint. 't Liefst vandaag! haha

Net met Feline naar het tuincentrum geweest, viooltjes en madeliefjes (dacht ik) en een perenboom gekocht.
Dus net alles gezellig gemaakt in de tuin en de boom geplant. Kijken of Dennis het opvalt...
We hebben ook nog boodschapjes gehaald en nu net fruit gegeten en straks een broodje en dan even liggen.
Ik wilde de was nog doen en strijken, maar morgen is Dennis vrij, dus dat is een beter idee.
En we gaan misschien (ligt er aan hoe ik me straks voel) Dennis ophalen van zijn werk.

Nou ik ga even met Feline spelen, spreek je snel. En laat het nu echt maar met babynieuws zijn. Ik wil de pagina 10 niet halen hoor!

Liefs Maris

Terug
Bovenaan