voor Mariska

Nog even volhouden meid! LEuke dingen gaan doen ofzo...anders duurt de tijd zoooooooooooooooo lang! En niet teveel rekenen op een eerder bevalling hoor, dan valt het zo tegen! Hier gaat t goed. Ben het ook enorm zat (weet niet of je mn enorme buik hebt gezien op hyves? Maar die zit aardig in de weg kan ik je vertellen.

We wilden vanmiddag even winkelen, maar zijn uiteindelijk alleen naar de prenatal geweest. Daar wel een helemaal nieuwe kinderwagen gekocht! Een quinny buzz een rode. Die kleur gaat eruit dus we hebben hem voor de helft gekregen. Later bleek dat ze ook maar de helft van de spullen hadden meegegeven dat was iets minder, moeten we weer terug om die te gaan halen. Maandag maar doen ofzo! Ik wil m nu ook compleet hebben natuurlijk! Maar heel gaaf ding. Weet niet of je ze kent?
Ach en nu is het geld ook op, dus dat ik geen energie meer had om verder te winkelen was niet zo erg hahaha..!
Ga zo nog even bij mn nieuwe achterbuurjongetje kijken. Even een kolf brengen (smoesjes natuurlijk!) maar heb ik even een excuus om te gaan kijken!

Jij fijn weekend verder en ik schrijf je snel weer!

Liefs

We doen nog wel leuke dingen, maar ik ben erg snel moe...
Ik zal zo op je hyves kijken naar je dikke buik. En ik ben onwijs humeurig, niet te geloven.

Wat gaaf dat je een kinderwagen hebt gekocht! Leuk he, nieuw!! Inderdaad wel minder dat je terug moet om de rest te halen...
Haha ja je kan niet blijven kopen natuurlijk. Als Dennis eindelijk zijn geld heeft dan kan ik ten minste geboortekaart enveloppen bestellen en postzegels halen. Het zou 5 maart al overgemaakt zijn, maar ik heb nog niks op de rekening gezien. Ach we moeten geduld hebben.

En hoe was je achterbuurjongentje? Leuk he zo klein!

Geld is er vast maandag wel.. 5 maart was donderdag en dan vrijdag en toen was het al weekend he... dus dan doen ze niks bij de bank. Beetje jammer!
De kinderwagen staat hier heerlijk te pronken in de bijkeuken. Ben er nog steeds blij mee. Hij is rood. Mn lievelingskleur. Alleen jammer dat ik nog geen reacties heb op de bugaboo. Nog maar een weekje afwachten en anders voor iets minder erop zetten.
Misschien plaats ik nog wel een oproepje op dit forum, kan t altijd proberen, wie weet! Wil er natuurlijk het liefst zoveel mogelijk voor hebben en hij is het ook nog wel waard. Goede wagen hoor!

Morgen even het achtergebleven spul bij de prenatal ophalen...ze hadden echt heel veel niet meegegeven. Kan ik daar weer helemaal heensjeesen. Maar goed. Ze deden het ook niet expres. Jasper belt ze morgen eerst nog even om even te zeuren.
Ze hebben maandag geloof ik 10% korting en dat je daar dan een cadeaubon voor krijgt. Dus hij gaat vragen of wij dan alsnog die 10% kunnen krijgen. Ben benieuwd!

Net nog even naar de kerk geweest...opwekkingsliederen gezongen (gewoon een soort praise) misschien dat dat de bevalling opwekt.

Gisteren anderhalf uur om de 5 minuten weeën gehad en nu alweer een tijdje heel regelmatig. Wie weet zet het deze keer wel door...maar dat zal wel niet vrees ik. We wachten het maar weer af!

Jij niet te sjacherijnig worden hoor...wordt het alleen maar nog rampzaliger van!
Even volhouden nog he!

Liefs

Geld is binnen, dus meteen een paar dingen gekocht. En nu kan ik de enveloppen bestellen voor de geboortekaarten.
En een prachtige voedingsbh gekocht, erg blij mee.
En de 10% toch wel gekregen?

Je zingt toch ook wel voor mij he! hahaha. Zou het helpen? Kan me voorstellen dat je het wel zat bent elke keer weeen... Ik heb het vorige week een paar keer gehad, maar verder niet.
Ben het nu weer spuugzat, dus ga zo even slapen. Feline ligt er net in, dus kan ik nog best lang liggen.
Feline was ontzettend vervelend daarnet, ze bleef klieren, echt om gek van te worden.
Hopelijk komt hij snel, want ik heb een verschrikkelijk pesthumeur, het wordt er hiet in huis niet leuker op...

tot snel weer!

Ik hoop dat je humeur snel opklaart, misschien heeft dat ook weer een positief effect op Feline! Hoop het voor je. Want sjacherijnig zijn is zoooooo vermoeiend!

Joris is gelukkig de laatste weken net een engeltje...bijna altijd lief en vrolijk. Daar tref ik het maar mee. Hij is echt het zonnetje in huis en dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker. En dan de hulp van Jasper erbij.....ik mag niet klagen hoor!

Vanmiddag gaan we naar ikea. Even rondneuzen en niks uitgeven..!
De opwekkingsliederen, chinees en al het andere dat ik inmiddels heb geprobeerd om de bevalling op te wekken hebben helaas geen effect gehad. Misschien dat de volle maan dat vannacht wel heeft? We zullen het zien. Anders me toch maar wagen aan een ananas, zag ze in de aanbieding bij de c1000. Helpt natuurlijk ook niet, maar is wel heeeeeel erg lekker!

HEb gisteren bij de prenatal een waardebon gekregen voor 10% van het bedrag.....goed geregeld dus. Ga even goed nadenken wat ik daarvoor wil gaan kopen!

Groetjes Annemiek

Het ging vandaag wel beter. Vanmorgen op controle geweest en hij is volledig ingedaald. Bloed laten prikken voor suiker. Niet dat t nog veel zin heeft, maar goed.
Wezen winkelen met Feline en daarna van half 3 tot half 5 geslapen. Dennis was met Feline op stap geweest naar 1 winkel en de speeltuin hier om de hoek.
En Feline deed lief, dus ze heeft niets overgehouden aan mijn lelijke gedrag van gisteren.
En echt niks gekocht bij ikea hahaha
Hopelijk gaat het bij jou ook doorzetten, las op hyves al dat je weer weeen had gehad om de 5 minuten...
Ik heb bruine bonen gegeten, hopelijk krijg ik flinke kramp in mijn darmen en gaat mijn baarmoeder meedoen!

Super dat je die kortingsbon hebt gekregen! hahaha. Gewoon proberen toch, als een echte hollander, doe ik ook altijd.

Vandaag trouwens een jas geruild die ik van de week voor Feline heb gekocht. Anders heeft ze er straks niks aan... En verder nog wat kleding voor Feline en een deken voor de kleine man.

groetjes Maris

Mooi dat het weer beter ging..hoop dat het nu bijna helemaal is opgeklaard! Buiten is het pokkeweer, dus een zonnetje kunnen we wel gebruiken.
Mijn humeur is inmiddels naar een dieptepunt gezakt. Vandaag uitgerekend. Maar ja deze dag gaat waarschijnlijk ook zonder bevalling voorbij. Heb inmiddels de hoop opgegeven. Denk dat ik het eerste kind draag ter wereld dat altijd zal blijven zitten hahaha!

Vandaag lekker niks gepland. Dagje thuis. Wordt vast een sjacherijnig dagje. Maar gelukkig heb ik 2 andere zonnetjes in huis!

Bij de ikea alleen een bakje voor de krijtjes gekocht en iets meegenomen voor een vriendin. Heel netjes toch? Twijfelde wel af en toe, maar toen dacht ik aan mn kinderwagen en besloot dat het toch niet nodig was hahah!

Gister toevallig ook een jasje voor Joris geruild bij de hema. Was mt 86/92 maar zat nu al vrij strak. Terwijl hij normaal   mt 80 draagt. Nu maar een maat groter genomen. Bij de wibra ook nog wat leuks gevonden (een jas, broek en polo voor samen 16 euro!) dus helemaal geslaagd. We hebben de kinderwagen ook ingewijd gisteren. Zag meteen dat Joris er lekkerder in zat dan in de bugaboo. Hoor dat wel vaker.
Ik moet die bugaboo alleen nog wel kwijt. Nog geen reacties op gehad en hij staat al een tijdje op marktplaats. Denk dat ik dit weekend een andere advertentie ga maken met ook een lagere prijs, wie weet dat het dan lukt..

Merk net dat ik toch wel weer regelmatig harde buiken met lichte krampen heb. Anders nooit s ochtends eigenlijk dus wie weet....vast niet hoor! Misschien nog een keer naar de wc ofzo...
Lijkt me wel lekker trouwens om overdag te bevallen en dan 1 nachtje ziekenhuis en dan lekker naar huis, maar goed op bestelling bevallen kan nog steeds niet he haahah!
Ik wil nu wel heeeeeeel graag weten wanneer het zo ver is. Als je nu zou weten dat je volgende week zou bevallen zou het wachten volgens mij lang niet zo erg zijn!

Morgen weer naar de gyn. Daar ben ik ook wel weer aan toe. Een week zonder controle is wel genoeg. Krijg trouwens eerst een ctg..of had ik dat al verteld?

Nou jij leuke dag en tot snel!

Groetjes Annemiek

Hier is het vandaag echt rotweer... En we hadden autopech.... We gingen naar de dokter om Feline d'r oortjes na te laten kijken, maar toen we er bijna waren is de koppelingspedaal kapot gegaan...
Ik reed en heb meteen alarmlichten aan gedaan en auto op handrem gezet. Dennis heeft de auto van de brug afgeduwd....we stonden gelukkig bovenop, dus 1 klein zetje en toen een parkeervak in gereden.
Nu gaat Dennis het als het goed is vanmiddag maken bij zijn oom. Nu hebben ze voor nood even een ringetje gemaakt, maar goed moet natuurlijk helemaal hersteld. Dus op de sloop het onderdeel gehaald. Was wel 2 euro! hahaha. Dennis moest het wel zelf onder een auto vandaan halen. Hij heeft onder 6 auto's gelegen eer hij het had!

Het kind zal toch niet blijven zitten he! HAHAHA
Ik hoop echt dat het snel begint voor je! Ik loop al te zeuren en ik moet nog ruim 1 week tot de uitgerekende datum!
En die krampen klinken goed!!! Moet zeggen dat als ik inderdaad weet dat het precies op 18e geboren wordt ik dan echt niet meer ongeduldig zou zijn, maar inderdaad kan helaas niet...

Netjes dat je je echt hebt ingehouden bij Ikea, kan wel eens moelijk zijn!
Hema en C&A vallen echt klein! Ongelooflijk hoe klein hoor, scheelt 1 tot 2 maten!
Wibra hebben wij volgens mij niet meer. Wel bristol, maar daar hadden ze niks.

Fijn dat Joris lekker zit in de nieuwe wagen! En voor hoeveel staat de bugaboo er op?

Hoe was het bij de gyn? Nog bijzonderheden? Ik heb 25e pas weer een afspraak, ze doen het om de 2 weken, alleen na de 40 weken dan vaker.
Waarom kreeg je ecg?

groetjes Maris

Terug
Bovenaan