Hi Niek,
Ik ben er nog wel hoor! En het gaat goed met mij.... Mijn eisprong is, als het goed is, weer geweest, dus nu weer aan het afwachten..... 9 mei is mijn NOD en de jouwe? Hoe gaat het met jou? Ik heb een hoop bij te lezen zag ik al, dus misschien heb je het al wel geschreven hoor..... Lief dat je me een berichtje stuurde! Ik ben nog steeds erg blij dat ik nu weer gewoon aan de Clomid zit en dat we dus weer kansen hebben! Ik heb geen idee of voorgevoel over deze maand. Mijn mannetje heeft er een goed gevoel over zegt ie, maar ja, dat had hij ook over de zwangerschap.... Meestal zit hij wel goed met zijn intuitie, maar ik ga nergens meer op hopen, probeer gewoon rustig af te wachten hahaha. De tekenen die ik een week voor mijn menstruatie heb, kunnen net zo goed zwangerschapstekenen zijn, dus dat zegt niks...
Vorige keer weet ik nog wel dat ik na mijn eisprong, een week later ofzo steeds een soort opvliegers had. Voelde me echt heel anders toen, maar kon het niet plaatsen....Dacht dat ik griepje kreeg. Dus we zullen zien!!
tot snel
xx Mickey