voor mickey 29

Hi Niek,

Ik ben er nog wel hoor! En het gaat goed met mij.... Mijn eisprong is, als het goed is, weer geweest, dus nu weer aan het afwachten..... 9 mei is mijn NOD en de jouwe? Hoe gaat het met jou? Ik heb een hoop bij te lezen zag ik al, dus misschien heb je het al wel geschreven hoor..... Lief dat je me een berichtje stuurde! Ik ben nog steeds erg blij dat ik nu weer gewoon aan de Clomid zit en dat we dus weer kansen hebben! Ik heb geen idee of voorgevoel over deze maand. Mijn mannetje heeft er een goed gevoel over zegt ie, maar ja, dat had hij ook over de zwangerschap.... Meestal zit hij wel goed met zijn intuitie, maar ik ga nergens meer op hopen, probeer gewoon rustig af te wachten hahaha. De tekenen die ik een week voor mijn menstruatie heb, kunnen net zo goed zwangerschapstekenen zijn, dus dat zegt niks...
Vorige keer weet ik nog wel dat ik na mijn eisprong, een week later ofzo steeds een soort opvliegers had. Voelde me echt heel anders toen, maar kon het niet plaatsen....Dacht dat ik griepje kreeg. Dus we zullen zien!!

tot snel
xx Mickey

Hoi Mickey

Nou spannend hoor. 09 mei komt al aardig in de buurt.....
Wanneer mijn nod is weet ik nog niet, ga morgen weer kijken of mijn eisprong geweest is en dan weet ik iig iets meer. Hoop het wel want we hebben me wat afgeklust!! hahahah de gyn zei toen ik vrijdag weg ging: denk eraan wel alle kansen benutten hoor. Nou dat hebben we dus maar gedaan hahahahh mijn manneke zegt nu iedere keer, hebben weer huiswerk vanavond?? hahaha. Gelukkig hebben we er wel lol in, dat maakt het allemaal wat makkelijker want tja het is natuurlijk niet helemaal spontaan meer....
Heb wel de hele tijd last van mijn buik onderin, moet ook echt tien keer per dag naar de wc maar dan valt het best mee als ik erop zit. Echt van zo,n zeurende vreemde pijn, nog nooit eerder gehad. Ook het idee alsof mijn buik en borsten op springen staan ...
het hoort er allemaal bij en als dat het enige is , nou dan hoor je mij niet klagen!!
Ga flink voor je duimen meid en hoop dat de clomid bij ons allebei goed  zijn werk heeft gedaan en we een goede ronde hebben
Moet zeggen dat ik die zo wie zo wel heb omdat er al uberhaupt iets groeit, tuurlijk baal ik als het niets wordt maar een teken dat de clomid iets heeft gedaan vind ik al super!
nou sorry dat het een beetje lang is geworden...

tot snel!
-x- Niekje

Hee hallo lieverds,

Ik las jullie topic.
Leuk dat jullie nu zo gelijk oplopen...
Moet je eerlijk bekennen dat ik wel een klein beetje jaloers ben dat ik niet met jullie mee kan...
Dat zou nou eens gaaf zijn... Met z'n drietjes gelijk op en dan ook nog alledrie tegelijk zwanger worden...
Kon dat maar!!!

Weet in elk geval dat ik voor jullie ga duimen!!! Dit moet jullie maand worden!!!

een dikke kus
mama Peet

Hoi mamma peet

Nou wat mij betreft hoor je gewoon bij ons toppic hoor.
Ook al gaan we dan niet helemaal gelijk op, als ik reactie op een toppic krijg is het meestal van jou en mickey, nou dat vind ik gewoon super lief.
En natuurlijk leven wij ook super met jou mee dus klets lekker met ons mee
dan kunnen we elkaar alle drie lekker steunen.
jullie zijn toppertjes  en wie weet hebben we alle drie snel goed nieuws!

xxx niekje

even een eitjes update :)

vanmorgen weer echo gehad en mijn ei is waarschijnlijk gesprongen. Het blaasje waar hij in zat was een stuk kleiner geworden en het slijmvlies in mijn baarmoeder had de goede dikte. vrijdag voor progestron prikken en dan maar even afwachten. Ik heb idd denk ik mijn ei gevoeld want had vervelende buikpijn en nu is ie bijna weg.
nou hou jullie op de hoogte!

xxx Niekje

Hi Niekje en Peet!!

Ook bij mij geen buikpijn meer....Ik voel eigenlijk helemaal niks nu.... Zit me maar steeds te bedenken wat ik de vorige keer voelde, maar weet het gewoon niet meer. Toen voelde ik vanaf 29 december wel krampen en had ik het steeds superwarm. 2 januari had ik toen een positieve test, dus dat was maar een paar dagen eerder. Nou ja, vond het iig fijn om mijn ei te voelen idd, dat kende ik ook nog niet zo.
Lieve Peet, jij gaat gewoon lekker met ons mee hoor, zou idd helemaal geweldig zin als we samen naar het andere forum kunnen verhuizen!!! Mijn lief heeft helemaal goed gevoel over deze maand, maar dat heb ik toch weer niet, dus rest ons niks anders dan afwachten....
Hebben jullie nog iets leuks gedaan dit weekend?? Wij zijn gisteravond de stad in geweest, veel live muziek, waaronder de Dijk, was leuk. Nu dadelijk moet ik nog werken, paar uurtjes maar gelukkig.

Eerst nog even met mijn hondjes wandelen, doei doei dikke kus van Mickey

Hoi lieve meiden

He Mickey wat leuk ik heb ook twee honden :) das toevallig!
Ik heb nu ook helemaal nergens meer last van, dus of het nu juist een goed teken is of niet??? geen idee. als het goed is is mijn nod nu ongeveer in het weekend van 11 en 12 mei. We liggen dus wel erg dicht bij elkaar .
Heb vanmiddag ook even moeten werken van 1300 tot 1800. werk in een winkel en we waren gewoon open vandaag. vanavond nog wat dingetjes voor de bruiloft verder voorbereiden en verder een beetje lekker genieten van de laatste dag dat mijn mannetje lang weekend had hahaha.
Jullie verder nog iets leuks gedaan???
Peet hoe gaat het met de duiveltjes????? zijn ze er intussen al?? hoop het zo voor je.

nou tot snel!

xxx Niekje

Terug
Bovenaan