voor mickey 29

hee Mick en Niek

Hoe is het met de spanning bij jullie? Zelfs mij houdt jullie gestel me heel de dag bezig...
Wel een keer of 4 per dag kijk ik ff op de site om te zien of jullie nog nieuws hebben...
Niet altijd heb ik tijd om te reageren, maar nu wel weer ff....
We hebben wel veel overeenkomsten, want hier nog iemand met vaker last van een ingegroeide teen nagel... AUW!!
lieve Mickey heel veel sterkte morgen! Leuk dat je meer kunt forummen dan...
Ik heb vakantie, maar ben eigenlijk wel beredruk... Dus of ik vaak hier te vinden ben, weet ik niet... Maar kijk zo vaak mogelijk ff of er nieuws is van jullie...

En verder voor jullie allebei.... Toi toi toi lady's... Mijn duimen draaien nog steeds!

liefs,
Peet

ooowwww jongens het gaat niet goed komen bij mij hoor!!! Ik heb me een dag verrekend zag ik net in mijn agenda en dus kan ik die buikpijn die ik heb ook weer beter verklaren.... morgen moet ik ongesteld worden We hebben zo ons best gedaan......

Ik houd jullie op de hoogte... lief Peet dat je zo met ons meeleeft, ik ga nu ff lezen hoe het met jou gaat....
xxx Mickey

Oh Mick!
laat het niet waar zijn hoor!!! Houd die verrekte duivels tegen!! oh ik hoop zo voor je dat ze weg blijven. Kijk ook al net als Peet wel vier keer per dag op het forum en dan moet ik meestel overdag ook nog werken dus alleen s'avonds kijk ik al tich keer hahahahah. Hoezo verslavend???  Morgen middag heb ik vrij dus kan ik gelukkig al iets eerder kijken hahahaha
Nou Mickey hou ons op de hoogte en we hopen gewoon verder!

Dikke -x- Niekje

Hi MeidenNou vannacht zijn ze iig niet gekomen... Meestal op de 31 dag en dan in de ochtend. Maar goed als ik er zo mee bezig ben zal het wel even uitblijven. Heb me vanochtend toch maar weer aan een test gewaagd, hoewel mijn lief en ik eigenlijk de afspraak hadden voortaan pas te testen als we echt een paar dagen overtijd zijn.... Test was negatief   Maar goed, we wachten af, heb me nu wel ingesteld op teleurstelling.....

En met jou Niek, nog steeds rare verschijnselen? Al onze hoop is nu natuurlijk op jou gevestigd

xx

Hee Mick,

Jee wat spannend... Vreselijk zo'n negatieve test... Maar zolang er geen rode duivels zijn... geef ik de moed niet op voor jou hoor!
Hoe was je behandeling aan je teen? Moet je nu met je pootje omhoog?

Ik blijf duimen hoor... tot ander bericht...

Liefs enne... Niek... ook voor jou draaien mijn duimen door... Wat zou het gaaf zijn om zwanger in het huwelijksbootje te stappen!

kus peet

He meiden.
Hier nog steeds hetzelfde hoor. alleen raar gevoel in mijn buik vooral met bukken/hurken en telkens het idee dat ik naar de wc moet. Ook mijn borsten zijn nog steeds gevoelig. Verder eigenlijk niets..... Meestal als mijn duiveltjes komen heb ik hoofdpijn en verder eigenlijk nooit echt buikpijn dus zoalang die hoofdpijn weg blijft......houd ik stiekem een beetje hoop...O ja en nog steeds wel erg moe, als ik na bed ga ben ik echt in coma en s'morgens moet mijn mannetje me wakker maken en heb ik echt heel vast geslapen.
Nou Mick, niet opgeven hoor!!! Geen duiveltjes is nog steeds goede hoop!!!
Ohhhh ik hoop het zo voor je!!!

Nou meiden tot snel! xxx

Hoi Peet en Niek,

Hoe gaat het bij jullie? Hier nog geen rd te zien, maar wel steeds het gevoel dat ze komen. Net had ik ineens enorme steken in mijn borst, aan de zijkant. Die had ik ook toen ik zwanger was, maar de buikpijn en de hoofdpijn van de afgelopen dagen lijken weer erg op rd's in aantocht. Pff lastig hoor, heb eigenlijk niet veel hoop meer voor deze keer, maar goed het is wel zoals jullie zeggen...... het is pas echt over als de rd gearriveerd zijn....
Mijn teen is nu nog lekker verdoofd, dus nog gevoelloos, dat zal straks wel vernaderen...... Erg pijnlijke prikjes, maar daarna niks meer gevoeld, wat heerlijk toch he, dat ze de verdoving hebben uitgevonden...

Ik had zondagavond met Sander ook al een test gedaan, zo'n goedkope internettest. Was ik niet zwanger op hoor, maar wilde hem net weggooien stonden er toch 2 streepjes op. Dus toch maar de test van vanmorgen uit de prullenbak gevist (getver) maar daar maar 1 streepje. Ik weet dat de testen na langere tijd niet meer betrouwbaar zijn, dus het betekend helemaal niks, maar die 2 streepjes stonden daar zo mooi................ Oei weer flinke steken in mijn borst pfffff ik ga eventjes met een boekje op bed liggen, wat een gestress zo hahaha

tot gauw xxxxxxx Mickey

spannend he!!!
ooohhhhh wordt er helemaal gek van!! Ik wou dat het zaterdag was en ik al wat meer wist. Mick volhouden hoor! geen duivels blijft hoop geven ;-)!!
loop zo vaak naar de wc op een dag en blijf iedere keer maar denken, he voel nog niets??? Hoe maak je je zelf gek??? zo dus!!! maar kan het ook niet helpen.
Nou veel succes en houden elkaar op de hoogte!!
Hoop dat je geen last krijgt van je pootje als de verdoving is uitgewerkt, ik heb er allebei de keren geen last van gehad. Nou succes en spreek je snel!

xxx

Terug
Bovenaan