Lieve Mickey,
Wees alsjeblieft niet ongerust over mij. Ik gun het je zo enorm en ik geniet van zulk positiefs nieuws. Echt waar.
Maar ook vind ik het wel een beetje moeilijk.
We hebben elkaar op het septemberforum ontmoet en hadden erg veel overeenkomsten.
Zou zo ontzettend graag weer met je mee verhuizen naar een ander forum.
Maar het neemt echt niet weg dat ik ontzettend blij voor je ben!
Het is toch geweldig dat jij, na al je ellende na de miskraam, nu alweer een klein lichtpuntje ziet.
Ik snap je onzekerheid ook heel goed, maar probeer positief te blijven.
Laat je morgen ff weten hoe het was bij de gyn? Hoe laat moet je er naar toe?
Lieve Niekje,
He jakkie... wat balen dat oud bloedverlies. Ik hoop eigenlijk dat het daar bij gebleven is en dat je geen menstruatie krijgt.
Je hebt in elk geval een positieve ervaring deze maand dat je een eitje had. Dat pakken ze je niet af... Je reageert in elk geval op 150 mg clomid. Blijf dat onthouden.
En anders op naar dokter Ruis of dokter Wissman in de Mortel. Dat zijn echt twee heel goede artsen. Hopelijk kunnen zij jullie helpen met het vervullen van jullie grote wens.
Lieve Anke,
Heb jij nog nieuws? Wanneer mag je testen?
Ik hoop ook zo voor jou dat je goed nieuws hebt....
Lieve allemaal,
Hou vol allemaal... Ik heb net mijn laatste provera geslikt en nu afwachten of er een menstruatie komt. Ik verwacht het zelf wel en ik denk ook dat het niet zo heel lang zal duren... Mijn buik staat op knappen zullen we maar zeggen...
Ben heel benieuwd, want zoals ik het nu een beetje kan in schatten moet ik de vrijdag voor pinksteren op controle voor een follikelmeting, en dat is mijn verjaardag.
Mooi om dan eens met een schone lei te beginnen, vinden jullie ook niet???
Fijne dag vandaag en tot snel
liefs,
mama Peet