Lieve meiden
De duiveltjes zijn helaas gearriveerd vanmorgen
Ja dat is natuurlijk enorm balen. Maar net als Peet al schreef,
Ik ben natuurlijk wel blij dat we voor de verandering nou eens een ronde hebben mee mogen maken waarin we echt een kans hadden. Dat nemen ze ons iig niet meer af. En dat het nu zo afloopt, ja dat is jammer maar ik denk dat je ook niet al te veel kunt verwachten voor de eerste keer toch??
Wij gaan nu lekker verder met alle voorbereidingen van onze bruiloft en begin vanavond maar meteen met een kuurtje zonnebanken

Lieve meiden ik wil jullie toch super super bedanken voor alle steun hier en ik hoop als ik hier weer ga schrijven dat we weer begonnen zijn jullie allemaal al op het zwanger zijn forum zitten. Voor mij is dat natuurlijk jammer dat ik jullie hier moet missen dan maar jullie verdienen het allemaal om snel van een wondertje te mogen genieten.
Lieve Peetje ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het de komende ronde super zal gaan .Of dat deze ronde niet meer nodig is en dat je toch nog zwanger bent!!!!
En op je verjaardag een super FM zou natuurlijk geweldig zijn

Ik blijf voor je duimen!!!!
Lieve Mickey hou ons op de hoogte en ik hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt bij de gyn. Zoals ik al in deze toppic een paar kopjes terug schreef, Ik ben iedere keer weer heel benieuwd hoe het met je gaat en duim de hele dag voor je! Je verdient het echt meid en ik hoop echt dat we snel posi nieuws van je krijgen.
En Anke ik hoop dat we snel iets van je horen hoe het bij jou gaat!
En natuurlijk alle andere meiden ook super veel succes!!!!
Tot snel! Blijf jullie wel allemaal volgen hoor
Dikke kus van Niekje