voor mickey 29

Hoi mickey,

ik dacht ik kijk nog even hoe het met je gaat. Maar wat goed zeg dat je nog een positieve test hebt! Ik duim voor je dat de gyn maandag ook goed nieuws heeft zodat je kunt proberen ervan te gaan genieten.

Heel veel sterkte deze paar daagjes en zet hem op!!!!!

Groetjes Belle

Hoi meiden.
Nou ik denk dat het voor mij morgen ook voorbij is... :-(
Net met naar de wc gaan ook beetje oud bloed verlies....Dit zijn meestal de voortekenen van de aankomende RD"s!! Helaas maar was er al bang voor ..... Het is dan echt wel precies 14 dagen, proberen we dat dan maar als positief eruit te halen. Als de RD's komen dan stoppen we en kijken we na de bruiloft wel hoe verder. Dus van mij dan een tijdje geen nieuws maar ga jullie wel gewoon verder volgen hoor!
He Mick je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor! Tuurlijk ben jij blij met een posi test maar dat zijn wij net zo voor jou hoor. Je verdiend het meid en ook de andere meiden hier op het forum maar je moet je niet verontschuldigen want wij lezen ook liever posi nieuws dan   treurige berichten, het geeft ons ook weer moed :)
We zijn er voor elkaar om de moeilijke dingen te delen maar zeker ook de leuke dingen!!!
Nou lieverds heel veel succes en spreek jullie snel!!
En natuurlijk heb ik nog een mini pini beetje hoop maar das wel heeeel weinig, houd jullie op de hoogte!

xxx Niekje

Lieve  Mickey,

Wees alsjeblieft niet ongerust over mij. Ik gun het je zo enorm en ik geniet van zulk positiefs nieuws. Echt waar.
Maar ook vind ik het wel een beetje moeilijk.
We hebben elkaar op het septemberforum ontmoet en hadden erg veel overeenkomsten.
Zou zo ontzettend graag weer met je mee verhuizen naar een ander forum.
Maar het neemt echt niet weg dat ik ontzettend blij voor je ben!
Het is toch geweldig dat jij, na al je ellende na de miskraam, nu alweer een klein lichtpuntje ziet.
Ik snap je onzekerheid ook heel goed, maar probeer positief te blijven.
Laat je morgen ff weten hoe het was bij de gyn? Hoe laat moet je er naar toe?

Lieve Niekje,
He jakkie... wat balen dat oud bloedverlies. Ik hoop eigenlijk dat het daar bij gebleven is en dat je geen menstruatie krijgt.
Je hebt in elk geval een positieve ervaring deze maand dat je een eitje had. Dat pakken ze je niet af... Je reageert in elk geval op 150 mg clomid. Blijf dat onthouden.
En anders op naar dokter Ruis of dokter Wissman in de Mortel. Dat zijn echt twee heel goede artsen. Hopelijk kunnen zij jullie helpen met het vervullen van jullie grote wens.

Lieve Anke,
Heb jij nog nieuws? Wanneer mag je testen?
Ik hoop ook zo voor jou dat je goed nieuws hebt....

Lieve allemaal,
Hou vol allemaal... Ik heb net mijn laatste provera geslikt en nu afwachten of er een menstruatie komt. Ik verwacht het zelf wel en ik denk ook dat het niet zo heel lang zal duren... Mijn buik staat op knappen zullen we maar zeggen...
Ben heel benieuwd, want zoals ik het nu een beetje kan in schatten moet ik de vrijdag voor pinksteren op controle voor een follikelmeting, en dat is mijn verjaardag.
Mooi om dan eens met een schone lei te beginnen, vinden jullie ook niet???

Fijne dag vandaag en tot snel
liefs,
mama Peet

Lieve meiden

De duiveltjes zijn helaas gearriveerd vanmorgen
Ja dat is natuurlijk enorm balen. Maar net als Peet al schreef,
Ik ben natuurlijk wel blij dat we voor de verandering nou eens een ronde hebben mee mogen maken waarin we echt een kans hadden. Dat nemen ze ons iig niet meer af. En dat het nu zo afloopt, ja dat is jammer maar ik denk dat je ook niet al te veel kunt verwachten voor de eerste keer toch??
Wij gaan nu lekker verder met alle voorbereidingen van onze bruiloft en begin vanavond maar meteen met een kuurtje zonnebanken :)
Lieve meiden ik wil jullie toch super super bedanken voor alle steun hier en ik hoop als ik hier weer ga schrijven dat we weer begonnen zijn jullie allemaal al op het zwanger zijn forum zitten. Voor mij is dat natuurlijk jammer dat ik jullie hier moet missen dan maar jullie verdienen het allemaal om snel van een wondertje te mogen genieten.

Lieve Peetje ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het de komende ronde super zal gaan .Of  dat deze ronde niet meer nodig is en dat je toch nog zwanger bent!!!!
En op je verjaardag een super FM zou natuurlijk geweldig zijn :) Ik blijf voor je duimen!!!!

Lieve Mickey hou ons op de hoogte en ik hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt bij de gyn. Zoals ik al in  deze toppic een paar kopjes terug schreef, Ik ben iedere keer weer heel benieuwd hoe  het met je gaat en duim de hele dag voor je!  Je verdient het echt meid en ik hoop echt dat we snel posi nieuws van je krijgen.

En Anke ik hoop dat we snel iets van je horen hoe het bij jou gaat!

En natuurlijk alle andere meiden ook super veel succes!!!!

Tot snel! Blijf jullie wel allemaal volgen hoor:)

Dikke kus van Niekje

Hoi lieve meiden,

Wat een dubbele berichtjes allemaal hier. Mickey die nog niet echt blij durft te zijn, Niekje die ongesteld is geworden, Peetje die ook nog aan het wachten is op die rotduivels en helaas kan ik er ook nog niet echt wat van maken....zit hier ook nog te wachten tot ik een ons weeg! Zit ook nog maar op dag 12 en overmorgen kan ik op zijn vroegst pas testen, een dag voor we op vakantie vertrekken. Dat ik nu al zo gestresst ben komt doordat de gyn zei dat ik erop moest rekenen dat ik na die IUI tussen dag 12 en 14 ongesteld zou worden als het niet gelukt was. Normaal zit er bij mij altijd 14 dagen tussen, eerder een dag meer dan een dag minder. Maar hij zei dat het met IUI eerder vroeger komt, dus ik zit nu al de hele dag te broekloeren! Ik weet het echt niet, voel van alles maar waar het door komt? Spanning, PMS, zwanger....kan allemaal.....
Ik laat het meteen weten als ik meer weet. Bedankt dat jullie ook zo aan mij denken!

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan