voor mickey 29

He meiden toch even een vraagje:
Ik heb nu al een paar dagen erg last van mijn borsten. ze zijn echt super gevoelig. Heb ook  ik het idee dat ze sávonds helemaal gloeien. Kan dit nog met de eisprong te maken hebben???Hebben  jullie er  ook wel eens last van (gehad)? Ik had het rond mijn eisprong ook een beetje maar wel minder, daarna was het een paar dagen weg en nu lijkt het veel erger???

xxx Niekje

Oh Niekje wat spannend!!!!
Het zou kunnen natuurlijk... is wel een teken, maaaaar kan ook voorteken van menstruatie zijn,(dat lijkt zo op elkaar!!!!) dus ik kan je geen goed antwoord geven, ik weet niet hoe Peet erover denkt.....

Ik voel ook al steeds aan mijn borsten of ik iets voel haha, maar weinig.. Wel af en toe buikkramp, maar ook erg hoofdpijn vandaag en meestal is dat een voorteken van menstruatie voor mij, maar ja dat zou eigenlijk pas over een week moeten komen, ik voel vanalles en dan weer niks maar ben er natuurlijk ook vreselijk op gericht, is niet goed, maar het gaat vanzelf....
Ik duim voor je meid, ik hoop dat we snel meer weten!! Slaap lekker
xxx Mickey

hee hallo lieverds,

Wat spannend daar bij jullie zeg.... De een snurkt, de ander heeft gevoelige borsten....
O, het kan natuurlijk vanalles zijn.
Mijn borsten waren bij mijn eerste zwangerschap niet gevoelig of anders dan normaal. Nu me de tweeling had ik wel ontzettend last van mijn borsten. Tja... dus ik kan jou Niekje niet helpen...
Mickey... als je de vorige keer ook snurkte, is het wel frappant dat je dat nu ook doet...

Ow meiden... ik ga me suf duimen voor jullie!!!!! Wat zou het mooi zijn......
Hier nog weinig nieuws.
Geen menstruatie... geen zwangerschapsverschijnselen.... beetje buikpijn.. niet overdreven... Denk soms dat ik vollere borsten heb... maar volgens mij beeld ik me dat gewoon maar in....
Kortom... ik word bijna gek... Zal blij zijn als het morgenmiddag kwart over vijf is... Dan mag ik weer naar mijn vriendin!!! Weer een test... weer een echo en dan bespreken wat en hoe...

Wat er ook gaat gebeuren.... Ik wil in elk geval duidelijkheid en vooruit kijken.

Tot snel
liefs, Peet

he meiden!!

Wat spannend allemaal he! Morgen bloedprikken en dan tot maandag wachten tot de uitslag echt balen!! Had vandaag al gebeld of dat niet meteen morgen kon maar natuurlijk niet. Ben toch benieuwd of het een goede eisprong was! Voel me wel anders dan anders maar ik weet niet waar het door komt??? Beetje vreemd gevoel in me buik de hele dag , alsof ik telkens heel erg naar de wc moet maar toch is het niet zo, en wil alleen maar eten??? kan gewoon door blijven eten de hele dag??? Doe ik natuurlijk niet maar zou het kunnen als ik wil.. En moe...... ik lig nog niet op me kussen dan slaap ik al!. Mijn ongi duurd nog een dikke week..... Hoop net als jou Mickey dat ik geen spoken zie want ja je wilt natuurlijk ook alles voelen! Ik ga er ook niet echt van uit dat het nu meteen met 1 eerste eitje raak is maar het zou wel heel speciaal zijn op moederdag een posi test en zwanger als we trouwen :) ohhhh hoop het stiekem zo maar......eerst geduld en ons niet gek maken pffff moeilijk hoor als je je zo anders voelt....

Nou meiden heeeeeel veeeeel succes en denk aan jullie!!!
En Peet heeeel veeeeel succes morgen!! Laat je even iets horen.

xxx Niekje

Hee Niekje en Mickey,

Ik duim me suf voor jullie hoor....
Als ik jullie verhalen zo lees ga ik er al bijna in geloven... wat zou het gaaf voor jullie zijn!!!

het wordt een latertje vandaag... want ik moet er pas na vijven zijn. Ik probeer straks nog wel ff iets te schrijven, maar weet niet of dat lukt, want we hebben vanavond een bruiloft.

Tot snel
liefs Peet

Hi Meiden,

Poeh Peet, lastig hoor die spanning....Ik herken ook steeds dingen van m,n vorige zwangerschap, maar anderzijds ook veel menstruatieachtige verschijnselen.... Ik zou woensdag ongesteld moeten worden, maar heb nu al steeds buikpijn. Ben nu supermisselijk en erg moe, maar volgens mij komt dat ook doordat ik gewerkt heb en gewoon erg moe ben.... Lastig lastig. Ik merk dat m,n tranen weer hoog zitten en best weer bang ben voor de teleurstelling.... Probeer me maar voor ogen te houden dat ik dan weer een maand extra kan lijnen haha, weer wat kilo's kwijt en beter voor de beeb natuurlijk en voor mezelf. Bah, bah ik ben een wandelende hormoonbom op het moment, ik kruip lekker mijn bedje in, dan is de dag snel voorbij.... Morgen weer werken, een vroege dienst en 'k moet dinsdag aan mijn teen "geopereerd" worden, ingegroeide teennagel, erg ontstoken en gruwelijk gezicht hihi. Heb t al eens eerder gehad, errug pijnlijk, dus meiden, houden jullie mijn hand vast als ik die rotprikken van de verdoving krijg??
Nou ja iig een paar dagen waarin ik flink veel kan forummen, want verder kan ik ff weinig dan....
fijne avond nog en tot gauw xx Mickey

He Mick!!

Errug he dat wachten. Wordt er ook gek van. probeer maar telkens er van uit te gaan dat het toch niet raak zal zijn maar ook dat is heel lastig... pffff
He succes met je pootje. heb precies het zelfde gahad aan allebei mijn tenen maar was wel blij toen ik geholpen was, toen kon ik tenminste weer gewoon lopen zonder dat ik als de dood was dat er iemand op mijn tenen ging staan! :) De prik is idd geen pretje maar is zo voorbij.
Nou spreek je nog wel. Succes!

xxx

he meiden even weer een update van mij :)
Vandaag ziekenhuis gebeld voor uitslag bloedprikken. Ik had een progestron gehalte van 63!!! Dat is volgens mij goed hoog. De gyn zei dat het prima was en ik dus een eisprong heb gehad!!! Nou dat was even goed nieuws!!! Nu is het maar hopen en afwachten. We hebben gedaan wat we konden, op de juiste momenten voldoende geklust en de samenlevingstest was ook goed. Nu is het nog dat beetje geluk wat we nodig hebben.
Nou het geeft hoop alleeen uitkijken dat het niet te veel geeft zodat het straks een grote teleurstelling is.
Nog even geduld hebben tot zaterdag als de duiveltjes zich niet aandienen.
ohhhhhh het zou zo mooi zijn.....

Nou lieve meiden hoe gaat het met jullie???

xxx Niekje

Terug
Bovenaan