voor mickey 29

oh Mickey!!!
Wat spannend. Ik hoop het zo voor je!!! Ga idd anders morgen nog ff een ander merk kopen. of de digitale van clear blue. Laat je ons snel iets weten want ben wel erg benieuwd hoor!!

Ik hoop het echt!!!! Heeeeeeel veeeeel succes

xxx Niekje

Lieve meiden,

Het is denk ik weer mis. We hebbeneen paar hele blije uren gehad en nu heb ik zulke heftige krampen, heb ook al 2x op het toilet een heel klein roze vlokje verloren. Ik ben bang dat het een vroege miskraam is. Maandag moet ik naar de gyn., ik hoop dat zij me meer kan vertellen, maar het voelt echt niet goed nu, ik lig dubbel van de pijn!!!!! Ik voel me zo verdrietig

xx

Hoi Mickey,

Balen zeg! 't Is zo moeilijk en als je dan een licht streepje ziet dan is de hoop er gewoon voor 100%.En dan is de teleurstelling zo groot. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.
Heel veel succes bij de gyn.

Groetjes Belle

Hee Mickey,

Heb je gisteren niet meer gezien op het forum. Heb mijn computer rond vijven afgesloten en je berichtje dus niet meer gezien. Gisterenavond weg geweest en zet nu pas weer mijn computer aan.
Jee meid.... Wat een spanning daar bij jou...
Hoe is het nu met je?
Ik zou volgens mij helemaal gek worden....
Ik hoop voor je dat het bij die roze vlekjes gebleven is en dat je straks toch nog een andere test mag doen en dat die ook positief is.....
Ow... meid wat spannend!!!

En bij Niek?
Ook nog alles rustig?

Hou me op de hoogte.....

liefs,
peet

Hoi Hoi,

Zonet weer een positieve test, nu toch maar de digitale gehaald.... en er verscheen al heel snel zwanger in beeld. Maar ik had ook een licht bruin vlekje in mijn onderbroek en nog steeds best wel last van menstruatieachtige krampen. Misselijk ook, maar dat kan ook van de spanning komen natuurlijk......Zere borsten zijn er ook weer. Maar ik blijf me dus toch zorgen maken over die kramp en die lichte afscheiding. Je hoort het wel meer, en bij de een gaat het dan goed en bij de ander niet, maar ik wil natuurlijk graag positieve berichten horen......
Ik vind het zo eng.... xx Mick

Héé Mickey,

Eindelijk een teken van leven...
ik heb vandaag al minstens 30 keer gekeken of er nieuws van jou of van niekje was...

Jee meid wat spannend.
Ik snap je onzekerheid heel goed.
Ik denk dat dat voorlopig ook wel zo blijft.
maar goed dat je nog ff een andere test hebt gehaald! En daar staat niet zo maar zwanger op meid!!! Mag ik je heel voorzichtig toch ff feliciteren???

Ga je maandag wel gewoon naar je gyn?
Zou ik wel doen, al is het maar voor je eigen gerust stelling...

En die vlekjes... kan dat niet van een innestellingsbloeding zijn?

Meid...
probeer het van je af te zetten... probeer positief te blijven (ook al is dat onzettend moeilijk) en ik duim giga hard voor je dat het goed zit!!
Ik zit overigens met tranen in mijn ogen dit bericht te lezen! Ik gun het je zo ontzettend.....

Liefs en een dikke kus van Peet

Ohhhh Mickey!
Wij moesten vanmorgen weg dus kon nu pas kijken. Heb de hele tijd aan je gedacht hoe het zou zijn. Ik hoop zo dat het goed gaat. Ik ben in iedergeval wel blij dat je nu een echt positieve test had. Nu hopen dat het goed gaat en probeer zo te denken meid, het gaat vaker goed dan niet!!!
We duimen heeel hard voor je en ik hoop dat de gyn je gerust kan stellen maandag. Hopelijk dat je je al iets beter voelt, dan heb je misschien morgen toch nog een hele fijne moederdag waar je nog vaak aan terug zult denken. Ik gun het je zo.
Meid we zijn er allemaal voor je hoor!!!

Ik heb vanmorgen een test gedaan maar was negatief. Was denk ik ook nog een beetje vroeg want heb voor twee weken terug of op zaterdag avond of zondag morgen mijn ei gehad volgens de gyn. Verder voel ik me nog steeds het zelfde en geen spoor van de RD te bekennen terwijl ik dat anders toch wel merk een paar dagen van te voren. Dus......er is nog een beetje hoop en wachten gewoon rustig af. Ben nu geloof ik bijna meer met Mick bezig als mezelf hihihihi vreemd zo'n forum wat het met je doet.....

Nou meiden tot heel snel .
Veel liefs -X- niekje

he meiden, thanx voor jullie leieve berichtjes..... Ik hoop idd superhard dat het een inestelingsbloeding was.... En dat die buikkrampen erbij horen.... Ik ga maandag idd gewoon naar de gyn. Misschien kan zij me meer vertellen. Misschien kan ze al een echo maken, hoewel het hartje pas na 5,5 weken te zien zal zijn, kan ze misschienmet 5 weken wel iets zien???

Niekje, je houdt ons nog ff in spanning......

En jij Peetje hoe gaat het met jou??
Misschien wel heel rot voor jullie om te lezen dat ik een positeve test heb, of niet? Ik was zo met mezelf bezig dat ik daar ff helemaal niet bij stil gestaan heb, sorry! Het voelt ook nog niet echt, ik voel me nog niet zwanger, omdat ik zo bang ben, vorige keer was ik ook meteen helemaal zwanger, al was ik ook wel onzeker....

Nou meiden ik hoop dat we over een paar weekjes met z'n 3en op het januari forum zitten te kletsen en dat deze dagen dan ver achter ons liggen....

dikke kus van Mickey  

Terug
Bovenaan