voor mickey 29

Nou Anke,
Ook bij jou wordt het dus heel spannend... Wanneer is je NOD?
Eigenlijk gek hoe we zo met elkaar mee leven, zonder dat we elkaar eigenlijk kennen.

meiden,
Ik ga nu mijn computertje afsluiten... Ik heb voor vandaag genoeg werk verricht....
Nog 9 kinderbrieven en ik heb mijn rapporten klaar... Kan ik eindelijk beetje gaan genieten van mijn vakantie.
Alhoewel de drukte rondom de rapportage me wel veel afleiding geeft.
Wordt vandaag een beetje gek van mijn borsten... Mijn mannetje zei al... dat had je eind december/begin januari ook.... JAAAAAAAAAAAAA dat weet ik... maar ik wil niet geloven dat het misschien zo zou zijn...
Mijn verstand zegt dat het niet zo zal zijn en ik gewoon ga menstrueren volgende week. Maar mijn borsten brengen me vandaag zo aan het twijfelen....

Nou meiden... slaap lekker allemaal...
En onder mijn slaap blijf ik voor jullie allemaal duimen!

liefs, Peet

Hoi Anke!
Nou vreemd is dat he! Ik heb het nog nooit eerder gehad en voel me er vreemd bij hahaha. Nu maar hopen idd dat het goede voortekenen zijn. Mijn progestron waarde met bloedprikken waren hoog, 63 dus dat geeft wel wat hoop natuurlijk. Nog een nachtje slapen en dan ga ik met mijn mannetje testen. Hij heeft er een heel goed gevoel over maar heb hem gezegt dat ie zich er niet te veel op moet verheugen want dan valt het alleen maar tegen. Zelf durf ik niet echt te hopen bang voor de teleurstelling. Van de andere kant als het niet zo is stoppen we even met het zwangerworden en gaan we na de bruiloft wel weer verder. Dan kunnen we voor 200 procent genieten van de voorbereidingen en kan ik op het feest iets mee drinken. na de bruiloft gaan we een paar dagen weg en kan ik dan in de sauna en hoef ik dus even nergens aan te denken. Maar natuurlijk laat ik dit graaaaaaag allemaal aan mijn neus voorbij gaan :)
Wanneer is je nod anke???

xxx niekje

hallo lieverds,

Hoe is het met jullie?
Mick heb je al contact gehad met het ziekenhuis?
Anke en Niekje... nog steeds van die gekke verschijnselen? Nog geen rode duiveltjes?

Hoop snel weer iets van jullie te lezen.

liefs Peet
(ps. ben klaar met mijn rapporten... hels karwei... maar die klus is weer geklaard!)

Ha Meiden,

Hier nog geen RD's hoor... Ik heb het ziekenhuis gebeld en heb voor komende maandag een afspraak met mijn eigen gyn. Meestal lukt dat niet op zo'n korte termijn, maar nu gelukkig wel! Ook weer een voorraadje goedkope testen van internet besteld, haha, dat scheelt enorm qua prijs en als ik zo blijf rommelen als nu en steeds geen duidelijkheid heb kost me dat handen vol geld hihihi.

Hoe gaat het verdermet jullie? Knap hoor Peet, al je werk af, lijkt me ook erg leuk, een groep 3 heb je toch? Ik heb mijn propeadeuse op de PABO gedaan, maar was nog maar 16 toen en wilde een bredere opleiding, dus SPH gaan doen toen, maar het onderwijs blijft toch trekken. Vind het altijd leuk er over te horen...

Niek en Anke, hoe gaathet met jullie? Oh het zou toch zomaar kunnen dat het voor jullie raak is.... En Peet, voor jou ook natuurlijk, met die pijnlijke borsten??!!

Ik duim hoor en brand kaarsjes....
Moet ff op controle bij huisarts voor mijn teen, maar kom hier later nog wel even neuzen....dikke kus van Mickey

Hoi hoi,

Mick hoe ist met je teentje?
Wat fijn dat je maandag al terecht kan bij je gyn.
Nou maar hopen dat die rode duiveltjes weg blijven en dat er gewoon een positief testje komt...

Ik heb trouwens een groep 1-2. Lekker kleuters! Ik vind het heerlijk die kleine ukken. Daar ben ik helemaal op mijn plek.

Mijn borsten zijn vandaag niet pijnlijk, maar ik heb wel het idee dat ze groot zijn... verder ben ik duf vandaag....
Kan zo slapen.....
maar dat kan ook gewoon van dat rotweer komen...

Tot snel maar weer
liefs peet

Meiden..... ik ben helemaal van de kaart.....

Jullie moeten me ff helpen......

Ik had die internettesten besteld had ik gezegd he?! Nu heb ik zonet toch nog eentje gedaan, soort dwangmatig... En wat denk je.... er verscheen toch een dun tweede streepje
Ik weet echt niet wat ik er mee aanmoet. Het huilen staat me nader dan het lachen, ben helemaal zenuwachtig en snap er nks van. Niet dat ik niet blij ben hoor, juist enorm blij, maar mijn buik doet best pijn/ gevoelig en ben zooooooo bang dat het misschien weer misgaat. Ik weet dat als er 2 streepjes staan dat het toch echt zo is, maar twijfel nu weer aan de test ohohohohohohoh, ik snap er niks meer van.
Wat denken jullie?? Maandag ga ik naar de gyn. dat is wel fijn iig.
Oh stel toch dat het echt zo is..........

sorry hoor voor chaotisch berichtje, ik weet ff niet goed wat ik ermee aanmoet en m,n miskraam komt ff weer heel dichtbij nu.

x Mickey

Hey Mickey,

zag op het zwanger zijn forum dat je een streepje op de test had, en ik had hier je naam gezien dus ik dacht ik ga even lezen.

Mijn tip (voor wat het waard is, ben nog nooit zwanger geweest) koop een test van een ander merk, kruidvat schijnt heel goed te zijn. Het is vrijdagavond dus misschien bij jou ook wel koopavond of anders een test van de apotheek (eentje met avond/nachtopenstelling??)

Wel heel spannend zeg. Ik hoop voor je dat het goed nieuws is en dat je ons forum met goed bericht mag verlaten!!!! en met over een aantal maanden een lief, gezond kindje  in je armen.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan