voor mickey

Hoi lieve Mickey

Hoe gaat het met je?
Met je teen alles weer een beetje beter? Ik hoop het voor je.... Is toch wel vreselijk balen als je niet vooruit kunt....
En verders??????? ben je een beetje gespannen voor morgen, of valt het mee?

Je hebt morgen in elk geval je eigen arts, dus dat is wel heel prettig. Gaat je mannetje ook mee?
Ik hoop van harte dat alles schoon is en dat je, ondanks dat je geen clomid hebt gebruikt, toch een eitje in wording hebt.
Ik weet dat ik nu ff van een heel mooi scenario uit ga, en dat dit ook best wel onwaarschijnlijk is, maar ik gun het je zo!!!
Jij hebt de afgelopen maanden genoeg ellende gehad, nou mag het je wel weer eens een keer meezitten!!!!
Ga je morgen nog vragen naar de onderzoeken waarom het eigenlijk mis gaat?
Misschien zijn er wel medicijnen die de innestelling bevorderen. Volgens mij krijg je die ook als je IVF hebt gehad... Misschien kan dat bij jou ook wel helpen.....
(Ik denk maar ff gewoon hardop)

Nou, toi toi toi voor morgen. Ik zal aan je denken!
Hoe laat moet je er zijn?
Zal morgen tussendoor op mijn werk de computer in de gaten houden...

Liefs en een dikke kus
Peet

Hoi Mickey,
Ook ik wil je voor morgen gewoon ff heel veel succes wensen voor  je  gesprek
Ik ben benieuwd naar het antwoord van je gyn. of er verdere onderzoeken mogelijk zijn want dat wordt bij mij steeds ontkend en daar heb ik geen prettig gevoel bij !
Hopelijk gaat het intussen ook al wat beter met je teen  en zijn  je boeken al uit ?

Succes !
Liefs, SunshineJo

Lieve Peet en Jo,

Bedankt voor jullie berichtjes! Met mij gaat het wel aardig (is dat Gronings??) Mijn voet is erg gevoelig, ben als de dood dat ik me stoot of iemand er tegenaan loopt... Ik vind het best spannend morgen maar ben er ook wel aan toe om te gaan...
Ga zeker vragen naar mogelijke onderzoeken/ medicijnen etc. Ook ben ik erg benieuwd naar de echo. Vandaag heb ik nog een test gedaan, want ik zat met mijn lief in de auto en werd zomaar enorm misselijk, we moesten aan de kant van de weg stoppen omdat ik moest spugen Gatver... Maar test was negatief, dus dat is uitgesloten. Het was maar eenmalig, want ik ben nu niet meer misselijk. Ik kreeg nog even visioenen van een 2lingzwangerschap, waarvan er eentje was afgestoten..Maar nee dus.
Ik moet om half 12 bij de gyn. zijn en daarvoor moet ik nog werken. Nou ja niet dat ik veel kan doen met mijn voet, maar er komt iemand meekijken, voor een project (is de eerste keer en ik coordineer dat), meteen om 7 uur, dus ik zorg toch maar dat ik er dan ben. Daarna ben ik lekker een paar dagen virj en ga ik na de gyn. naar het noorden voor 2 nachtjes.
Gelukkig ook daar gewoon een computer, dus ik zal jullie op de hoogte houden!!!!
En hoe gaat het met jullie?? Fijn geklust dit weekend Peet

tot gauw en een dikke kus van mij

Hoi Mick,

Gelukkig gaat het weer een beetje beter dan met je voet....
Rustig aan maar vrouwke, zouden we hier in Brabant zeggen...haha
dat het aardig gaat is niks gronings hoor... dat zeggen we hier ook wel.

Ons klus weekeindje zit er weer op.
We hebben ons best weer gedaan, al viel het echt niet mee, want ik had ontzettende buikpijn!!!
Die ebt nu weg, dus wel een teken dat mijn eitjes gesprongen zijn.

Ik ga voor je duimen morgenvroeg en lees morgen in de loop van de dag wel een keer hoe het gegaan is.
Veel plezier in het noorden!

Tot snel.
Liefs,
Peet

Hoi die Mick

Ook ik wil je graag nog even heel veel sterkte en succes wensen voor morgen en hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt.
Balen he met die voet....Ik heb het zelf ook gehad dus weet precies wat je voelt..maar hopen dat ie nu snel over is, waarschijnlijk ben je er dan ook voorgoed vanaf. Had ik tenminste wel naar de ingrepen. Nu nergens meer last van gelukkig!
Nou meid ik duim weer verder voor je en voor de rest en mijn duiveltjes zijn onderweg dus ben blij als ik weer met de clomid kan beginnen....(waar wij niet blij mee kunnen zijn he...allemaal die lekkere bijwerkingen hihihihi) Maar ja dan heb ik tenminste wel weer het idee dat we verder en er tegenaan kunnen.
Jij gronings, Peet brabants en ik zal er nog een Limbabse zin  bij zetten:

"t is og allemoal gegund dus geef de mood neet op! (het is jullie allemaal gegund dus geef de moed niet op...:)

Nou veel liefs en allemaal tot snel hoop ik...
xxx Niekje

Nou Peet, Niekje en Mickey,
Dan kan ik als  Zeeuws Meisje  natuurlijk niet achterblijven....'multicultureel' forum hier
Dat gevoel dat Mickey had over die 2lingzwangerschap heb ik dus deze maand ook gehad.. toch heb ik geen test durven doen...bang voor de teleurstelling waarvan ik diep in mijn hart toch al weet dat ik 'm ga krijgen
Ik ga jullie gevoelens en gedachten  allemaal weer volgen, ik heb dit weekend een 'gewone' eisprong gehad,zonder behandeling, wel geklust maar dat zal ook wel weer geen resultaat geven (doet het al 2,5 jaar niet...) maar 't was wel lekker....
Mickey, veel plezier in 't noorden des lands, geniet van je vrije dagen en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt van de uitkomst van het gesprek met je gyn.
Succes met je teen ook !
Voor Peet is het wachten weer begonnen, heel veel sterkte,  gaat het al beter met je buikpijn?
Niekje ook jij sterkte met de aanvang van je Clomid EN alle bijwerkingen.
Grappig inderdaad dat je zó kunt uitzien naar die vervelende bijwerkingen !
Bedankt voor je lieve Limbo-zinnetje, ik put daar - ook als Zeeuw - weer moed uit !

Fijne dag allemaal,
Liefs, SunshineJo

hallootjes...

Mickey hoe was het in het ziekenhuis?
Hopelijk heb je goed nieuws gekregen. Ben heel benieuwd!

Jo, wie weet.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Niekje... De RD al gesignaleerd? Hopelijk komen ze snel en mag je weer aan de clomid...

Och en met mij.... De buikpijn ebt weg... gelukkig!! Als ik me veel inspan, til of andere gekke dingen doe, dan voel ik het nog wel.
Ik ben echt mega mega   mega moe!!! Maar dat zal wel door het drukke weekeinde en alle drukte op school komen. We hebben de laatste week nu en dat is echt super super druk.
Morgen ben ik een dagje vrij. Heerlijk!!!! (heb vorige week een extra dag gewerkt en werk a.s. donderdag ook, omdat dit onze laatste schooldag is met mijn kleutertjes)
Verder moet ik echt elke 10 minuten plassen... Maar dat komt volgens mij ook nog door die buikpijn. de buikpijn komt echt weer terug als ik moet plassen...
En verder is het maar wachten en wachten... En wachten duurt lang....
Mijn NOD is 7 juli en dan gaan mijn mannetje en ik even lekker een paar dagen met zijn tweetjes weg. Even alle ellende van ons af laten waaien aan zee....
Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we dan wat te vieren hebben!

Tot snel weer!
liefs,
Peet

Hoi Hoi,

Even mijn ziekenhuisupdate...
We krijgen een chromosomenonderzoek en uitgebreid bloedonderzoek, de standaard testen bij 3 miskramen. Verder gaan we dan ws meedoen aan het onderzoek waar het LUMC mee bezig is, mbt bloedstolling, wat inhoudt dat ik bloedverdunners krijg. Welke hangt af van de testgroep waar je in valt. Ik heb geen echo gehad, want volgens de gyn. kon ik er van uitgaan dat het goed weg was, omdat de bloeding nu ook gewoon gestopt is. Helaas weet ik dan ook iet of er een ei in aanmaak is. Daarvoor moeten we dus echt afwachten. Mocht ik na 6 weken niet ongesteld zijn kan ik dmv duphaston een menstruatie opweeken en dan weer aan de Clomid.
Ik gebruik (al jaren) antidepressiva. Voor heen was dat nooit een probleem, kon prima tijdens de zwangerschap, maar nu is er net een onderzoek dat aantoont dat je met bepaalde antidepressiva ook weer een aanzienlijk verhoogde kans op een miskraam hebt. Dus afgesproken dat ik in eerste instantie overstap naar een ander merk. Maar ik wil ook graag stoppen, maar vlgs mijn huisarts is dit haast onmogelijk....
Mijn klachten komen wel weer terug als ik stop, maar misschien is er  met therapie nog iets van te maken... Haha
Nou ja, het is allemaal nog een beetje aan het bezinken... Ze vroeg of we niet liever een pauze van een paar maanden zouden willen inlassen, omdat we wel heel veel voor onze kiezen hebben gehad, maar ik heb niet hetidee dat me dat helpt... Hoe ervaren jullie dat??

Nou ik schrijf gauw weer wat meer, ga nu ff kopje koffiedrinken met m'n ouders....

xx Mickey

Terug
Bovenaan