Hoi lieve Mickey
Hoe gaat het met je?
Met je teen alles weer een beetje beter? Ik hoop het voor je.... Is toch wel vreselijk balen als je niet vooruit kunt....
En verders??????? ben je een beetje gespannen voor morgen, of valt het mee?
Je hebt morgen in elk geval je eigen arts, dus dat is wel heel prettig. Gaat je mannetje ook mee?
Ik hoop van harte dat alles schoon is en dat je, ondanks dat je geen clomid hebt gebruikt, toch een eitje in wording hebt.
Ik weet dat ik nu ff van een heel mooi scenario uit ga, en dat dit ook best wel onwaarschijnlijk is, maar ik gun het je zo!!!
Jij hebt de afgelopen maanden genoeg ellende gehad, nou mag het je wel weer eens een keer meezitten!!!!
Ga je morgen nog vragen naar de onderzoeken waarom het eigenlijk mis gaat?
Misschien zijn er wel medicijnen die de innestelling bevorderen. Volgens mij krijg je die ook als je IVF hebt gehad... Misschien kan dat bij jou ook wel helpen.....
(Ik denk maar ff gewoon hardop)
Nou, toi toi toi voor morgen. Ik zal aan je denken!
Hoe laat moet je er zijn?
Zal morgen tussendoor op mijn werk de computer in de gaten houden...
Liefs en een dikke kus
Peet
Hoe gaat het met je?
Met je teen alles weer een beetje beter? Ik hoop het voor je.... Is toch wel vreselijk balen als je niet vooruit kunt....
En verders??????? ben je een beetje gespannen voor morgen, of valt het mee?
Je hebt morgen in elk geval je eigen arts, dus dat is wel heel prettig. Gaat je mannetje ook mee?
Ik hoop van harte dat alles schoon is en dat je, ondanks dat je geen clomid hebt gebruikt, toch een eitje in wording hebt.
Ik weet dat ik nu ff van een heel mooi scenario uit ga, en dat dit ook best wel onwaarschijnlijk is, maar ik gun het je zo!!!
Jij hebt de afgelopen maanden genoeg ellende gehad, nou mag het je wel weer eens een keer meezitten!!!!
Ga je morgen nog vragen naar de onderzoeken waarom het eigenlijk mis gaat?
Misschien zijn er wel medicijnen die de innestelling bevorderen. Volgens mij krijg je die ook als je IVF hebt gehad... Misschien kan dat bij jou ook wel helpen.....
(Ik denk maar ff gewoon hardop)
Nou, toi toi toi voor morgen. Ik zal aan je denken!
Hoe laat moet je er zijn?
Zal morgen tussendoor op mijn werk de computer in de gaten houden...
Liefs en een dikke kus
Peet