voor mickey

Hoi Jo, Peet en Mick!

Nou Jo vond het wel leuk wat je zei hoor.....al weet ik niet of het resultaat  heeft gehad, het was wel prettig hahahah. Maar das ook errug belangrijk toch??? Er moet natuurlijk nog wel lol en genieten bij blijven toch?? Vind ik tenminste wel heel belangrijk, we moeten al vaak genoeg op commando en dat is ook niet altijd even prettig, vooral niet als het s'morgens zes uur of zo is pffffff hahaha.
Nou wie weet uit een onverwacht hoekje dat er toch iets gebeurd deze maand....je weet maar nooit.....

Nou Peetje, nog een paar daagjes en dan lekker vakantie. Ben wel een beetje jaloers op je hoor, al heb ik net mijn vakantie gehad en moest ik vandaag weer werken...mmm was eigenlijk veel te kort die twee weekjes.... nog negen weken en dan hebben we er weer twee.... Gelukkig is je buikpijn minder....nu maar wachten en duimen...de lastigste en langst durende weken he..... maar wij zijn er om je er door heen te slepen hihihi.....
Maar even er lekker tussen uit is wel prettig he.... ik hoop echt dat jullie dan iets te vieren hebben.... ik mag dat weekend weer voor mijn eerste FM.. vandaag mijn RD door gekregen en moet dag 14 voor eerste FM. Kan ik lekker op zondag samen met mijn manneke....

He Mick, Lekker daar in het Noorden??
Het is idd veel info wat je gekregen hebt... zou het ook maar even rustig laten bezinken en er even allemaal over nadenken....Kan me voorstellen dat je niet weet of je er even mee moet stoppen en een pauze moet nemen.Het is altijd zo dubbel vind ik. Van de ene kant denk je dat het misschien beter is voor jezelf om alles een beetje te verwerken en een plaats te geven en een beetje nieuwe energie op te doen. Van de andere kant heb je het idee dat je stil staat en dat je niet verder gaat.... Erg lastig en een besluit wat jullie ook alleen samen kunnen maken. Wat ik zelf zou doen denk ik is er heel veel met mijn manneke er  over praten en kijken wat voor beiden het verstandigste is, al is dat niet altijd het makkelijkste. Ik kan mezelf totaal niet met jullie vergelijken en heb ook lang niet zo veel meegemaakt als jullie maar merk wel dat ik van die paar weekjes rust m.b.t zwangerworden dan nu voor ons huwelijk wel weer veel meer energie heb en veel meer kan hebben ook van andere mensen als ze een opmerking maken over of wij nog geen kids willen of zo... Ik kan je dus helaas niet echt helpen ,kan alleen maar een beetje mijn mening/gevoel geven  en hoop dat jullie  in alles  snel weer een beetje duidelijkheid krijgen.
Nou succes meid.

Sorry dames hij is een beetje lang maar wilde toch even op alle reageren....

xxx en veel liefs  Niekje

Lieve Mick,
Eindelijk gebeurt er iets, daar ben ik zó blij om. Ik zie dat je gaat meedoen aan een onderzoek van het LUMC, ben je daar nu ook al onder behandeling ??
Ben heel benieuwd wat ze met zo'n onderzoek doen omdat je bloedverdunners krijgt ivm je bloedstolling. Zou dat allemaal een oorzaak kunnen hebben van je miskramen ?
Wordt dit onderzoek alleen bij vroege miskramen gedaan of ook bij prille ?
Veel vragen allemaal maar omdat ik in het LUMC onder behandeling ben en geen onderzoeken krijg ben ik wel HEEL benieuwd
Die pauze is, kan ik me goed voorstellen, idd dubbel. Ikzelf ervaar steeds de wachttijd tussen 2 behandelingen nou niet echt als de rustigste (meestal 2 a 3 maanden)....
Maar het is jullie beslissing en je kunt niet veel anders doen dan er samen over praten
Sterkte in ieder geval !

Liefs, Jo

hoi Mick,

Nou ik ben benieuwd naar dat onderzoek met bloedstolling. Heb er wel vaker van gehoord hoor!
Nu dus alle onderzoeken in gang zetten om duidelijkheid te krijgen waarom het telkens mis gaat....
Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kun je eindelijk eens lekker doorzwangeren....
Ik hoop het zo voor je!!!

Heel veel liefs,
mama Peet

Lieve Meiden,

Mijn eerste stap in de richting van de onderzoeken zit er weer op. Moest 14 buisjes bloed geven en mijn   lief 1. (Je kunt wel raden wie de meeste problemen had zeker, verschrikkelijk, is maar goed dat ik de vrouw ben en niet hij)
Bij ons in het ziekenhuis doen ze pas na 3 miskramen onderzoeken. Dit bestaat uit uitgebreide bloedonderzoeken en chromosoomonderzoeken. Als er in de stolling een kleine afwijking wordt gevonden ga ik meedoen met dat onderzoek in het LUMC, begreep ik.   Dit schijnt een veelvoorkomende oorzaak van miskamen te zijn.
Nu dus afwachten op de uitslagen en theoretisch gezien zou ik morgen mijn eisprong hebben, dus we zijn ook weer hard aan het werk

De vrouw die me prikte vertelde me dat ze ook accupunturist is. Nu ben ik altijd wel geinteresseerd in de meer oosterse geneeswijzen, dus ik ga denk ik wel behandelingen bij haar proberen. Ik heb ook eens shiatsu-therapie gehad (voor iets anders)   Maar had daar ook veel baat bij. Ze worden ook vergoed door onze zorgverzekeraar, dus da's   fijn..

Een echte Groningse zin kan ik jullie zo 123 niet geven,   ben er wel geboren en getogen, maar   zonder dialect....   Nu woon ik in Zuid-Holland, dus we   zijn breed vertegenwoordigd.

Niek, ben je alweer aan de Clomid? En Peet, lukt het een beetje, het afwachten?? En Jo, jij zit in het LUMC? Bevalt het je daar?

Nou ik ga ff sporten, bleeh, vind er   niks aan, maar ja, gezond is het wel he??!!

xx Mickey

Hoi meiden,

Nou ik kan eindelijk vandaag aan de clomid beginnen. Zit nu op dag vier en dacht , je kunt dag 3,4 en 5 beginnen dus pak ik maar de middelste dag altijd goed! Volgende week vrijdag heb ik de afspraak voor de eerste FM staan. Nou ik ben heel benieuwd maar probeer me er maar niet al te veel van voor te stellen, wie weet doet de clomid wel weer helemaal niets, of wel :). Afwachten dus maar....

Mick ik vind het heel knap hoor van die acupunktuur. Ben als de dood voor naalden, vind bloedprikken al vreselijk... Maar idd je kunt het altijd proberen.

Nou meiden allemaal weer heel veel succes. spreek jullie weer snel..

xxx Niekje

hoi hoi

ha ik als ras echte groninger(provincie) kan wel een groningse zin aan jullie geven haha

KOP dr VEUR!!!!   dat wil zoiets zeggen als?: kom op!!!     Kort maar krachtig, wij groningers zijn vaak mensen van weinig woorden

liefs wilma

Ha, ha Wilma, dank je wel! Ik heb 25 jaar in Groningen gewoond (Haren, stad Groningen en Zuidlaren, maar dat is Drenthe) Ik versta het ook goed hoor, maar het spreken gaat me minder goed af...

Hé allemaal (wachtenden onder ons),
Mick, vind jij sporten niet leuk ? Ik vind het een héérlijk tijdverdrijf en het geeft me zoveel nieuwe energie. Momenteel tennis ik veel, hardlopen en 2 x per week zo'n beetje fitness maar na de tp's doe ik het extra rustig aan...
Ik ben idd in het LUMC onder behandeling maar of ik nu echt tevreden ben... Misschien hebben we gewoon pech gehad maar bij ons wordt dus GEEN onderzoek verricht waarom de tp (nu 4 in totaal met daarvan 1 x een dubbele cryo) niet aanslaan. Bovendien is onze eigen behandelend arts ineens niet meer werkzaam op de IVF afdeling, fijn dat je weer je hele verhaal kunt gaan vertellen want niet alles staat in je med.dossier toch. Problemen met vervolgbehandeling (te weinig bezetting dus lange wachtlijst, ook als je voor cyro komt) en de arts die ons nu helpt noemde deze 4 niet-geslaagde pogingen (mislukt klinkt zo negatief) een typisch geval van : pech gehad !
Tja, zo kun je er ook naar kijken natuurlijk...
Ik ben na onze laatste teleurstelling heftig op internet gaan zoeken en er achter gekomen dat in Belgie toch meer en beter onderzoek wordt gedaan. Omdat ik in Zeeland woon is bovendien Gent veel dichterbij dan Leiden EN het wordt ook vergoed door de CZ. Overstappen is geen probleem. 8 aug. intake aldaar en dan nemen we onze beslissing wat we doen: in Leiden blijven of overstappen naar Gent !
Ik heb zelf geen idee wat acupunctuur voor vrouwen als wij kan betekenen maar hou ons op de hoogte, wie weet probeer ik het ook wel !

Niekje, voor jou wordt het ook weer spannend de komende week,volop aan de clomid weer vanaf vandaag en dan volgende week vrijdag zul je zien waarvoor je het weer hebt gedaan

Peet , gaat het wachten nog een beetje ? Je hebt wel veel gezelschap he, het is nogal druk op het bankie..
Ik hoop echt heel erg dat er weer een wonder (of liever meerdere) gebeurt deze maand !
Heerlijk vooruitzicht van een weekendje weg en tja, wie weet hebben jullie daar iets te vieren !!
Wij hebben onze hoop gevestigd op de laatste cryo tp van de 1e IVF cyclus in augustus....

Liefs, Sunshine Jo

Terug
Bovenaan